محسن فیروزفام مدرس گیتار، آواز پاپ ، کیبورد

آموزش گیتار

محسن فیروزفام مدرس آواز پاپ، گیتار پاپ ،گیتار و کیبورد
آقای فیروزفام متولد سال 1342 می باشند،آموزش موسیقی را با آموزش نواختن گیتار الکتریک نزد مرحوم استاد مهر پویان به مدت سه سال _ قبل از انقلاب _ آغاز و بعد از آن به مدت یک سال در کلاس های استاد مدنی به فراگیری درامز پرداتختند.
اولین اجراهای خود را در اوایل انقلاب در سالن های « تیهو »، « کوچینی » و چند سالن دیگر با همراهی گروهی که تشکیل داده بودند به صورت زنده انجام دادند.

برای مدت زمان بیش از ده سال در موسسه ” فرشتگان ” واقع در خیابان آفریقا و چند موسسه دیگر در زمینه آموزش سرود خوانی گروهی به کودکان به فعالیت پرداخت، آهنگ هایی که در این دوره توسط ایشان تنظیم و ضبط و اجرا شد همچنان در برنامه های کودک صدا و سیما توسط هومن حاج عبدالهی اجرا میشوند.

آقای محسن فیروزفام تدریس خصوصی آموزش پیانو ارگ ، گیتار و آواز پاپ و .. را از حدود 25 سالگی آغاز و تا کنون به آن اشتغال داشته و در این زمیینه سابقه ای 28 ساله دارند.
از دیگر فعالیت های ایشان همکاری با گروه های تئاتری و تلوزیونی و سینمایی به عنوان نوازنده و آهنگساز می باشد و اجرا در تئاتر « آدم های ماشینی » به کارگردانی یوسف صیادی، همکاری با سریال تلوزیونی « سومین نگاه » از این دست فعالیت ها می باشد.

از دیگر فعالیت های ایشان:

__ آهنگسازی، نوازندگی، تنظیم و خوانندگی در کاست موسیقی « کاش میشد » به عنوان خواننده و آهنگساز و نوازنده

__ همکاریبه عنوان آهنگساز و نوازنده در کاست « انتظار » با خوانندگی آقای محمدی

__ همکاری به عنوان خواننده و آهنگساز با سازمان صدا و سیما از سال 1380 تا کنون

__ مشارکت در ساخت و اجرای بیش از 50 قطعه آهنگ برای سازمان صدا و سیما

__ بیش از پانزده سال سابقه تدریس در آموزشگاه های معتبر سطح تهران

__ مشارکت در اجرا های زنده تلوزیونی

__ مشارکت در آهنگسازی برای چندین پروژه سینمایی

5/5