هزینه کلاس گیتار 1400

نرخ کلاس گیتار

همانطور که می دانید کلاس گیتار در آموزشگاه موسیقی منظومه یکی از کلاس های تخصصی است ما امروز در پی سوال عده زیادی از علاقمندان قصد داریم بپردازیم به بررسی هزینه کلاس گیتار 1400 و در مورد عواملی که بر نرخ کلاس گیتار و هزینه نهایی ثبت نام کلاس گیتار تاثیر گذار هستند اندکی بیشتر بدانیم پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این مساله اندکی بیشتر بدانیم.

کلاس گیتار

قبل از بررسی هزینه کلاس گیتار 1400 و قبل از آن که بخواهیم در مورد هزینه این کلاس ها بدانیم لازم است که در مورد خود کلاس گیتار بگوییم چرا که کلاس های گیتار در سبک های مختلفی وجود دارد که قطعا تفاوت هایی به لحاظ آموزشی دارند.

جدای از سبک های مختلف آموزش گیتار روش های بسیار متنوع و مختلفی هم برای آموزش گیتار وجود دارد که طبیعتا برخی از این روش ها خوب و برخی هم اصلا کاربردی نیستند.

در اینجا قصد ما از کلاس گیتار در واقع یک کلاس جامع آموزش گیتار است که در آن هنرجو بتواند از ابتدا تا انتها یادگیری صفر تا صدی گیتار را بیاموزد.

برخی روش های معمول وجود دارند که فقط آموزش چند آهنگ ساده را در برنامه قرار می دهند و با تبلیغ در مورد آموزش گیتار ، فقط به یاددهی چند آهنگ و آن هم به صورت کاملا غیر اصولی می پردازند طبیعی است کلاس های گیتاری که به این شکل پیش می رود قطعا نه تنها ارزان بلکه شاید مجانی هم باشد هیچ گونه ارزشی نخواهند داشت.

همانطور که گفتیم قصد ما از کلاس آموزش گیتار کلاسی است که در آن هنرجو در ابتدا موسیقی را درست یاد می گیرد و در ادامه نیز می آموزد که گیتار چیست ، چه قابلیت هایی دارد و چه نوع موسیقی روی آن اجرا می شود و در همین راستا نیز نوازندگی اصولی و درست گیتار را می آموزد.

در این روش صحیح آموزش در پایان دوره  (بر خلاف روش های غیر اصولی که هنرجو فقط قادر است چند آهنگ ساده بنوازند ) در اینجا هنرجو قادر خواهد بود هر آن چیزی که روی گیتار قابل اجرا است را پیاده نماید و در واقع می تواند هر آهنگ یا قطعه را که خواست به شکل درست و صحیح روی ساز خود اجرا نماید.

هزینه کلاس گیتار 1400

حال که با کلاس اصولی گیتار آشنا شدیم و منظور از کلاس گیتار را دانستیم می پردازیم به بررسی هزینه کلاس گیتار 1400 .

در مورد هزینه های کلاس گیتار بنا به این که چه روش آموزشی را در دستور کار داشته باشیم می تواند هزینه های متغیر باشد.

هزینه معمول هزینه کلاس گیتار در سال 1400 برای هر دوره آموزشی بین 300 تا 350 هزار تومان است.

این مبلغ برای کلاس هایی است که آموزش گیتار را در تایم های مشخص و به طور کاملا انفرادی و خصوصی آموزش می دهند.

روش هایی که آموزش گیتار را به شکل ساده شده و کوتاه انجام می دهند معمولا نصف این قیمت می باشد.

و همچنین که گفته شد این حدود مبلغ برای کلاس های خصوصی است و طبیعتا کلاس هایی که دو یا چند نفر را همزمان آموزش می دهند به نسبت نفرات اضافه شده مبلغ کمتر می باشد.

ما در آموزشگاه موسیقی منظومه فقط و فقط با روش اصولی و صحیح آموزش گیتار کلاس ها را پیش می بریم در ضمن همه کلاس ها در آموزشگاه منظومه به صورت خصوصی و انفرادی است و از آن جایی که آموزش درست و اصولی موسیقی به شکل گروهی کار صحیح و درستی نیست به همین علت ما در اینجا فقط کلا س های انفرادی و خصوصی برگزار می نماییم.

برای اصلاع از نحوه دقیق برنامه کلاس ها و تایم های برگزاری کلاس ها در سال 1400 و همچنین برای اطلاع از سبک های آموزشی گیتار در اموزشگاه موسیقی منظومه می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

در انتها و در بررسی هزینه کلاس های گیتار در سال 1400 یاد آوری چند نکته خالی از لطف نیست :

  • به دنبال کلاس های ارزان گیتار نباشید چرا که هم چول خود را دور می ریزید و هم امکان دارد برای همیشه از گیتار و موسیقی زده شوید.
  • کیفیت در آموزش نخستین مساله ای است که باید دقت نمایید
  • آموزش گیتار توسط اساتید با تجربه و دوره دیده موسیقی همیشه گران تر است اما نتیجه مطلوب را در زمان کمتری و به شکلی درست خواهید داشت.
  • یادگیری موسیقی مانند خرید یک وسیله نیست که مدتی بعد بتوانید تعویضش کنید و یا بهترش را جایگزین کنید اگر نادرست و غیر اصولی یاد داده شود دیگر قابل اصلاح نیست
  • مخصوصا برای کودکان که پایه موسیقی قرار است در ذهن آن ها جای بگیرید به هیچ وجه کلاس های ازارن و بی کیفیت ثبت نام نکنید.
  • با ثبت نام در کلاس های درست و اصولی آموزش گیتار در مدت زمان کمتری موسیقی را می آموزید.
  • در آخر هم یاد آور می شویم که وارد کلاس های چند نفره آموزش نشوید چرا که نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

هزینه کلاس گیتار 1402

برای اطلاع از هزینه کلاس گیتار 1402 می توانید با کلیک روی این بخش وارد توضیحات و شرایط کلاس های 1402 شوید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *