بهترین استاد آواز در تهران

کلاس آواز
کلاس آواز در آموزشگاه موسیقی منظومه به شکلی کاملا تخصصی پیش می رود برای این منظور ما تلاش کرده ایم تا به دعوت از بهترین استاد آواز در تهران زمینه ای فراهم آوریم تا آموزشی اصولی همراه با تخصصی ترین تکنیک های آوازی در سبک های مختلف پیش گرفته شود که در نهایت علاقمندان به خوانندگی بتوانند دوره ای کاملا کاملا کاربردی و اصولی داشته باشند که همه تکنیک ها و اصولی خوانندگی در آن آموزش داده می شود.

دوره آواز

در کلاس آواز با بهره گیری از متد های به روز برای خوانندگی ما دوره ای را فراهم کرده ایم که علاقمندان می توانند بدون نیاز به هیچ کلاس اضافی همه موارد خوانندگی را در کلاس بیاموزند. یکی از این موارد مهم که در خوانندگی اصولی نقش بسزایی دارد سلفژ است. سلفژ را به زبان ساده می توان تربیت صدا گفت که در آن هنرجو می آموزد که چگونه صدای خود را درست مثل یک ساز پرورش دهد. نکته بسیار مهم این است که در کلاس های آواز ما این بخش را همراه آموزش آواز داریم که خود باعث چذابیت بیشتر کلاس ها می گردد و هنرجو نیاز نیست تا دوره ای جداگانه را ثبت نام کند. بلکه در غالب یک دوره ویژه ، همگی موارد لازم از صدا سازی و تربیت نفس گرفته تا اصول و تکینک ها خاص خوانندگی در هر سبک را می آموزد. برای بهره گیری بهتر تمامی کلاس های آواز را استاد با همراهی ساز پیانو پیش می برد تا هنرجویان درک بهتری از صدا پیدا کنند. همچنین تمامی سبک های آوازی در کلاس های آواز بنا به علاقه هنرجویان قابل انتخاب است.

بهترین استاد آواز در تهران

تمامی مواردی که گفتیم تنها در صورتی میسر است که استادی کار آشنا و با تجربه کلاس ها را هدایت کند در این بخش ما بنا به روحیه ، سن و … استادی را به هنرجویان پیشنهاد می کنیم که بهترین بازده را برای هر هنرجو بتواند داشته باشد. اساتید آوازی که در آموزشگاه منظومه انتخاب می شوند همگی از اساتید دروه دیده و فارغ التحصیل موسیقی در رشته تخصصی آوزا هستند که علاوه برا خوانندگی در نوازندگی ساز هم تخصص دارند تا بتوانند موراد آموزشی را به هنرجویان بهتر انتقال دهند. ما توانسته ایم با بهترین اساتید آواز تهران تا کنون با برگزاری دروه های خاص در آموزشگاه موسیقی منظومه تا کنون به تربیت هنرجویان و خوانندگان در سبک های مختلف بپردازیم.

شیما کرمی مدرس آواز

استاد شیما کرمی مدرس صداسازی ، سلفژ و آواز یکی از برترین اساتید ما در زمینه آموزش خوانندگی می باشند برای این که اندکی بیشتر

بیشتر »

سعید متینی استاد آواز

یکی از اساتید کلاس آواز در آموزشگاه موسیقی منظومه استاد سعید متینی استاد آواز در سبک های مختلف خوانندگی است برای این که بیشتر با

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *