یادگیری آسان فلوت در آموزشگاه منظومه

ارکستر منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه ما دوره های خاصی برای آموزش و یادگیری آسان فلوت طراحی کرده ایم در واقع آموزش ها در اینجا شامل همه اصول اساسی برای یادگیری فلوت می باشد اما با شیوه ای آسان و بسیار شیوا برای همه گروه های سنی در زیر می توانید با بخش هایی از این دوره های ویژه در کلاس فلوت آشنا شوید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در آموزشگاه موسیقی منظومه در تماس باشید.

یادگیری آسان فلوت

فلوت سازی زیبا و با صدایی جادویی است نوازندگیاین ساز بسیار لذت بخش است و در واقع اگر یک سری موارد در آموزش آن رعایت شود دوره بسیار جذاب و لذت بخشی دارد.

برای یادگیری و آموزش فلوت بایستی با انواع آن آشنا شویم در واقع فلوت سازی بسیار متنوع است که انواع مختلفی هم دارد ولی معمول ترین انواع آن فلوت ریکوردر و فلوت کلید دار است.

فلوت ریکوردر :

در نوع ریکوردر آن که معمولا در کلاس های موسیقی کودک آموزش داده می شد با سازی بسیار جمع و جور و کوچک سروکار داریم نوازندگی مبتدی این ساز بسیار آسان است و با چند جلسه کوتاه می توانید روی آن تسلط پیدا کنید و در واقع یکی از دلایلی هم که برای کلاس کودکان استفاده می شود همین است و در واقع بزرگسالان هم می توانند این ساز رابه آسانی بیاموزند.

هر چند که نوازندگی پیشرفته این ساز اندکی دشوارتر است اما نوازندگی بسیار شیرین و جذابی دارد و برای همه گروه های سنی ساز جالب و تجربه جالبی است.

فلوت کلید دار :

یادگیری این مدل از فلوت اندکی تخصصی تر است و ما دوره های آموزشی این ساز را بر سااس سطح ، سن وو البته علاقمندی هنرجویان تفکیک نموده ایم در واقع برای این که دوره آموزشی آن جذاب تر باشد از قطعات و آهنگ هایی در کلاس برای آموزش استفاده می شود که هم با روحیات و علاقمندی هنرجو سازگارباشد و هم بار آموزشی درست و اصولی را داشته باشد.

ما دوره های آموزش تخصصی فلوت کلیدی را زیر نظر اساتید دانش آموخته و متخخص فلوت در ورزهای مختلف هفته به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار مینماییم که می توانید جهت اطلاع دقیق تر از شرایط آن با شماره های آموزشگاه در تماس بشاید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *