کلاس گیتار تهران

کلاس گیتار با ارائه شیوه های نوین آموزشی در آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار می گردد برای این که با کلاس های گیتار ما بیشتر آشنا شوید در ادامه به توضیح برخی نکات ضروری در این حیطه می پردازیم و اگر به دنبال یک آموزش حرفه ای هستید ما با تخصصی ترین کلاس گیتار تهران با شما هستیم تا به بررسی سبک های مختلف آموزشی در گیتار با این کلاس بیشتر آشنا شویم اما قبل از این که بخواهید در هر کلاسی ثبت نام کنید بایستی یک سری اصول اولیه را بررسی نمایید تا در ادامه با مشکل مواجه نشوید این موارد و اصول پایه ای در هر کلاسی بسیار حائز اهمیت است چرا که برخی به اشتباه وارد سبکی می شوند و پس از صرف کلی زمان و هزینه متوجه می شوند که از ابتدا بایستی در سبک دیگری وارد می شدند.

آموزش گیتار

گیتار ساز بسیار جذابی است که یادگیری آن اگر اصولی و درست پیش برود یک کار راحت و ساده است.

در کل برای یادگیری گیتار چالش زیادی نخواهید داشت اگر علاقه داشته باشید ، تمرین کنید و در یک کلاس اصولی وارد شوید کار بسیار راحت خواهد بود.

آموزش گیتار برای کسی که یاد می گیرد چالش هایی دارد که با آموزش اصولی به راحتی مرتفع می گردد اما برای کسی که این ساز را آموزش می دهد بایستی یک سری شرایطی قائل شویم.

در واقع منظور ما این است که هر کسی که بلد است گیتار بزند لزوما نمی تواند در آموزش آن هم موفق باشد.

ما به عنوان برگزار کننده تخصصی ترین کلاس گیتار تهران همواره تلاش کرده ایم تا از بهترین اساتید آموزش گیتار کمک بگیریم تا آموزشی اصولی ، درست و آسان را برای علاقمندان داشته باشیم.

کلا مبحث آموزش مبحث بسیار پیچیده ای است که نمی توان انتظار داشت هر کسی از عهده آن بر بیاید.

استاد بایستی یک سری شرایطی داشته باشد و یک سری دوره های خاصی را صرفا جهت آموزش دیده باشد تا بتواند در کلاس مفید باشد.

شرایط یک کلاس اصولی

کلاس گیتار بایستی هم اصولی و آکادمیک باشد و هم جذاب.

نمی توان انتظار داشت کلاسی یکی از این دو را داشته باشد و به نتیجه مطلوب برسد.

اگر به دنبال یک کلاس گیتار اینچنینی در تهران هستید ما تلاش کرده ایم تا این شرایط را در یک کلاس ویژه و خاص برای شما علاقمندان فراهم بیاوریم.

نخستین کاری که در کلاس گیتار مد نظر است این است که هنرجو سبک مورد علاقه خود را انتخاب کند.

اگر در این مورد اطلاعاتی دارید و از قبل انتخاب کرده اید که می توانید با مراجعه به آموزشگاه در همان سبک مورد نظرتان و با استاد متخصص همان سبک کلاس را شروع کنید و به موارد بعدی که در ادامه خواهیم گفت بپردازید.

اما اگر سبک مورد نظرتان را انتخاب نکرده اید و یا سردرگم هستید ما در یک جلسه مشاوره که به صورت رایگان در آموزشگاه برگزار می گدد به شما کمک می کنیم تا سبک مورد علاقه تان را بهتر بشناسید و انتخاب کنید.

این مورد از آن جایی مهم است که اگر در سبک مورد علاقه تان وارد نشوید قطعا کلاس برای شما جذابیتی نخواهد داشت.

فرض کنید که شما آهنگ های پاپ دوست دارید و یا دوست دارید روی گیتارتان آهنگ هایی اجرا کنید و همزمان روی آن آواز و یا شعر آهنگ را نیز بخوانید در این صورت اگر وارد سبک نادرست شوید احتمالا کلاس برایتان خسته کننده خواهد شد.

تخصصی ترین کلاس گیتار تهران

آموشگاه منظومه افتخار دارد به عنوان برگزار کننده یکی از تخصصیی ترین های کلاس گیتار تهران دوره هایی جذاب و متنوع برای این ساز برگزار نماید.

ما با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف سعی کرده ایم تا تمامی سبک های مختلفی را که روی گیتار آموزش داده می شود در آموزشگاه برگزار نماییم.

لازم به توضیح است که هر سبک توسط استاد متخصص همان سبک آموزش داده می شود.

این گونه نیست که یک شخص بتواند همه سبک های گیتار را به طور تخصصی آموزش بدهد.

از این روی ما در روزهای مختلف هفته با کمک از اساتید مجرب هر سبک کلاس هایی تخصصی برگزار می نماییم.

از سویی آموزش برای کودکان و بزرگسالان کاملا متفاوت است.

آموزش برای کودکان و بزرگسالان شیوه های خاص خود را دارد که بایستی رعایت شود تا کلاس برای هر سنی جذابیت خاص خود را داشته باشد.

در ضمن کلاس ها کاملا انفرادی و خصوصی برگزار می گردد تا بهترین نتیجه آموزشی را در بر داشته باشد.

از دیگر مواردی که ما در دوره آموزش گیتار داریم برگزاری کنسرت برای هنرجویانی است که آموزش میبینند تا آموخته های خود را به اجرا بگذارند.

ثبت نام کلاس گیتار

برای ثبت نام کلاس گیتار هم می توانید به صورت تلفنی با آموزشگاه تماس بگیرید  و تایم کلاس را رزرو نمایید و هم می توانید به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه نموده و از شرایط و دوره های کلاس مطلع شوید.

کافی است که به این ساز علاقه داشته باشید بقیه موارد را ما در ادامه برای شما هماهنگ می نماییم.

از انتخاب سبک گرفته تا نحوه کار در کلاس همه در یک جلسه مشاوره اولیه توضیح داده می شود تا بهتر و با دید باز تری انتخاب نمایید.

ما سعی کرده ایم تا به عنوان تخصصی ترین کلاس گیتار تهران دوره را برای شما هم اصولی و هم آسان کنیم تا بدون هیچ دغدغه ای گیتار را به راحتی بیاموزید.

برای ورود به کلاس هم نیاز به هیچ پیش زمینه ای نداریم ما همه آن چیزی را که بریا یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز دارید در یک پکیج برای شما فراهم نموده ایم.

هیچ چیز دیگر و یا هیچ آموزش اضافه تری نیاز نیست و با گذراندن این دوره می توانید صفر تا صد گیتار را بیاموزید.

هزینه کلاس گیتار

هزینه کلاس گیتار هم با توجه به سال جدید و هم با توجه به موارد مهمی تعیین می گردد که می تواند متفاوت باشد.

هزینه های مختلف کلاس گیتار هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت در آموزش موثر است و یک کلاس گیتار اصولی و درست قطعا بایستی شرایطی داشته باشد که شاید بررسی قیمت در آخرین مرحله کار باشد.

از این رو فقط به قیمت کلاس توجه نکنید چرا که شاید کلاسی بسیار ارزان باشد اما چندین برابر زمان ببرد تا شما را به نتیجه برساند.

با مراجعه به بخش هزینه کلاس گیتار 1402 می توانید از شرایط کلاس و قیمت این کلاس در این سال مطلع شوید.

کلاس گیتار چند ترم است ؟

بررسی اصولی و درست اینکه کلاس گیتار چند ترم است را در مبحث مربوطه به طور کامل داریم و می توانید با مراجعه به همان بخش از جزییات آن بیشتر مطلع شوید .

اما به طور کل بایستی بگوییم که این مورد با توجه به سبکی که انتخاب می کنید می تواند متغیر باشد.

عامل مهم دیگر زمانی است که برای تمرین می گذارید که قطعا بسیار تعیین کننده است.

از عوامل مهم دیگر می توان به استاد مربطه و شیوه و سبک آموزشی اشاره کرد.

البته این که چقدر استعداد هم داشته باشید می تواند مهم باشد ولی این مورد به اتفاق نظر همه اساتید عامل بسیار مهمی نیست و شاید در حد چند در صد تعیین کننده باشد به نظر ما مهم ترین عامل علاقه و البته باز هم تاکید می کنید مقدار تمرین است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *