آموزش هارمونیکا کروماتیک

به دنبال آموزش سازدهنی ما در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس سازدهنی را در برنامه قرار داده ایم که علاوه بر آموزش هارمونیکا کروماتیک آموزش انواع سازدهنی را نیز در خلال خود دارد برای این منظور با با بهره گیری از اساتید برتر آموزش این ساز به دنبال آموزشی پایه ای و مبتنی بر اصول درست مسویقی هستیم تا علاوه بر نوازندگی سازدهنی شما همچنین قادر به درک بهتر موسیقی باشید.

هارمونیکا

سازدهنی یا هارمونیکا همانطور که در مبحث انواع سازدهنی ذکر کردیم بسیار ساز متنوعی به لحاظ شکل و صداست و همانطور که می دانید هر یک نیز تفاوت هایی با هم دارند که باعث می گردد هر یک مناسب سبک و نوع خاصی از نوازندگی باشند.

مهم ترین اشکال آن سازدهنی کروماتیک و سازدهنی دیاتونیک است که در بخش تفاوت سازدهنی کروماتیک و دیاتونیک در مورد آن می توانید بیشتر بدانید.

سازدهنی ترمولو نیز نوعی دیگر از سازدهنی است که صدایی جذاب دارد.

همه انواع سازدهنی در آموزشگاه موسیقی منظومه به شکب تخصصی از مبتدی تا پیشرفته تدریس می گردد.

اما اگر تخصصا به دنبال آموزش هارمونیکا کروماتیک هستید در ادامه با ما باشید تا در مورد این نوع بسیار محبوب سازدهنی بیشتر بدانید.

آموزش هارمونیکا کروماتیک

هارمونیکا کروماتیک به لحاظ تعداد نت ها و قابلیت اجرای نیک پرده ها شاید کامل ترین و البته محبوب ترین نوع سازدهنی باشد.

این نوع از هارمونیکا به علت قابلیت اجرای تمامی نیم پرده های کروماتیک به این نام مشهور شده است.

برای آموزش هارمونیکا کروماتیک ما دوره هایی جذاب برای شما فراهم نموده ایم.

این دوره ها به شکل خشک و تکراری برای همه پیش نخواهد رفت بلکه ما در کلاس سازدهنی کروماتیک به گونه ای پیش می رویم که آموزش آن را بنا به علاقه هنرجویان در بنامه داریم چرا که با این ساز نوازنده می تواند همه سبک ها و آهنگ ها بنوازد پس محدودیتی برای انتخاب نوع و سبک آهنگ موجود نیست.

به این ترتیب در این کلاس ها هنرجو بر اساس علاقه خود می تواند سبک کلاسیک ، پاپ ، ایرانی ، بلوز یا هر چیزی را انتخاب کند و بر آن اساس آموزش ببیند.

در اینجا ما علاوه بر سبک مورد نظر به گونه آموزش ها را پیش می بریم که در پایان دوره هنرجو قادر خواهد بود تمامی نت ها و اصول موسیقی را فرا بگیرید و به این ترنیب پس از آن قادر است هر چیزی در هر سبکی را به راحتی بنوازد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *