آموزش کالیمبا

تست ساز

یکی از سازهای زیبا و بسیار با احساس که در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می شود ساز کالیمبا است آموزش کالیمبا به شکل تخصصی و در دوره های کوتاه در سطوح مختلف تدریس می گردد در زیر اندکی با برنامه های آموزش این ساز بیشتر آشنا می شویم.

آموزش کالیمبا

کالیمبا سازی است با پیشینه آفریقایی که به خاطر صدای ملایم و ملیحش معمولا برای تک نوازی مورد استفاده قرار می گیرد این ساز بیشتر سازی شخصی است که مناسب نوازندگی شخصی هم می باشد و به خاطر این که سازی سبک و قابل حمل است به راحتی می توان آن را در هر جا و مکانی با خود داشت و از نوازندگی آن لذت برد.

از سویی نوازندگی و آموزش کالیمبا هم خیلی سخت نیست و یادگیری آن جزء سازهای آسان می باشد که در اموزشگاه منظومه ما برای آموزش آن دوره های کوتاه و جذابی را برنامه ریزی کرده ایم.

در بخش اول آموزش نت های روی ساز آمزوش داده می شود و هنرجویان به راحتی پس از چند جلسه کوتاه می وانند جای نت ها و اصول و ترتیب آن را بیاموزند و همچنین در بخش اول آمزوش نحوه نوازندگی و همه مواردی که برای نواختن ان لازم است آموزش داده می شود.

جالب اینکه در همان بخش اول آموزش هنرجویان می توانند چند آهنگ ساده و زیبا روی ساز بنوازند.

در بخش بعدی آموزش کامل تر اصول موسیقی به همراه نوازندگی آهنگ های کامل تر و پیشرفته تر روی ساز را خواهیم داشت این بخهش بخش جذاب کار است که هنرجویان در این بخش معمولا به یک نوازندگی کامل دست می یابند.

در بخش آخر تکنیک های این ساز به همراه بخش پیشرفته نوازندگی را خواهیم داشت که در این بخش می توانید به یک نوازنده حرفه تبدیل شوید البته در هر مرحله تمرین و پشتکار شما نقشی تعیی کننده دارد ولی تا آنجایی که مربوط به آموزش کالیمبا باشد ما آموزش آن را راحت و آسان نموده ایم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *