آموزش آنلاین سازدهنی

آموزش آنلاین هارمونیکا

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی اقدام به برگزاری دوره های آموزش آنلاین سازدهنی نموده است از آنجاییکه که بسیاری از علاقمندان به ساز زیبای سازدهنی به اساتید مجرب این ساز دسترسی ندراند ما با برنامه ریزی این دوره ها تلاش کرده ایم تا آموزش سازدهنی را توسط یکی از اساتید سطح یک این ساز برای شما در دسترس قرار دهیم به این ترتیب در هر جا یا در هر شرایطی که باشید می توانید نواختن سازدهنی را به راحتی بیاموزید.

آموزش آنلاین سازدهنی

ما ترتیبی داده ایم که آموزش های آنلاین با کیفیتی به مراتب بالاتر از کلاس های حضوری هم در جریان باشد در ادامه به برخی از ویژگی های آموزش آنلاین سازدهنی در اموزشگاه موسیقی منظومه می پردازیم.

آموزش های آنلاین سازدهنی درست مانند کلاس های حضوری هر هفته یک جلسه و تماما توسط استاد برگزار می گردد.

آموزش ها با هماهنگی کامل استاد و هنرجو و در ساعاتی که قابل تنظیم است برگزار می گردد تا بهترین تایم ممکن انتخاب شود.

تایم کلاس ها درست مانند کلاس های حضوری رعایت می گردد.

برای تکمیل آموزش ها استاد با استفاده از فیلم های آموزشی موارد تکمیلی را پس از کلاس ارسال می کنند که در دسترس هنرجو باشد و در صورت فراموشی هنرجو با تکرار آن رفع مشکل نماید.

استاد در تمامی طول دوره با هنرجو در تماس است تا تمرین ها کاملا تحت نظارت و درست و صحیح پیش برود.

آموزش سازدهنی در آموزشگاه منظومه چه تفاوتی با روش های معمول دارد ؟

کلاس سازدهنی توسط استاد مهدی زنگنه از اساتید برتر و سطح یک سازدهنی تهران انجام می گردد

تمامی مراحل آموزش زیر نظر شخص ایشان پیش می رود.

با بررسی شیوه های آموزش موجود ما سعی کرده ایم تا نواقص شیوه های تکراری را رفع کنیم و به جای آن به نقاط قوت آن پرداخته ایم.

موارد ضروری آمزوش در لاس های حضوری یک بار آمزوش داده می شود ولی در این روش جدید موارد مهم آموزشی ضبط شده و پس از کلاس آنلاین برای هنرجو ارسال می شود تا همیشه قابل تکرار و رفع اشکال باشد.

کلاس های غیر حضوری فقط یکبار آموزش داده می شود و تا جلسه بعد باید هنرجو خود به تمرین بپردازد ولی در روش جدید غیر حضوری هنرجو در خلال تمرین ها هم می تواند رفع اشکال نماید.

با استفاده از فیلم ها و توضیحات تکمیلی استاد موارد آموزشی بهتر برای هنرجو روشن می گردد

روش ندریس خاص استاد باعث شده تا آموزش ها در کمترین زمان به نوازندگی برسد و آموزش ها از حساسیت خاص برای ارائه شیوه صحیح آموزشی برخوردار است.

5/5

۲ پاسخ

  1. سلام. می خواستم پسرم آموزش سازدهنی رو ادامه بده چند ماهی هست میزنه ولی استادش خیلی خوب نتونست با کوروش ارتباط برقرار کنه برای همین می خوام که استادش رو عوض کنم لطفا با من تماس بگیرید و شرایط کلاس انلاین رو بفرمایید ممنونم

    1. سلام
      کلاس های انلاین با کیفیت و شرایط کلاس های حضوری برگزار میشه
      برای اطلاع دقیق تر با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید
      ۰۲۱۸۸۷۱۵۵۴۲
      ۰۲۱۸۸۷۱۵۳۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *