آموزش سازدهنی مبتدی

آموزش سازدهنی

کلاس سازدهنی و آموزش سازدهنی از جمله خاص ترین های آموزشگاه موسیقی منظومه است ما برای سازدهنی دوره هایی ویژه داریم که آموزش سازدهنی مبتدی را از ابتدا تا دوره حرفه ای و پیشرفته در یک پکیج استثنایی ارائه می دهد برای این که بیشتر یا این دوره خاص آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید در ضمن می توانید اگر اطلاعاتی درباره این ساز یا دوره ندارید از مشاورین ما کمک بگیرید حتی در انتخاب ساز و یا خرید ساز نیز می توانید روی مشاوره ما حساب کنید تا در دوره آموزش سازدهنی یک تجربه زیبا و به یادماندنی را داشته باشید ما دوره ای طراحی کرده ایم که هنرجویان علاقمند بدون هیچ گونه نیاز به پیش زمینه خاصی وارد ان شده و بتوانند از نوازندگی سازدهنی لذت ببرند.

آموزش سازدهنی

وقتی صحبت از آموزش سازدهنی یا آموزش هارمونیکا می شود ما یک دید ویژه به آن داریم.

چرا که آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی در آموزش سازدهنی از گذشته تا اکنون با تجربه ای که سال های متمادی از آموزش این ساز دارد توانسته است یک دوره کاملا متفاوت را طراحی نماید که در آن هنرجویان با هر سطحی بتوانند وارد کلاس شده و یک دوره کاملا آسان را تجربه نمایند.

در واقع ما این دوره را به گونه طراحی نموده ایم که هنرجویان از آموزش سازدهنی مبتدی تا پیشرفته آن را بدون هیچ گونه فشار یا سختی می توانند به راحتی یاد بگیرند.

طراحی این دوره حاصل سال ها تلاش ما در زمینه آموزش سازدهنی بوده است.

در واقع با این روش هیچ کسی نیست که نتواند نوازندگی این ساز را یاد نگیرد.

با یک تمرین کوتاه در روز و اندکی تلاش به راحتی در این دوره می توانید آموزش صفر تا صد سازدهنی را یاد بگیرید و از نوازندگی سازدهنی لذت ببرید.

کلاس سازدهنی

کلاس سازدهنی در آموزشگاه منظومه یک کلاس جذاب است.

این کلاس با یادگیری سازدهنی به صورت پایه ای شروع می شود ولی در کنار آن از همان جلسات اولیه آموزش آهنگ نوازی نیز در کلاس هست.

نوازندگی آهنگ های خاطره انگیز در کلاس باعث می شود دوره بسیار جذاب تر باشد.

از سویی برای این که آموزش سازدهنی مبتدی اصولی هم باشد ما یادگیری این ساز را در کلاس به همراه اصول موسیقی داریم.

بنابراین در انتهای دوره هنرجو هم به اصول و قواعد موسیقی تسلط می یابد و هم می تواند آهنگ هایی را که دوست دارد روی سازدهنی بنوازد.

برای این که کلاس سازدهنی جذاب تر باشد ما یک دوره خشک و تکراری را برای همه و به طور یکسان در نظر نمی گیریم.

بلکه دوره به گونه ای طراحی شده که اولا کاملا تک نفره و خصوصی برگزار شود و دوما با ارائه یک آموزش انعطاف پذیر دوره را به گونه ای طراحی کرده ایم که آموزش ها بر اساس آهنگ هایی باشد که هر فرد علاقه دارد و آموزش های پایه ای در دل آهنگ های مورد علاقه نهفته می گردد.

به این طریق هنرجو آهنگ هایی را که دوست دارد می نوازد اما استاد در خلال همین آهنگ ها نکات آموزشی را به هنرجو می آموزد.

آموزش سازدهنی مبتدی

آموزش سازدهنی مبتدی برای ما یعنی بتوانیم به هنرجویانی که هیچ پیش زمینه ای از موسیقی ندارد و حتی قبلا هیچ سازی کار نگرده اند سازدهنی را بیاموزیم.

با تجربه ای که در زمینه آموزش تخصصی سازدهنی داریم توانسته ایم دوره را طوری پیش ببریم که همه موراد ضروری که هر هنرجو برای نوازندگی سازدهنی نیاز دارد در این دروه بگنجانیم.

البته تاکید ما بر این است که دروه همواره جذاب باشد.

به همین دلیل موارد غیر ضروری را از کلاس ها حذف کرده ایم و فقط به آموزش نکاتی می پردازیم که فرد را به نوازندگی زودتر سازدهنی برساند.

به این ترتیب کلاس برای هنرجویان علاقمند و حتی هنرجویانی که هیچ آشنایی با موسیقی نداشته اند خسته کننده نمی شود.

در ادامه چون که از ابتدا روی اصولی بودن آموزش ها تاکید کرده ایم هنرجویان علاقمند خواهند شد که سازدهنی را پیشرفته تر بنوازند و در اینجا راه باز است و با گذراندن یک دوره پیشرفته قادر خواهند بود هر آهنگ یا قطعه را در هر سبکی بنوازند که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت می کنیم.

آموزش سازدهنی برای کودکان و برای بزرگسالان در کلاس های خصوصی از مبتدی تا حرفه ای به صورت مجزا و توسط اساتید خاص هر رده برگزار می گردد.

همچنین در دوره آموزش انواع سازدهنی از جمله آموزش سازدهنی کروماتیک و دیاتونیک را در برنامه داریم.

آموزش سازدهنی پیشرفته

در دوره آموزش سازدهنی مبتدی که یک دوره کوتاه است هنرجویان می آموزند که چطور باید سازدهنی نواخت و یک سری آهنگ های مورد علاقه را نیز روی ساز یاد می گیرند.

در دوره پیشرفته اما کار بسیار حرفه ای تر می شود.

ما این دوره را پس از دوره مبتدی گذاشته ایم تا هنرجویانی که علاقمند هستند بتوانند به طور حرفه ای تر سازدهنی را دنبال کنند.

برای علاقمندانی که دوست دارند آهنگ های مورد علاقه شان را بنوازند که در همان دوره مبتدی به آن می رسند.

اما در دوره پیشرفته کار اندکی تخصصی تر است.

از آن جایی که ما تاکید بر آموزش آسان موسیقی و سازدهنی داریم این دوره را نیز به گونه ای طراحی کرده ایم که هنرجو پس از دوره مبتدی وارد آن شود و بدون هیچ گونه سختی بتواند از پس آهنگ های حرفه ای سازدهنی بر بیاید.

این دوره تاکید بر آن دارد تا به آموزش نوازندگی با حس سازدهنی کمک کند.

در واقع می شود یک آهنگ را در همان دوره اولیه و به راحتی آموخت اما در این دوره می آموزید که چگونه آهنگی را اجرا کنید که تاثیر گذار باشد و حس آهنگ را بتواند به طور خاص منتقل نماید.

آموزش تکنیک های سازدهنی نیز یکی از بخش های مهم این دوره است که در ادامه در موردش صحبت میکنیم.

آموزش تکنیک های سازدهنی

تکنیک های سازدهی مجموعه کارهای تخصصی است که نوازنده روی سازش انجام می دهد تا بتواند احساس قوی تری را به شنونده منتقل کند.

یادگیری تکنیک های سازدهنی کار زیاد سختی نیست و ما آن را در چند جلسه کوتاه به هنرجویان می آموزیم.

اما واضح است که هنرجویان در دروه آموزش سازدهنی مبتدی بایستی نخست اصول نوازندگی را بیاموزند و پس از آن به تکنیک های سازدهنی برسند.

چرا که تکنیک ها مانند تزیینات یک کار می مانند که اگر پایه کاری درست نباشد شاید به چشم نیایند اما در جای خود بایستی آموخته شوند تا به زیبایی آهنگ ها کمک کنند.

ما در آموزشگاه موسیقی منظومه همه این آموزش ها را از مبتدی تا پیشرفته و حتی تکنیک ها و کارهای خاص روی سازهنی را در یک پکیج کاملا خاص ارائه کرده ایم.

برای گذراندن این دوره نیازی نیست که پیش زمینه ای از قبل داشته باشید و بدون هیچ کار و یا هیچ دوره اضافه می توانید وارد این کلاس شوید و از نوازندگی سازدهنی لذت ببرید.

ما در یک تجربه کاملا خاص و جذاب به شما کمک می کنیم این ساز را به راحتی بیاموزید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *