آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران

کلاس موسیقی کودک آنگونه که آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار می کند یکی از برترین شیوه های آموزش موسیقی کودک در جهان است ما به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران و مرکز تهران توانسته ایم تا کنون به با این متد جدید که در مدارس موسیقی کودک در سراسر دنیا تدریس می گردد بهترین نتیجه را از کلاس های موسیقی کودک داشته باشیم با این متد هم کلاس ها بسیار جذاب تر گردیده است و هم بار علمی بالاتری نسبت به روش های قدیمی تر داشته است در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این کلاس ویژه بیشتر بدانیم در ضمن بایستی یادآوری کنیم که کلاس های موسیقی کودک برای سنین مختلف از سه سال به بالا برگزار می گردد و سنین بالاتر با کلاس و برنامه متفاوتی پیش می روند و روند کلاس برای همه هنرجو ها یکسان نیست.

موسیقی کودک

موسیقی کودک فقط یک کلاس آموزشی مثل کلاس های دیگر موسیقی نیست.

موسیقی برای کودک مقوله بسیار مهمی است که در آن بحث فقط یادگیری موسیقی نیست.

در اینجا برای ما این مهم است که کودک وارد دنیای موسیقی شود و از فواید بیشمار آن بهره مند گردد.

حتی اگر هیچ سازی هم برای نوازندگی یاد نگیرد فواید موسیقی در ذهن و روح کودک آن چنان زیاد است که شاید واجب تر از هر مقوله یا آموزشی باشد.

هر چند در طی دوره کودک هم با ساز های مختلف و هم با نوازندگی برخی از آن ها آشنا می شود اما در اینجا صحبت ما درباره فواید موسیقی برای کودکان است.

اگر به دنبال آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران و مرکز تهران هستید آموزشگاه موسیقی منظومه بهترین شیوه آموزش موسیقی کودک را طراحی و ارائه نموده است.

در این کلاس ما کودک را به طور کاملا اصولی با دنیای زیبای موسیقی آشنا می کنیم و انتخاب ساز برای کودکان نیز یکی از بخش های مهم است.

در ادامه درباره شیوه آموزش موسیقی کودک بیشتر صحبت می کنیم.

آموزش موسیقی کودک

در آموزش موسیقی کودک ما شیوه ای طراحی کرده ایم که فقط آموزش و تکرار نیست.

در واقع با این شیوه آموزشی کودک خود موسیقی را کشف و خلق می کند.

در آموزش موسیقی کودک ما راهی برای کودک باز می کنیم که بتواند خودش هم موسیقی را درک کند ، هم خلق کند و هم از ان لذت ببرد.

اگر دقت کرده باشید کودکان در سنین مختلف به صدا در آوردن اشیا اطراف خود علاقه نشان می دهند.

اگر همین یک نکته خاص را در نظر بگیریم و آن را هدفمند کنیم می توان انتظار داشت تا همین نکته کوچک تبدیل شود به درک ریتم در ذهن کودکان و ما هم با استفاده از شیوه های به روز دنیا در آموزش موسیقی کودک دقیقا همین موضوع را اما به شکلی اصولی و اکادمیک پیش برده ایم.

آموزش موسیقی کودک تماما راهنمایی های استاد نکته سنجی است که به کودک کمک می کند تا راهش را در دنیای موسیقی باز کند.

ما به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان شمال و مرکز تهران توانسته ایم با این روش بیشترین بازده را در کلاس موسیقی کودک داشته باشیم.

کلاس موسیقی کودک

کلاس موسیقی کودک یک کلاس کاملا جذاب و عملی است.

کلاسی است که در آن کودک کاملا فعال است و یک شنونده صرف نیست.

تحقیقات ثابت کرده است که کلاس هایی که صرفا استاد آموزش می دهد و کودک گوش می کند کمترین نتیجه و کمترین بازده آموزشی را دارند.

ما در کلاس موسیقی کودک تلاش کرده ایم تا کودکان خود وارد پروسه آموزش شوند.

خود صدا را کشف کنند و خودشان به آن رنگ و روح بدهند.

البته با هدایت استاد مجربی که در این زمینه متخصص است.

ما در کلاس فقط به یادگیری یک ساز خاص نمی پردازیم تا استعداد کودک را محدود کنیم بلکه با معرفی ساز های مختلف به کودک و شیوه تولید صدا در هر کدام سعی بر آن داریم تا کودک را به سمت علاقه و استعدادش سوق بدهیم.

اگر در شمال یا مرکز تهران هستید و به دنبال آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران هستید می توانید کلاس های تخصصی ما در حیطه موسیقی کودک را در نظر داشته باشید و حتی می توانید یک جلسه رایگان مشاوره با اساتید متخصص موسیقی کودک در آموزشگاه داشته باشید.

آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران

آموزشگاه موسیقی منظومه توانسته است طی سال های اخیر با شیوه و متد خاص آموزشی در حیطه موسیقی کودک روشی را بنیان گذاری کند که همه با استعداد های مختلف بتوانند از آن بهرمند شوند.

ما با یک شیوه تکراری و یکنواخت کلاس را پیش نمی بریم و تمام تلاشمان این بوده است تا استعداد کودکان را آنگونه که معلم یا والدین می خواهند پیش نبریم بلکه بر اساس استعداد و توانایی خودش در موسیقی پیش برود.

این گونه هم استعدادش شکوفا می شود و هم از موسیقی لذت می برد.

با روش های تکراری موسیقی کودک فقط کودکان از موسیقی سرخورده می شوند و عملا بار علمی یا عملی خاصی هم عاید نمی شود اما با این روش می توان انتظار داشت تا کودکان به راحتی به خلق موسیقی بپردازند و خلاقیت در آن ها شکوفا شود.

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان یک مرکز تخصصی و آموزشگاه موسیقی کودکان شمال تهران این شیوه آموزشی را منحصرا در این آموزشگاه ارائه نموده است.

آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی کودکان یوسف آباد در سال های اخیر توانسته است به تربیت هنرجویان و کودکان مستعد زیادی همت گمارد.

در این راستا همان گونه که در بالا اشاره شد ما با استفاده از شیوه خاص آموزش در موسیقی کودک توانسته ایم تمامی روش های تکراری و موجود در آموزش موسیقی کودک را دور بریزیم که بازدهی جز سرخوردگی کودکان از موسیقی را در بر نداشته است.

در این شیوه آموزشی خاص که با تحقیق و تکیه بر متد های به روز آموزش موسیقی کودک در جهان است ما توانسه ایم بیشترین بازدهی را در کلاس های موسیقی کودک داشته باشیم.

در واقع ما فقط راه را به کودک نشان می دهیم و این خود اوست که موسیقی را کشف می کند و اقدام به خلق آن می نماید.

ما در هر دوره برای کودکان اقدام به برگزاری کنسرت های آموزشی می نماییم تا استعداد های خود را بیشتر و بهتر بروز دهند.

این موضوع در حس اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه نیز بسار مهم بوده است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *