آیا یادگیری چنگ رومی سخته ؟

آموزش چنگ رومی

آموزش چنگ رومی که در آموزشگاه موسیقی منظومه به طور تخصصی کار می شود تفاوتی عمده با دیگر کلاس های آموزشی این ساز دارد و آن هم این است که ما سعی کرده ایم در کلاس آموزش چنگ رومی به نحوی آموزش ها را پیش ببریم که فراتر از یادگیری چند آهنگ ساده روی این ساز است به عبارتی دیگر در این کلاس شما موسیقی را به طور تخصصی می آموزید و این باعث می گردد که در ادامه بتوانید موسیقی را در صورتی که علاقه داشته باشید به طور جدی تر دنبال کنید و یا حتی به سازهای دیگر تعمیم دهید ولی در این دوره ها اغلب سوال برای هنرجویان و علاقمندان به این ساز پیش می آید و آن این است که آیا یادگیری چنگ رومی سخته ؟ به این پرسش در ادامه بیشتر می پردازیم.

آیا یادگیری چنگ رومی سخته ؟

درو دوره هایی که ما برای آموزش چنگ رومی برگزار می کنیم به نحوی آموزش ها پیش میرن که نه تنها آموزش و یادگیری نوازندگی این ساز رو داریم بلکه شما موسیقی رو هم به طور جدی تری می آموزید.

در ابتدا به یادگیری اصولی نت ها و اصول موسیقی می پردازیم و در ادامه شما نوازندگی قطعات مختلف پاپ رو روی این ساز یاد می گیرید.

نکته مهمی که در اینجا وجود داره اینه که وقتی سازی رو به شکل اصولی یاد می گیرید از لحاظ ذهنی درک بهتری از اون پیدا می کنید و این باعث میشه که بهتر و راحت تر درکش کنید.

مورد مهم بعدی تاثیر استادی با حوصله و کار بلد هست که در آموزشگاه ما تلاش کردیم تا اساتیدی برای این ساز داشته باشیم که نه تنها در آموزش ساز چنگ تخصص دارن بلکه بسیار با حوصله باشن تا آموزش برای افراد مبتدی راحت تر باشه.

موردی که در اینجا باید به اون اشاره کنیم این هست که یادگیری چنگ رومی نه تنها سخت نیست بلکه بسیار راحت هم هست و شما با گذروندن یکی دو ترم آموزش به راحتی قادر میشید که آهنگ ها و قطعات زیبا روی این ساز بنوازید.

از بابتی هم نسبت به ساز چنگ که خوب ساز بزرگ تر و سخت تری هست ، این ساز هم کوچکتر و قابل حمله و هم آموزش و یادگیریش بسیار راحت تره.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *