آموزشگاه موسیقی هنگ درام

آموزشگاه هنگ درام

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه موسیقی هنگ درام در تهران اقدام به برگزاری دوره های ویژه ای برای این ساز زیبا نموده است در ادامه با برخی برنامه های آموزشی برای این ساز و همجنین تانگ درام بیشتر آشنا خواهیم شد تانگدرام نیز همانطور که در بخش های گذشته گفتیم در آموزگاه در دوره های ویژه و فشرده آموزش داده می شود.

درو ه های ویژه در آموزشگاه موسیقی هنگ درام

هنگ درام سازی زیبا و با قابلیت های فراوان است برای آموزش این ساز کافی است در یکی دو دوره کوتاه به یادگیری این ساز بپردازید ما آموزش این ساز زیبا را بسیار راحت و آسان کرده ایم.

یادگیری هنگ درام بدون ساز

برای آن دسته از علاقمندانی که ساز ندراند و یا برای شروع نمی خواهند در ابتدا ساز را تهیه نمایند آموزشگاه این امکان را فراهم آورده تا با آموزش و سازی که آموزشگاه در اختیار ایشان قرار می دهد یادگیری این ساز را آغاز نمایند و از نوازندگی آن لذت ببرند.

علاقمندان می توانند ابتدا یادگیری این ساز را روی ساز در آموزشگاه بیاموزند و بعد از گذراندن دروس اولیه و اندکی تبحر در نوازندگی آنگاه ساز تهیه نمایند برای تهیه ساز نیز آموزشگاه مشاوره و راهنمایی و پیشنهاد های ویژه ای برای هنرجویان دراد که می توانید با تمسا با شماره های آموزشگاه بیشتر در مورد آن بدانید.

آموزش هنگ درام در دوره های کوتاه

برای آموزش هنگ درام همچنین ما دوره های فشرده آموزشی را طراحی کرده ایم در این دوره ها با گذراندن دوره فشرده می توانید در مدت زمان کمتری روی ساز تسلط پیدا کنید طبیعی است که تعداد جلساتی کخه در هفته برگزار می شود در این بخش بیشتر است و طبیعتا به تمرین بیشتری هم نیاز خواهد داشت و توصیه می کنیم اگر که برای تمرین زمان کافی ندراید همان دوره های معمول را انتخاب نمایید.

یادگیری تانگ درام

تانگدرام نیز با همین شرایط در آموزشگاه و در دوره های مشخص برگزار می گردد این ساز تفاوت هایی با هنگ درام دارد و تکنیک های نوازندگی گاها متفاوتی هم دارد و نوازندگی آن مستلزم علاقه به صدای این ساز است که می توانید از نزدیک در کلاس های آموزشگاه حضور داشته باشید تا قبل از ثبت نام بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

آموزش تکنیک های خاص هنگ دارم در آموزشگاه منظومه

تکنیک های خاص هنگ درام و تانگ درام در بخش های مختلف و در کلاس آموزش هنگ درام وجود دارد که می توانید در طول دوره این تکنیک ها هم بیاموزید طبیعی است که یادگیری این تکنیک ها در اجرای زیبای ساز تاثیز زیادی دارد و ما در آموزش های تخصصی هنگ درام به تمامی این جزییات توجه داریم.

آموزش تکنیک ها بخش مهمی اط کار است که ما از همان ابتدا در کنار آموزش نوازندگی به آن توجه داریم تا در پایان دوره بر این تکنیک ها نیز تسط پیدا کنید برای هنرجویان علاقمند ما دوره های نوازندگی خاص هنگ دارم را در روزهای مختلف در نظر گرفته ایم تا به راحتی بتوانید از کلاس های مختلف استفاده نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *