هزینه کلاس گیتار 1402

آموزش گیتار بانوان

کلاس گیتار یکی از کلاس های جذاب ما در آموزشگاه موسیقی منظومه است این کلاس هم به طور ویژه برگزار می گردد و هم برای آن در سبک های مختلف کلاس های مجزایی در نظر گرفته شده است سبک های مختف ائم از گیتار پاپ ، گیتار کلاسیک ، سبک جز و بلوز و حتی سبک راک در آموزشگاه در روزهای مختلف هفته توسط اساتید مجرب هر سبک آموزش داده می شود برای اطلاع از هزینه کلاس گیتار 1402 در ادامه با ما همراه باشید تا هم در مورد نحوه برگزاری کلاس ها و هم درباره قیمت این کلاس ویژه بیشتر بدانیم همچنین در مورد تفاوت قیمت های مختلف برای این کلاس نیز به نکات مهمی اشاره خواهیم کرد تا هم از کلاس های با کیفیت گیتار بیشتر بدانید و هم با نحوه برگزاری آن بیشتر آشنا شوید.

آموزش گیتار

وقتی از گیتار صحبت می کنیم فقط درباره یک ساز حرف نمی زنیم.

گیتار شاید چیزی فراتر یک ساز باشد چرا که قابلیت بی نظیر این ساز در اجرای سبک های مختلف فقط یکی از خصوصیات خاص آن است.

گیتار قابلیت اجرای ملودی و آکورد را دارد و این باعث می شود بتوان بسیار بیشتر و فراتر از یک ساز به آن نگاه کرد.

در واقع گیتار خود به تنهایی یک مجموعه کامل است که اختیارات بی نظیری را در اختیار نوازنده اش قرار می دهد.

حتی برای علاقمندان به خوانندگی نیز این ساز بسیار مفید است.

در آموزش گیتار بایستی توجه داشت که از این دنیای بزرگ قرار است چه چیز و چقدر بیاموزید.

و اساسا درباره هزینه کلاس گیتار 1402 زمانی می شود به طور خاص صحبت کرد که بدانیم قرار است چه آموزشی ببینیم و قرار است چگونه قابلیت های این ساز را بیاموزیم.

اگر قرار فقط به کلاس رفتن و در آوردن صدای گیتار باشد که این کلاس کاملا بی ارزش است اما اگر در کلاس بتوانید هر آن چیزی را که این ساز دارد و می توان با آن اجرا کرد بیاموزید قطعا وارد کلاس درستی شده اید.

کلاس گیتار

همان طور که در بالا گفتیم نخست باید بدانیم که در چه کلاسی ثبت نام می کنیم.

کلاسی که وارد ان می شوید قرار است فقط نوازندگی گیتار را به شما اموزش دهد و یا قرار است که قابلیت های فراوان این ساز را به شما بیاموزد.

اگر فقط صرفا به هزینه کلاس گیتار 1402 نگاه کنیم و نکات مهم یک کلاس استاندارد را در نظر نگیریم مطمئنا کلاس بی ارزشی خواهد بود.

چه بسا کلاس هایی که با قیمت های بسیار ارزان ارائه می شود و نه تنها بازدهی جز یاددهی چند آهنگ ساده ندارد و بدتر از آن گاهی باعث می شود طریقه نوازندگی شما اشتباه شکل بگیرد و چنین مواردی اکثرا قابل اصلاح نیست.

اگر شیوه نوازندگی ساز اشتباه شکل بگیرد در حد یک نوازنده آماتور باقی خواهید ماند.

شاید زیاد دیده باشید کسانی که با اشتیاق وارد یک کلاس گیتار می شوند اما پس از گذشت ماه ها و یا حتی سال ها به هیچ نتیجه ای نمی رسند.

بایستی در اینجا به مساله مهمی اشاره کنیم که آموزش گیتار یک مساله کاملا تخصصی است و هر کسی که گیتار می نوازد دلیل بر آن نیست که بتواند آموزش هم بدهد.

پس مواظب باشید در دام نوازندگی زیبای برخی افراد سود جو نیوفتید و در هر کجا هستید به یک کلاس مطمئن و یک آموزشگاه موسیقی معتبر مراجعه نمایید.

هزینه کلاس گیتار 1402

با توجه به مواردی که در بالا اشاره کردیم و با در نظر گرفتن این که درباره یک کلاس اصولی و استاندارد صحبت می کنیم در اینجا به بیان این موضوع می پردازیم.

شرایط یک کلاس استاندارد را در ادامه همین مطلب می توانید مشاهده نمایید.

با فرض این که درباره یک کلاس استاندارد صحبت می کنیم که به صورت خصوصی و تک نفره برگزار می گردد هزینه کلاس گیتار 1402 مبلغی بین حدودا 600 تا 900 هزار تومان برای هر دوره یک ماه است.

در نظر داشته باشید که تایم کلاس یکی از عوامل مهم در تعیین این مبلغ است.

عامل مهم بعدی استادی است که به شما آموزش می دهد اساتید سطح یک موسیقی که روش تدریس اصولی و درست تری دارند و در ضمن تجربه بیشتری دارند نسبت به استادی که این گونه نیست قطعا شهریه کمتری خواهد داشت.

همچنین شیوه آموزش بسیار مهم است شاید استادی شما را در چند ترم به نتیجه برساند و شاید استادی دیگر با روشی دیگر در چند سال ، به همین دلیل به همه این موارد بایستی توجه داشت.

بسیار سوال می پرسند که کلاس گیتار چند ترم است در جواب بایستی گفت که با چه استادی و چه روشی آموزش می بینید تا مشخص شود که یادگیری گیتار چند ترم طول می کشد .

تفاوت در قیمت های مختلف کلاس گیتار

تفاوت در تعیین هزینه کلاس گیتار 1402 به چند مورد مهم بر می گردد نخست این که یک آموزشگاه چه اساتیدی بر آموزش داشته باشد.

استاد و نحوه تدریس و انتقال مطلب معمولا مهم ترین عامل در کلاس است.

اگر استادی به شیوه اصولی و درست آموزش دهد و شما را به موسیقی و گیتار علاقمند کند قطعا در مدت زمان کوتاه می توانید نتیجه بهتری بگیرید.

دلیل دیگر ، تایم کلاس است ممکن تایم یک کلاس و مدت زمانی که یک استاد برای آموزش شما در نظر می گیرد نسبت به کلاس دیگر متفاوت باشد.

شیوه آموزشی نیز بحث بسیار مهمی است چرا که یک شیوه آموزش می تواند شما را اصولی پیش ببرد و یا یک شیوه به سرخوردگی از موسیقی بکشاند.

کلاس های خصوصی و تک نفره و یا کلاس گروهی و چند نفره نیز در تعیین هزینه کلاس گیتار 1402 بسیار مهم است.

مولفه های یک کلاس استاندارد گیتار

  • استاد تحصیل کرده موسیقی و دارای کارت صلاحیت تدریس
  • شیوه آموزش آکادمیک و پایه ای
  • کلاس خصوصی و تک نفره
  • تایم مناسب جهت آموزش در کلاس
  • ارتباط درست استاد و هنرجو
  • انتخاب درست سبک گیتار برای هر فرد
  • آموزش توسط استاد متخصص در همان سبک آموزش
  • طرح درست درسی و با برنامه ریزی معقول
  • مدت زمان یادگیری گیتار
  • ارائه آموخته ها در کنسرت
  • اجرا در کنار سازهای دیگر
  • یادگیری اصولی نت ها و آکورد ها
  • تسلط روی گیتار
  • تسلط در تکنیک های گیتار نوازی
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *