ثبت نام کلاس گیتار

آموزش گیتار بانوان

آموزشگاه موسیقی منظومه برای علاقمندان شرایطی خاص برای ثبت نام کلاس گیتار فراهم نموده است با در نظر گرفتن سنین مختلف هنرجویان و سبک های آموزشی مختلف ما در صدد بر آمدیم تا روشی را برای آموزش برگزینیم که هم انعطاف لازم برای سنین مختلف را دارا باشد و هم از جذابیت های خاصی برای نحوه آموزش برخوردار باشد از این رو برای ثبت نام در این کلاس شرایط خاصی نیاز نیست برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد در ادامه با ما همراه باشید.

کلاس های ویژه گیتار

همانطور که دانستید کلاس گیتار در آموزشگاه منظومه به شکلی کاملا آکادمیک و اصولی آموزش داده می شود.

در این راستا ما با دعوت از مشاورین متخصص در حوزه موسیقی اقدام به طرح ریزی کلاسی خاص بر اساس متد ها جهانی آموزش گیتار نموده ایم.

در واقع آموزش گیتار را ما به همان شکلی که در دانشگاه های موسیقی تدریس می شود در برنامه کار قرار می دهیم.

این روش آموزش هر چند که در ابتدا شاید کمی سخت تر به نظر برسد اما هنرجویان در ادامه با یادگیری اصول صحیح نوازندگی متوجه می شوند که به جای این که یک سری آهنگ ساده را بیاموزند در واقع اصول نوازندگی و پایه موسیقی را یاد گرفته اند.

در واقع مزیت بزرگ این روش آن است که در پایان دوره هنرجو قادر است تمامی آن چیزی را که برای نوازندگی درست و صحیح گیتار لازم است در دست داشته باشد و با مهارتی که روی ساز یافته است به راحتی می تواند هر چیزی را بخواهد روی ساز خود به زیبایی اجرا نمایئ.

ثبت نام کلاس گیتار

برای ثبت نام کلاس گیتار کافی است که به این ساز علاقه داشته باشید ادامه کار را در همه مراحل آموزش ما برای برنامه ریزی می کنیم و در واقع از ابتدا تا انتهای راه ما همواره در کنار شما هستیم تا بتوانید روی ساز خود تبحر پیدا کنید.

برای ثبت نام کلاس گیتار نیز باید بگوییم که پیش نیاز خاصی لازم نیست.

شرایط ثبت نام

برای ثبت نام کلاس گیتار همانطور که گفتیم نیازی به کار خاصی ندارید فقط قبل از ثبت نام بایستی گرایش تخصصی شما مشخص شود.

برای این کار ما یک تست و مشاوره اولیه داریم که در آموزشگاه به طور رایگان برگزار می شود.

بعد از آن با مشخص شدن گرایش شما به هر یک از سبک های تخصصی گیتار می توانید آموزش آن را در هر بخش آغاز کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *