بهترین سازدهنی برای یادگیری

بهترین مدل سازدهنی

یکی از سازهای تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه سازدهنی یا هارمونیکا است سازدهنی سازی است بسیار دلنشین و زیبا و یکی از سازهایی که انواع زیادی دارد و همیشه دقدقه بسیاری هنرجویان این است که بهترین سازدهنی برای یادگیری کدام نوع است و اصلا همه انواع سازدهنی چه تفاوتی با یکدیگر دارند و آیا می توان آموزش را از هر سازی آغاز کرد یا خیر در ادامه بحث با ما باشید تا با انواع این ساز بیشتر آشنا شویم و بهترین های آن ها را برای آموزش بشناسیم.

سازدهنی

سازی از خانواده سازهای زبانه آزاد که در حقیقت صدای تولید شده نتیجه حرکت آزادانه یک تیغه فلزی است که از یک طرف مهار شده است ، صدای دلنشین و لطیف سازدهنی باعث گردیده تا طرفداران زیادی داشته باشد و یادگیری آن نیز از سویی برای طرفداران آن مساله ای است که آموزش بایستی چگونه و با چه سازی باشد. آموزش سازدهنی بسیار راحت است کافی است شما یک ساز در اختیار داشته باشید تا اموزش حرفه ای آن را آغاز کنید برای مشاوره برای انتخاب ساز و دیگر مراحل آموزش ما با شما هستیم و می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

انواع سازدهنی

در بخش انواع سازدهنی با همه آن ها آشنا شدیم در اینجا فقط به یک آشنایی اجمالی با انواع آن بسنده می کنیم انواع سازدهنی های معمول عبارتند از :

سازدهنی ترمولو

سازدهنی کروماتیک

سازدهنی دیاتونیک

سازدهنی کورد

سازدهنی باس

سازدهنی اسلاید

همه انواع سازدهنی البته شباهت های زیادی با یکدیگر دارند ولی از سویی تفاوت هایی که بین آن ها وجود دارد باعث گردیده تا هر یک مناسب برای کار خاصی باشند که نوازنده از آن ها انتظار دارد.

بهترین سازدهنی برای یادگیری

بهنرین سازدهنی برای شروع آموزش می تواند هر یک از انواع آن باشد ولی چند مورد آن برای شروع آموزش و یادگیری مناسب تر است مثلا سازدهنی ها کروماتیک و ترمولو معمولا برای شروع پیشنهاد می شوند و این خود به دلیل این است که مثلا در سازدهنی های کروماتیک ما نت های کامل تری نسبت به دیگر انواع سازدهنی داریم و از این رو سازهای کامل تری محسوب می شوند از سویی هم چون بیشتر سبک ها به راحتی روی آن اجرا می شوند می تواند گزینه مناسب تری برای کسانی باشد که هنوز سبک خاصی را بر نگزیده اند. و در برخی موارد اساتید سازدهنی های ترمولو را برای شروع پیشنهاد می کنند چرا که ساز دم دست تر و معمول تری است که البته باز هم سازدهنی کروماتیک می تواند مزایایی را که ترمولو دارد هم داشته باشد و از این رو سازدهنی کروماتیک از این مدل بسیار کامل تر می باشد.

( عکس از اجرای هنرجویان آموزشگاه منظومه )

آموزش سازدهنی

برای آموزش سازدهنی هر کدام از سازها را که برگزیده باشید ما دوره های مبتدی تا پیشرفته را در روزهای مختلف هفته برگزار می کنیم کلاس ها زیر نظر استاد مهدی زنگنه کارشناس ارشد و مدرس سطح یک موسیقی می باشد که استاد همه دوره ها را از ابتدا همراه با آموزش اصول اساسی موسیقی پیش می برند در ضمن برای انتخاب ساز و یا مشاوره با استاد می توانید همه روزه با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

در اینجا ما دوره های تخصصی سازدهنی را روی همه انواع سازدهنی برای علاقمندان از صفر تا صد برنامه ریزی کرده ایم و هنرجویان می توانند در هر بخش در اجرا ها و کنسرت های آموزشگاه نیز در صورت تمایل شرکت داشته باشند.

انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *