خرید کالیمبا

کالیمبا

یکی از سازهای جذاب که یادگیری آن بصورت تخصصی در آموزشگاه منظومه وجود دارد ساز کالیمبا است برای خرید کالیمبا هنرجویان بایستی به نکات مهمی توجه داشته باشند که در این پست قصد داریم در مورد آن اندکی بیتر بدانیم در ادامه با باشید تا در مورد خریید ساز کالیمبا و همچنین یادگیری کالیمبا بیشتر بدانید.

کالیمبا

همانطور که می دانید کالیمبا سازی است بسیار سبک و قابل حمل که به راحتی می توانید در همه جا همراه خود داشته باشید و از نواختن ان لذت ببرید این ساز که سازی بومی آفریقایی است تشکیل شده است از تعدادی تیغه کوچک فلزی که روی یک بدنه سوار شده اند برای نواختن آن کافی است به تیغه ها بزنید تا صدایی را که نتیجع ارتعاش تیغه است دریافت کنید تفاوت در بلندی و کوتاهی تیغه ها باعت تولید صدای نت های زیر تا بم می شود که به نوازنده امکان نواختن نت های مختلف را می دهد.

آموزش کالیمبا

آموزش کالیمبا اگر با روشی اصولی پیش برود بسیار ساده است در حقیقت شما می تواند با گذراندن یکی دو دوره کوتاه به سطح متوسط و خوبی زا نوزاندگی آن برسید و با  روشی که ما در اموزشگاه منظومه برای شما داریم می تواتید سریع و کاملا اصولی یادگیری کالیمبا را در برنامه خود داشته باشید.

خرید کالیمبا

و اما خرید کالیمبا که مساله مهمی در آموزش آن هم هست چرا که اگر ساز مناسبی داشته باشید هم زدتر به نتیجه می رسید و هم می توانید صدای جذاب تری از ساز بگیرید به همین منظور بایستی به توصیه های زیر دقت کنید.

کالیمبا سازی است که مدل های مختلف آن جدیدا در ایران زیاد شده است و این برای هنرجویان سردرگمی به وجود می آورد که کدام ساز مناسب تر است.

اول از همه باید بدانید هر سازی که نام کالیمبا دارد الزاما برای نوازندگی مناسب نیست.

برند های مختلف ممکن است مدل های با کیفیت یا بی کیفیتی داشته باشند پس هر برندی الزاما خوب یا بد نیست.

برندها و مدل های مختلف ساز ممکن است انواع تقلبی دشاته باشند.

همه این موراد باعث می شود بگوییم که تنها مرجع مهم مقیاس فقط و فقط صدای ساز است که بایستی مورد تایید باشد.

اگر کسی را دارید که در تشخیص صدای درست ساز به شما کمک کند حتما از او کمک بگیرید و یا اگر خودتان در این زمینه تخصص دارید می توانید صدای سازهای مختلف را قبل از خرید تست کنید.

ولی اگر اینطور نیست بهتر است حتما با تایید از استادتان ساز تهیه کنید.

همچنین مشاورین ما در آموزشگاه موسیقی منظومه در این زمینه آماده مشاوره و راهنمایی به شما هستند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *