کلاس آموزش ویولن ایرانی

کلاس ویولن ایرانی

کلاس ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه جزء کلاس هایی است که به دلیل حساسیت خاص آن ما دوره هایی ویژه و اختصاصی برای ان در نظر گرفته ایم در این راستا ما کلاس ویولن را در دو بخش ویژه کلاس آموزش ویولن ایرانی و کلاس آموزش ویولن کلاسیک برای علاقمندان برنامه ریزی کرده ایم در این دو کلاس هم اساتید مختلف و مجرب در هر بخش را داریم و هم روش های خاص آموزشی مختص هر کدام را در نظر گرفته ایم. در اینجا اندکی بیشتر در مورد ویولن ایرانی خواهیم گفت.

کلاس آموزش ویولن ایرانی

ویولن ایرانی شاید بخش جذاب کلاس های ویولن باشد که همیشه برای علاقمندان به این ساز چالش های و زیبایی های خاص خود را دارد برای ویولن ایرانی ما با کمک از اساتید متخصص ویولن ایرانی کلاس هایی را برنامه ریزی کرده ایم که در ان ها علاوه بر آموزش اصولی ساز ویولن علاقمندان همچنین می توانند قطعات مختلف در این سبک را اجرا نمایند.

آموزش ویولن ایرانی خود شامل دو بخش مهم است.

نخست در این کلاس ها ما آموزش های وخصوص به ساز ویولن را داریم که در این بشخ شاید همانند ویولن کلاسیک ، اصول و مبانی خیلی متفاوت نباشد مواردی چون آرشه کشی درست ، شناخت نت ها و اصول موسیقی و طریقه اصولی و صحیح نوازندگی ساز ویولن.
در بخش بعدی ما تخصصا روی ویولن ایارنی تمرکز داریم در اینجا هم شناخت صحیح و درست موسیقی ایرانی را داریم که خود بخش مهمی در آموزش موسیقی در این سببک است و هم آموزش هایی مختص نوازندگی در قطعات مختلف ایرانی.

به زبانی ساده ما سعی کرده ایم آموزش ویولن را به نحوی پیش بگیریم که بر خلاف تصور همگان که سازی سخت است بر عکس بتوانید این ساز را به راحتی بیاموزید.

در این راستا در کلاس آموزش ویولن ایرانی به سادگی هم موسیقی را می آموزید و هم نوازندگی قطعات مورد علاقه خود را به این شکل کلاس ها هم جذابیت خود را دارا است و هم اصول موسیقی را در آن می آموزید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *