بهترین آموزشگاه گیتار در تهران

استاد گیتار

آموزشگاه موسیقی منظومه تخصصی ترین کلاس گبتار را در سبک های مختلف آموزشی ارائه کرده است در این کلاس ها آموزش گیتار با متد آموزشی آکادمیک تدریس می گردد در اینجا ما به عنوان تخصصی ترین مرکز و بهترین آموزشگاه گیتار در تهران هم در روش های تدریس و هم در ارئه مطالب آموزشی سعی کرده ایم تا با روش های به روز و متد های پایه ای پیش برویم به گونه ای که در دانشگاه های موسیقی و آموزشی برای گیتار ارعئه می گردد در ادامه با بخشی از این کلاس بیشتر آشنا می شویم.

آموزش تخصصی گیتار

گیتار سازی است پر طرفدار و دست داشتنی که در بین همگان محبوبیت خاصی داشته و دارد.

شاید کمتر سازی را بتوان با قابلیت های گیتار یافت.

هم به لحاظ اجرا و هم به لحاظ امکاناتی که در اختیار نوازنده قرار می دهد ساز گیتار بی نظیر است.

برای این که نوازنده بتواند از این ساز به خوبی بهره برده و استفاده نماید لازم است که به شیوه درست آموزش ببیند.

ما در بهترین آموزشگاه گیتار در تهران همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا آموزش این ساز به شیوه کاملا اصولی پیش برود.

آموزش هایی که به صورت اصولی پیش نمی رود شاید در ابتدا خوب و جذاب به نظر برسد ولی در نهایت به جایی می رسد که نوازنده فقط به طور نسبی روی ساز تسلط پیدا می کند و اگر بخواهیم به صورت درست و از تمامی امکانات این ساز بهره ببریم لازم است تا آموزشی اصولی داشته باشییم.

آموزش اصولی گیتار تخصص ما است.

ما به کمک از اساتید حرفه ای و مجرب هم در آموزش و هم در اجرا سعی کرده ایم تا تا بهترین شیوه آمزوش را که هم جذاب باشد و هم اصولی چیاده نماییم.

کلاس گیتار

ما با بهره مندی از اساتید حرفه ای در امر آمزوش گیتار و با کمک از مشاورین آموزشی روشی را در آموزش گیتار ارائه نموده ایم که بهترین بازده را داشته باشید.

این روش آموزشی در غالب یک پکیج ویژه به عنوان کلاس گیتار ارائه شده است.

در این کلاس یا دوره آموزشی گیتار همه آن چیزی که برای یک نوازنده حرفه ای شدن مورد نیاز است گنجانده شده است.

شما بدون این که به هیچ پیش نیاز خاص یا تربه قبلی نیاز داشته باشید می توانید از صفر وارد این کلاس ها شده و با گذراندن دوره و تمریناتی که در برنامه وجود دارد به خوبی و حرفه ای گیتار را بیاموزید.

در آموزشگاه منظومه بهترین آموزشگاه گیتار در تهران همچنین سبک های مختلف گیتار از جمله گیتار پاپ ، گیتار کلاسیک ، گیتار فلامنکو و حتی سبک های راک ، جز و بلوز آموزش داده می شود

کلاس ها برای همه سنین و کاملا به صورت خصوصی برگزار می گردد.

برای آن دسته از علاقمندانی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند ما کلاس گیتار آنلاین هم در برنامه داریم.

همچنین برای هنرجویان ما کلاس گیتار بانوان و کلاس گیتار آقایان داریم.

علاقمندان می توانند هزینه کلاس گیتار را درا ین بخش ببینید.

بهترین آموزشگاه گیتار در تهران

ما در آموزشگاه منظومه به عنوان بهترین آموزشگاه گیتار در تهران سعی نموده ایم تا تفاوت های اساسی با کلاس های گیترا موجود داشته باشیم.

اول از همه ما به کلاس گیتار به عنوان یک دوره آموزشی ساده و پیش پا افتاده نگاه نمی کنیم و سعی کرده ایم تا هنرجویان و علاقمندان به هر سطحی اگر وارد کلاس ها می شوند ، آموزش این ساز را به طور حرفه ای بیاموزند نه فقط چند آهنگ ساده .

در اینجا ما آموزش آکادمیک گیتار را داریم و این بدان معنا است که هنرجو وقتی وارد کلاس می شود هم به گیتار نوازی و هم به موسیقی تبحر پیدا می کند.

تبحر در موسیقی باعث می شود هنرجو بتواند تا سطوح حرفه ای بدون هیچ مشکلی پیش برود.

در آموزش های غیر اصولی آموزش گیتار با چند اهنگ ساده شروع می شود که در ابتدا راحت و جذاب یه نظر می رسد ولی در این گونه روش ها هنرجو هر چقدر بیشتر پیش می رود بیشتر وابسته به کلاس می شود و پس از مدتی هم جز یادگیری یک سری آهنگ تکرارای چیزی عایدش نمی شود.

در کلاس های گیتار ما آموزش تخصصی نوازندگی را داریم و این یعنی پس از پایان دوره هنرجو می تواند هر چیزی را روی ساز خود اجرا نمیاد.

ویژگی های کلاس گیتار در آموزشگاه منظومه

  • آموزش آکادمیک گیتار
  • اساتید سطح یک گیتار کشور
  • کلاس های تخصصی گیتار
  • آموزش برای سنین مختلف
  • آموزش صفر تا صد گیتار
  • آموزش سبک های مختلف گیتار
  • آموزش آسان و جذاب گیتار
  • آموزش تکنیک های خاص گیتار نوازی
  • آموزش حضوری و آموزش آنلاین گیتار
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *