آموزش تانگ درام

کلاس آموزش تانگ درام

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازهای کوبه ای اقدام به برگزاری دوره های ویژه آموزش تانگ درام نموده است در این بخش اندکی بیشتر با این دوره ها و نحوه آموزش در آن ها و همچنین شرایط آن آشنا خواهیم شد همچنین در آموزشگاه دوره های آموزش هنگ درام نیز به طور تخصصی از مبتدی تا پیشرفته برگزار می گردد برای آشنایی بیشتر با تانگ درام و تفاوت های آن با هنگ درام می توانید به بخش تانگ درام مراجعه نمایید.

تانگ درام

این ساز بسبار به ساز هنگ درام شبیه است و به لحاظ نوازندگی نیز تقریبا همه تکنیک هایی که روی هنگ درام اجرا می شود به شکلی روی تانگ درام نیز داریم تفاوت آن ها بیشتر در اندازه و متریال ساز و اندکی هم صدا و طنین آن می باشد البته تفاوت هایی کوچک نیز در اجرا خواهند داشت ولی با دوره هایی که برای آمزوش هر یک از این دو ساز وجود دارد خواهید توانست بر دیگری نیز اندکی احاطه یابید.

تانگ درام سازی است که در ابتدا با استفاده از متریالی چون کپسول تولید گردید که به نوعی ابداعی برای ساخت و تولید ارزان تر ساز بود ولی در ادامه با تغییراتی که یافت توانست جای خود را بیابد و به عنوان یک ساز با صدای خاص خود را نشان دهد.

آموزش تانگ درام

آموزش این ساز در بخش های مختلف برای گروه سنی کوچک تا بزرگسال در آموزشگاه منظومه وجود دارد در کلاس های ساز که عمدتا به صورت خصوصی و تک نفره برگزار می گردد ما آمزوش های تخصصی را برای همه سطوح از مبتدی تا پیشرفته در نظر گرفته ایم.

در بخش ابتدایی همه ماردی که مربوط به نوازندگی ساز تانگ دارم است برای هنرجویان مبتدی آموزش داده می شود تا بتوانند به راحتی در کنار هر سازی به اجرا بپردازند آمزشو های بعدی شامل آمزوش های دقیق تر و حرفا تر ریتم و در بخش های خحرفه ای و پیشرفته آمزوش تکنیک های خاص این ساز را به شکلی تخصصی در کلاس خواهیم داشت.

آموزش تانگ درام در آموزشگاه موسیقی منظومه برای بخش های مختلف در روزهای مختلف هفته در نظر گرفته شده است که می توانید برای دریافت اطلاعات کامل تر مانند تایم های خالی و … با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *