کلاس کمانچه

اگر علاقمند به آموزش کمانچه باشید در کلاس کمانچه آموزشگاه موسیقی منظومه دوره هایی را برگزار می نماید که در آن علاوه بری یادگیری ساز کمانچه همچنین اصول موسیقی ایرانی از پایه و به صورت کاملا آکادمیک آموزش داده می شود برای این که در این دوره شرکت نمایید به هیچ گونه پیش نایز خاصی احتیاج نخواهید داشت و صرفا با ثبت نام در دوره می توانید از این کلاس که به صورت کاملا خصوصی برگزار می شود استفاده نمایید و یادگیری این ساز زیبا را اصفر بیاموزید حتی برای هنرجویان و علاقمندانی که بخواهند دوره را کامل نمایند آموزشگاه امکانی فراهم آورده است تا بتوانند از دوره های حرفه ای این ساز نیز بهرمند شوند و آن هم آموزش تکنیک های خاص کمانچه نوازی است که در کلاس کار می شود برای این که در مورد این دوره بیشتر اطلاع داشته باشید با شماره آموزشگاه تماس بگیرید.

کمانچه

کمانچه از سازهای اصیل ایرانی است.

قابلیت های خاص این ساز امکان اجرای کششی نت ها را در دستگاه های مختلف فراهم نموده است.

قایلییت های خاص ساز نیز در اجرا دست نوازنده را به خوبی باز گذتشته است و زمینه خلاقیت در نوازندگی را به زیبایی فراهم آورده است.

تکنینک های خاص این ساز نیز که در کلاس کمانچه تماما آموزش داده می شود ، باعث زیبایی دو چندان آن شده است.

از سویی صدای بسیار جذابش به جرات می توان گفت که دل هر شنونده ای را می برد به نحوی که حتی اگر به سبک اجرایی ساز هم علاقمند نباشید باز هم مسحور صدای خاص آن خواهید شد.

البته آموزش کمانچه نیز در کلاس کمانچه با سبک های مختلفی پیش می رود که این موضوع نیز می تواند در جذابیت آن نقش مهمی داشته باشد .

در روشی که ما در آموزشگاه پیش می بریم به نحوی کارشده تا بیشترین جذابیت را داشته باشد که در ادامه اندگی در مورد آن خواهیم گفت.

آموزش کمانچه

کمانچه ساز خیلی سختی نیست و بسیار به سبک آموزش بستگی دارد.

اگر آموزش کمانچه به نحوی خشک پیش برود می توان گفت با سخت ترین کلاس کمانچه مواجه هستید اما اگر با روشی اصولی و البته جذاب پیش برود قطعا نتیجه بهتری هم در بر خواهد داشت.

هیچ سازی به خودی خود سخت یا آسان نیست اما دو مساله در آموزش هر سازی دخیل است نخست میزان علاقمندی شما به یک ساز و دوم روش آموزش و انتقال یادگیری آن است.

مورد دوم به مراتب مهم است چرا که می تواند علاقه فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد شاید بسیار دیده باشید که فردی آموزش سازی را با علاقه شروع می کند و لی در ادامه ازآن ساز زده می شود و حتی تحمل شنیدن صدایش هم ندارد.

به عقیده ما یک روش آموزشی درست می تواند در علاقمندی یا عدم علاقمندی بسیار تاثیر گذار باشد

کلاس کمانچه

در کلاس کمانچه و در آموزشگاه موسیقی منظومه تلاش ما بیشتر روی این موضوع بوده تا روشی برای تدریس انتخاب کنیم که جذاب باشد و البته اصولی و اکادمیک.

در این راستا ما با کمک از بهترین اساتید آموزش کمانچه سعی کرده ایم تا روشی را برای آموزش کمانچه بنا بگذاریم تا ر فردی که به این ساز علاقمند باشد فارغ از سن یا … بتواند از نوازندگی ان لذت ببرد.

کلاس کمانچه صرفا یک کلاس خشک انتقال مطلب نیست و باید بدانید که این کلاس کاملا خصوصی و تک نفره است.

به این شکل هر هنرجو بر اساس توانایی خودش پیش می رود و یک روش تکراری و خشک بریا همه هنرجویان تجویز نمی گردد.

در کلاس استاد با در نظر گرفتن شرایط تمرین هنرجو ، میزان علاقمدی و استعداد او ترمین هایی را بر می گزیند که مناسب سن و علاقمندی های فرد باشید.

به غیر از این مورد نیز بسیاری موارد دیگر در کلاس ها لحاظ شده تا هر کسی بتواند بر اساس سطح خودش و از سویی با اشتیاق به کلاس ها ادامه دهد.

همچنین آموزشگاه کنسرت هایی هم برای نرجویان در هر دوره برگزار می نماید.

کلاس کمانچه در آموزشگاه منظومه

  • آموزش آکادمیک و اصولی
  • آموزش کمانچه صفر تا صد
  • آموزش پایه ای
  • آمزوش بریا همه سنین
  • کلاس کمانچه به صورت تک نفره و خصوصی
  • آموزش اصولی موسیقی ایرانی
  • آموزش قطعه و تصنیف نوازی
  • یادگیری تکنیگ های خاص کمانچه نوازی
  • برگزاری کنسرت پایان دوره
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *