شیما کرمی مدرس آواز

استاد شیما کرمی مدرس صداسازی ، سلفژ و آواز یکی از برترین اساتید ما در زمینه آموزش خوانندگی می باشند برای این که اندکی بیشتر با ایشان و سوابق هنری او آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید همچنین باید ذکر کنیم که برای تست صدا و تست خوانندگی در کلاس ایشان می توانید با شماره های آموزشگاه تماس داشته باشید تا هم تست صدا و هم مشاوره در مورد صدایتان با ایشان داشته باشید.

استاد شیما کرمی مدرس آواز پاپ و صدا سازی

استاد کرمی با تجربه ای که در امر آموزش خوانندگی و صدا سازی دارند مدت ها است که در آموزشگاه موسیقی منظومه در این حیطه فعالیت دارند.

از جمله موارد مهم در کلاس ایشان این است که ایشان علاوه بر صداسازی و آواز همچنین در نوازندگی پیانو و گیتار نیز تبحر دارند.

این امر باعث گردیده تا برای کار با هنرجویان در کنار ساز پیانو موقعیتی بسیار عالی فراهم آورند تا هنرجویان از ابتدا هم با صدای درست و کوک آموزش ببینند و هم از همان اوایل خواندن با یک ساز را تجربه کنند و بیاموزند.

همان طور که گفتیم استاد کرمی در سال های متمادی به یادگیری گیتار ، پیانو و همچنین آواز پرداخته اند.

در نوازندگی ساز پیانو ایشان نزد اساتید بزرگ آموزش پیانو دوره دیده و سپس به یادگیری گیتار می پردازند پس از آشنایی و تبحر در نوازندگی سپس ایشان به یادگیری تخصصی آواز اقدام نمودند.

در سال های اخیر نیز اجراهای متعددی به عنوان بک وکال در کنسرت های متعدد داشته اند و در سالن های متعددی اجرا نموده اند همچون :

فرهنگسرای نیاوران

فرهنگسرای اندیشه

فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای شهید واعظی

و ….

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *