لیست آموزشگاه های موسیقی و اساتید برتر تهران ۲

لیست آموزشگاه موسیقی

لیست آموزشگاه های موسیقی و اساتید برتر تهران ۲

ما در آموزشگاه موسیقی خود سعی بر آن داریم تا شرایطی فراهم آوریم تا همگان به سادگی موسیقی بیاموزند و از فواید بی شمار آن بهره ببرند.

در شرایطی شاید آموزشگاه ما به خیلی از مخاطبین نزدیک نباشد به همین خاطر در صدد بر آمدیم تا لیست آموزشگاه های موسیقی تهران و نیز شهرستان ها را به طور کامل در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

در تلاش هستیم تا اطلاعات کامل تری از هر آموزشگاه را منتشر کنیم و این امر با کمک شما دوست داران موسیقی میسر خواهد شد.

لذا از همه دوستان و بزرگوارانی که پی گیر مطالب سایت هستند و یا به نوعی با این مطلب برخورد می کنند خواستاریم تا هر اطلاعاتی را که در محل یا محدوده خود از آموزشگاه های موسیقی و یا محل های آموزش موسیقی دارند برای ما ارسال نمایند. و مارا در رسیدن به این شعار(موسیقی آسان برای همه) یاری نمایند.

در زیرتعدادی از  لیست آموزشگاه های موسیقی تهران مشاهده می نمایید. که می توانید با کلیک بر روی نام آن با موارد بیشتر که در مورد آن موجود است آشنا گردید.

لیست آموزشگاه های موسیقی

آموزشگاه موسیقی اهورا

آموزشگاه موسیقی نریمان

آموزشگاه موسیقی بهار اندیشه

آموزشگاه موسیقی خانه تنبور شمس

آموزشگاه موسیقی شکوه علم و فناوری

آموزشگاه موسیقی نسیم صبا

آموزشگاه موسیقی دنیای موسیقی

آموزشگاه موسیقی کلاویه

معرفی اساتید برتر تهران

در این پست به معرفی استاد محسن فیروزفام خواهیم پرداخت.

ایشان یکی از با تجربه ترین اساتید در حوزه موسیقی پاپ هستند.

از خوانندگان رسمی صدا و سیما می باشند که تا کنون بیش از ده ها اثر ایشان در تلوزیون و رادیو پخش گردیده است.

همچنین از آهنگسازان برجسته در زمینه موسیقی کلاسیک و پاپ می باشند. که در این مورد نیز همکاری های متعددی با سازمان صدا و سیما و تئاتر های نمایشی مختلف داشته اند.

آهنگسازی و نوازندگی کارهای متعددی را به عهده داشته اند که از جمله آنها کار (آدم های ماشینی) با کارگردانی یوسف صیادی و نیز سریال سومین نگاه و … بوده است.

همچنین ایشان اجرا های زنده متعددی در تلوزیون و رادیو در کارنامه خود دارند.

حضور بیش از ده سال در موسسه فرشتگان و موسسات دیگر در زمینه آموزش موسیقی و سرود خوانی در کار با کودکان داشته اند. آهنگ های که طی این مدت توسط استاد فیروزفام ساخته و تنظیم گردیده بود هم اکنون نیز در برنامه های مختلف کودکان در تلوزیون و جاهای دیگر پخش و اجرا می گردد که برخی از آنها نیز در برنامه های کودک توسط هومن حاجی عبدالهی هنوز هم اجرا می گردد.

استاد محسن فیروزفام که از اساتید آواز برتر در زمینه آموزش آواز پاپ هستند با سال ها تجربه در این حوزه هنرمندان بزرگی را تربیت نموده اند و همچنان نیز به تربیت صدا های مستعد همت گمارده اند.

همچنین استاد یکی از اساتید نمونه در زمینه آموزش گیتار و کیبورد می باشند.

استاد فیروزفام با تدریس اصول موسیقی و تدریس دوره های آهنگسازی تا کنون هنر خود را به بسیاری از فرزندان این مرز و بوم انتقال داده اند.

شما بزرگان می توانید با کلیک روی نام ایشان و یا عکس زیر با سوابق هنری ایشان بیشتر آشنا گردید.

لیست آموزشگاه های موسیقی

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *