قیمت سازدهنی برای مبتدی

اگر علاقمند به آموزش سازدهنی باشید آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس سازدهنی را ازمبتدی تا پیشرفته برگزار می نماید بدون این که پیش نیاز خاصی لازم داشته باید می توانید وارد کلاس شوید و از صفر تا صد نوازندگی این ساز زیبا را بیاموزید برای این مهم ما با کمک از اساتید مجرب و حرفه ای آموزش سازدهنی دوره های خاصی را طراحی کرده ایم که می توانید به راحتی این ساز زیبا را بیاموزید مشاورین ما در آموزشگاه به شما کمک خواهند کرد تا بهترین ساز را تهیه نمایید و قبل از خرید می توانید از مشاوره تخصصی استاد بهرمند شوید در این پست ما به بررسی قیمت سازدهنی برای مبتدی خواهیم پرداخت.

سازدهنی

سازدهنی یا هارمونیکا از دسته سازهای زبانه آزاد است که نوازندگی آن بسیار جذاب و خاص است.

برای این که بتوانید این ساز زیبا را بنوازید بدون هیچ پیش نیاز خاصی فقط با درا ختیار داشتن یک سازدهنی کوچک قادر خواهید بود تا هر آن چه را که دوست دارید روی سازتان اجرا نمایید و از آن لذت ببرید.

برای خرید سازدهنی نیز کافی است تا راهنمایی هایی را که برای تهیه این ساز نیاز است مطالعه نمایید تا از قیمت سازدهنی برای مبتدی یا حتی سازدهنی های حرفه تر اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

یادگیری سازدهنی خیلی سخت و دشوار نیست و با گذراندن یک دوره نسبتا کوتاه می توانید اصول اولیه موسیقی را روی ساز بیاموزید و در ادامه می توانید با اندکی تمرین و ممارست به نوازندگی راحت ان دست پیدا کنید.

فقط و فقط کافی است به این ساز علاقه داشته باشید.

سازدهنی قابلیت هاصی دارد که می توان همه سبک ها را روی آن اجرا نمود البته این قابلیت در سازدهنی نوع کروماتیک قطعا بیشتر است با مطالعه بخش انواع سازدهنی می توانید در مورد نوع سازدهنی که می خواهید بیشتر بدانید.

خرید سازدهنی

برای خرید سازدهنی نیازی به خرید ساز خیلی گران نیست.

سازدهنی از پایین ترن قیمت ها تا بالاترین قیمت ها موجود است ولی قیمت به تنهایی ملاک انتخاب نیست.

سازی که تهیه می کنید بایستی صدای استانداردی داشته باشد صرف نظر از قیمت آن و این بدان معنی است که سازی می تواند با بالاترین قیمت باشد ولی نامناسب و یا سازی می تواند صدایی استاندارد داشته باشد و قیمتی نسبتا پایین.

ولی خوب در نهایت سازهای ارزان قیمت معمولا کیفیت صدایی مناسبی هم ندارند و بسیار به ندرست پیش می اید که سازی بسیار ارزان و استانداترد باشد ولی نهایتا بایستی سازی تهیه نمایید که صدای آن مورد تایید باشد و در نهایت  از بین ساز های استاندارد می توانید ارزان ترین آن را برگزینید.

برای خرید سازهنی هرگز به ظاهر آن اکتفا نکنید معمولا برند های معتبر سازها را در مدل خاص و شکل خاصی تولید می کنند و در این میان هر مدلی رنگ و خصوصیات ظاهری خودش را هم دارد که می توانید بسیار جذاب باشد.

قیمت سازدهنی برای مبتدی

برای اطلاع از قیمت سازدهنی برای مبتدی باید بگوییم که مبتدی یا حرفه ای خیلی فرقی ندارد بایستی سازی مناسب و با کیفیت تهیه منید چرا که هر چقدر ساز با کیفیت تر باشد شما را برای ادامه راه نوازندگی بیشتر جذب می کند مثلا سازی ارزان و بی کیفیت را در نظر بگیرید که نه صدای جذابی دارد و نه کیفیت مطلوبی قطعا یک چینین سازی نمی تواند شما را برای نوزاندگی و تمرین جذب کند.

پس توصیه می کنیم اگر قصد یادگیری سازدهنی را دارید حتما از ابتدا ساز مناسب تری تهیه نمایید.

به بهانه این که فعلا برای شروع سازی ابتدایی می گیرم تا بعدا ساز خوبی تهیه کنم به هیچ وجه سازی بی کیفیت نخرید.

سازدهنی از حدود 200 هزار تومان به بالا می توان خرید کرد تا حتی قیمت 130 میلیون و حتی بیشتر؟!؟

قطعا سازهای بسیار ارزان کیفیت مطلوبی ندارند و قطعا سازهای خیلی گران هم منطقی و اصلا نیاز نیست.

برای انتخاب سازدهنی بسار توصیه می کنیم با استاد سازدهنی خود مشورت کنید چرا که سبک های مختلف و برند های مختلف وجود دارند که هر یک مناسب حال و هوای خاص است.

اما در کل اگر بخواهیم قیمت سازدهنی برای مبتدی را بگوییم با حدود مبلغ 1300 به بالا می توان سازی استاندارد تهیه نمود.

سازهای خیلی ارزان فقط به حالت اسباب بازی دارند و سازهای خیلی گران هم سازهای لوکس هستند که هیچ یک مناسب برای مبتدی نخواد بود.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *