آموزش سنتور مبتدی تا پیشرفته

آموزش سنتور آموزشگاه منظومه

کلاس سنتور بصورت آموزش سنتور مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه موسیقی منظومه در دوره های خاصی برگزار می گردد این دوره ها برای هنرجویان در سنین مختلف و در سطوح مختلف برنامه ریزی و طبقه بندی شده است به نحوی که همگان می توانند با توجه به سطح و علاقه خود آموزش این ساز زیبا را از مبتدی تا حرفه ای بدون این که نیاز باشد پیش نیاز خاصی داشته باشند بیاموزند در ادامه اندکی بیشتر با این دوره های آموزشی آشنا می شویم.

آموزش سنتور

سنتور ساز است که در بین سازهای ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

از شکل ظاهری ساز گرفته تا طریقه نوازندگی و صدای خاص ان همگی به محبوبیت بیشتر این ساز کمک کرده است.

آموزش سنتور مبتدی و یا پیشرفته در هر سطحی که باشد بسیار جذاب و شنیدنی است و شما در هر سطحی که سنتور بنوازید می توانید این صدای زیبا و لطیف را با تمام وجود خود احساس کنید ، حتما نیازی نیست که خیلی حرفه باشید تا از آن لذت ببرید بلکه سنتور حالتی دارد که حتی نوازنده مبتدی هم می تواند صدایی دلنشین از آن بگیرد بر عکس یک ساز ها که تا روی آن به تسلط برسیذ صدای شاید گاها گوشخراش داشته باشند اما سنتور این گونه نیست.

آموزش سنتور را اگر از ابتد زیر نظر استاد متخصص این کار پی بگیرید می توانید به زودی نتیجه مثبت بگیرید.

کلاس های سنتور با شرایط خاص برای سنین مختلف برگزار می گردد که در ادامه با این کلاس آشنا خواهیم شد.

آموزش سنتور مبتدی تا پیشرفته

آموش سنتور بخش های مختلفی دارد تا به مرحله ای برسید که بتوانید به صورت اصولی ، صحیح و حرفه ای بنوازید.

در بخش اول در دروه آموزش سنتور مبتدی به یادگیری اصول پایه ای نوازندگی سنتور خواهیم پرداخت.

این اصول پایه ای در نوازندگی بسار مهم هستند.

مواردی نظیر نحوه دست گرفتن مظراب ها و یا حالت نشستن و زاویه ساز هر چند که شاید خیلی مهم به نظر نرسد اما اتفاقا بسیار ضروری است که درست و اصولی باشد پرا که شیوه نادرست نواختن می تواند به نوزاندگی شما بسیار اسیب بزند.

اگر این موراد پایه ای رعایت شود به راحتی می توانید به مراحل حرفه تر برسید ولی اگر درست رعایت نشود در مراحل بالاتر قادر به اجرای حرفه ای نخواهید بود و شاید اصلا مواردی مثل درد مچ و … پیدا شود.

در مراحل بعدی اموزش نوازندگی روان و صحیح روی ساز را داریم.

در این بخش آهنگ و قطعات مختلف و طریقه اجرای زیبای آن ها را می آموزید.

در مراحل بعدی نیز آموزش تکنیک های نوازندگی ستور را داریم که خود باعث اجری زیبا تر و حرفه تر روی ساز می گردد.

کلاس سنتور

کلاس سنتور دوره ای است که در آن آموزش سنتور مبتدی تا پیشرفته را می آموزید.

در این دوره نیازی نیست که هیچ گونه پیش نیازی داشته باشید و ما در آموزشگاه منظومه طوری کلاس ها را برنامه ریزی کرده ایم که می توانید از صفر وارد کلاس شوید و هر آنچه را که برای یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز است یاد بگیرید.

در آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین کلاس سنتور در تهران تمامی کلاس ها به صورت خصوصی و تک نفره برگزار می گردد و این باعث می شود که ارتباط مستقیم با استاد داشته باشید و نتیجه بهتری را هم بگیرید چرا که بر اساس توانایی و استعداد خود پیش می روید و نه بر اساس سطح بندی کلی این موضوع باعث می گردد که کلاس ها از جذابیت بیشتری هم برخوردار باشند.

کلاس ها همچنین برای سنین مختلف در آموزشگاه وجود دارد و می توانید در هر سنی با توجه به توانایی خود از کلاس ها بهره ببرید.

همان طور که گفتیم آموزش سنتور مبتدی تا پیشرفته در کلاس ها می باشد پس در هر سطحی بخواهید سنتور را بیاموزید می توانید وارد کلاس ها شوید و بر سااس سطح خود استفاده نمایید.

حتی هنرجویانی که در سطح پیشرفته هستند و می خواهند تکنیک های نوازندگی این ساز را یاد بگیرند می توانند از کلاس ها بهره مند شوند.

کلاس های آموزشگاه به صورت حضوری برگزار می گردد ولی برای هنرجویانی که به هر دلیل نمی توانند از کلاس های حضوری استفاده کنند ما کلاس های آنلاین هم در نظر گرفته ایم که با این مورد از هر جایی می توانید کلاس داشته باشید و این ساز زیبا را بیاموزید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *