آموزش سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ

آموزش سازدهنی

با آموزش سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ در کلاس سازدهنی آموزشگاه موسیقی منظومه با شما هستیم اگر به این ساز زیبا علاقمند هستید و هر کدام از انواع سازدهنی را دارید می توانید به یادگیری اصولی آن در آموزشگاه منظومه بپردازید اگر هنوز ساز تهیه نکرده اید و یا قصد خرید سازدهنی را دارید بهتر ست قبل از تهیه با استاد مشاوره ای داشته باشید تا هم مدل مناسب برای خود را بهتر بشناسید و هم راهنمایی هایی جهت خرید بهتر آن داشته باشید ولی اگر هر کدام از انواع سازدهنی را دارید نیازی به تهیه ساز دیگر نیست و در واقع شما می توانید شروع آموزش سازدهنی را با هر یک از سازدهنی ها داشته باشید من جمله اگر سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ دارید می توانید با همین ساز یاد بگیرید.

کلاس سازدهنی

همان طور که می دانید کلاس سازدهنی در آموزشگاه منظومه از کلاس های تخصصی است که تحت نظر استاد مهدی زنگنه در سبک های مختلف آموزش داده می شود برای یادگیری این ساز زیبا در آموزشگاه منظومه ما همواره تلاش کرده ایم تا تخصصی ترین کلاس های سازدهنی را به صورت آکادمیک برگزار نماییم.

آموزش سازدهنی به صورت کاملا تخصصی و در کلاس خصوصی و تک نفره برگزار می گردد.

با ورود به دوره می توانید به راحتی پس از مدت کوتاهی نوازندگی این ساز زیبا را بیاموزید.

اگر علاقمند به این ساز هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ما یک جلسه مشاوره رایگان برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از آن بهره ببرید و قبل از شروع آموزش سوال هایی را که احیانا برایتان پیش آمده بپرسید.

همچنین در مورد خرید سازدهنی به دلیل این که سازدهنی انواع مختلف دارد بهتر است قبل از تهیه ساز با استاد مشورت داشته باشید.

انواع سازدهنی

قبلا در بحث انواع سازدهنی در مورد آن صحبت کرده بودیم در اینجا صرفا قصد یک آشنایی کلی و البته تفاوت در انواع آن برای یادگیری را مد نظر دایم به همین دلیل برای آشنایی بهتر با انواع سادزهنی می توانید به مطلب انواع سازدهنی مراجعه نمایید.

همان طور که گفتیم چون سازدهنی در چند نوع مختلف وجود دارد بهتر از قبل از تهیه با استاد مشورت نمایید اما اگر خودتان از قبل ساز تهیه کرده اید یا سازدهنی دارید لازم نیست ساز دیگری تهیه کنید و شروع یادگیری سازدهنی میتواند با هر کدام از انواع آن باشد من جمله اگر سازی از قبل دارید و قصد آموزش سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ را دارید می توانید به راحتی با همین ساز شروع به یادگیری نمایید.

ما دوره تخصصی آموزش سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ را از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه منظومه برگزار مینماییم.

تفاوت آموزش سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ با 12 سوراخ

سازدهنی کروماتیک نوعی از سازدهنی است که به دلیل وجود نیم پرده های مختلف ، یکی از کامل ترین انواع سازدهنی به شمار می رود.

این سازدهنی در 10 سوراخ ، 12 سوراخ ، 14 سوراخ و 16 سوراخ وجود دارد.

استاندارد سازدهنی کروماتیک معمولا 12 سواخ است و سازهای 14 سوراخ و 16 سوراخ صرفا چند نت یا یک اکتاو بم تر سوراخ ها را دارند که معمولا در نواندگی مورد نیاز نیست.

به همین دلیل توصیه ما برای خرید ساز 12 سوراخ است نه بیشتر چرا که هم تعداد نت مورد نیاز را دارد و هم نوازندگی با آن نسبت به سازهایی با سوراخ بیشتر دست کم برای شروع بسیار راحت تر است.

ولی اگر سازدهنی 10 سوراخ دارید اصلا نگران نباشید چرا که بیشتر نت های مورد نیاز در این ساز وجود دارد.

و ما آموزش تخصصی این نوع سازدهنی را در آموزشگاه داریم.

تفاوت سازدهنی کروماتیک 10 سوراخ با نوع 12 سوراخ آن جدای از دو سوراخ آن اندکی در جایگذاری نت ها هم هست که این مورد را در کلاس زیر نظر یک استاد مجرب به راحتی در همان جلسه نخست می آموزید.

آموزش انواع سازدهنی کروماتیک در آموزشگاه منظومه

  • آموزش تحت نظر اساتید برتر سازدهنی ایران
  • آموزش از مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش آکادمیک و پایه ای
  • آموزش اصول موسیقی
  • آموزش نوازندگی تخصصی سازدهنی
  • آموزش انواع سازدهنی
  • کلاس های کاملا خصوصی و تک نفره
  • دوره های فشرده سازدهنی
  • آموزش تکنیک های خاص سازدهنی
  • دوره های پیشرفته برای نوازندگی در کنار سازهای دیگر
  • برگزاری کنسرت برای هنرجویان
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *