نت آهنگ نمیشه غصه مارو

با درود به همراهان همیشگی ما در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با شما هستیم در این پست با مروری به نت آهنگ نمیشه غصه مارو یا همان آهنگ آرزوها که در ادامه مطلب می توانید نت این کار زیبا و پر احساس را دانلود نمایید و روی ساز خود به زیبایی اجرا کنید این نت به گونه ای تنظیم شده که از سختی ها و پیچیدگی های جزئی دور باشد تا نتی ساده و آسان باشد تا همگی هنرجویان و یا نوازندگان در سطوح مختلف بتوانند به راحتی از پس آن بر بیایند. برای دانلود نت های بیشتر به بخش دانلود نت موسیقی مراجعه نمایید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

نت آهنگ نمیشه غصه مارو

نت آهنگ را در زیر می توانید دانلود نمایید مانند همه قطعات دیگر بهتر است که قبل از اجرا مواردی را رعایت نمایید که در یر به برخی از مهم ترین ان ها اشاره خواهیم کرد:

  • اگر در سططح مبتدی هستید بهتر است که برای نواختن آهنگ های مختلف با استاد خود مشورت نمایید تا آهنگ ها و قطعاتی را که در سزح شما است معرفی کند تا به روند اموزش و نوازندگی شما لطمه ای وارد نشود.
  • اگر نت یا نکته ای خاص در قطعه وجود دارد که نمی دانید و یا نحوه اجرای آن را بلد نیستید حتما قبل از اجرا با سوال از استاد خود یا پرسش ذیل همین مطلب آن را رفع نمایید تا بتوانید قطع هرا صحیح اجرا کنید.
  • قبل از اجرا حتما نت خوانی کنید و نت ها را هم به لحاظ جای ان روی ساز خود و هم به لحاظ ضربی مرور کنید تا در هنگام اجرا به اشتباه تمرین نکنید.
  • در اجرای آهنگ به شنیده های خود تکیه نکنید و سعی کنید آهنگ را بر اساس نت های آن بنوازید نه بر اساس حافظه خود ار آهنگ چرا که تنظیم های مختلف آهنگ ممکن است با چیزی که در ذهن دارید متفاوت باشد.
  • سعی کنید با تمرین و تکرار قطعه را پیوسته و صحیح بنوازید و به چند بار زدن اکتفا نکنید.
5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *