یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه ؟

یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه ؟

پیانو از ساز های بسیار زیبا و یکی از سازهای اصلی در آموزشگاه موسیقی منظومه است شاید به جرات بتوان گفت کسی نیست که از صدای آن لذت نبرد و یا دوست نداشته باشد که نوازندگی این ساز را بیاموزد اما یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه و پگونه می توان نوازندگی این ساز زیبا را آموخت مساله ای است که امروز قصد داریم اندکی بیشتر در مورد آن بدانیم پس در ادامه با ما همرره باشید.

پیانو

از خانواده سازهای غربی و از دسته سازهای کلاویه ای سازی با پیشینه بسیار و حائز اهمیت فراوان حتی در موسسه ها و دانشکده های موسیقی جهان . در مورد فواید این ساز و اهمیت فراوان آموزش آن قبلا صحبت کرده بودیم و گفتیم که چرا اینقدر اینساز مورد توجه است. پیانو خود به تنهایی مجموعه ای از مهارت ها و آموزش ها را به همراه می آورد که برای درک موسیقی و تسلط به آن بسیار کمک کننده است از سویی زیبایی و صدای منحصر به فرد آن چیزی است که نازی به توضیح نخواهد داشت.

آموزش پیانو

آموزش پیانو یکی از دغدغه های مهم در آموزشگاه منظومه بوده است از این رو کلاس پیانو در آموزشگاه منظومه یکی از تخصصی ترین کلاس های پیانو در تهران است که زیر نظر مجموعه ای از اساتید برتر این ساز در کشور نظارت و مدیریت می گردد.
آموزش پیانو در اینجا از مبتدی تا پیشرفته زیر نظر اساتید دانش آموخته و مجرب موسیقی پیش میرود و تا جایی که هنرجو تمامی اصول و قوائد موسیقی و نوازندگی پیانو را بیاموزد ادامه دارد.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه

این که یادگیری پیانو چه مدت طول میکشه و چه مراحلی را برای آموزش آن باید گذراند مستلزم بررسی چند مساله است که با توجه به آن ها بهتر می توان این دوره ها و تسلط به هر کدام را درک کرد و نیز در با بررسی هر کدام بهتر می توانیم بدانیم که آموزش ها چه مسیری را در پیشروی ما قرار می دهند.

هدف از یادگیری پیانو
این که هدف ما از یادگیری پیانو چه باشد در مدت زمان یادگیری تاثیر گذار است به عنوان مثال اگر بخواهید فقط نوازندگی پیانو را بیاموزید به این معنی که اگر به دنبال این هستید که نواختن یک سری قطعاتی را که دوست دارید روی پیانو بیاموزید قطعا دوره اموزش پیانو برای شما بسبار کوتاه خواهد بود چرا که پیانو سازیا ست که به زودی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد و نوازندگی یک سری قطعات پاپ روی ان هم بسیزار راحت است و به راحتی با گدراندن دو سه ترم کوتاه به نتیجه می رسید.
حال اگر بخواهیم پیانو را صحیح و اصولی با رعایت تمامی نکات و تکنیک های ان بیاموزیم مستلزم آن است که دوره های آموزش پیانو را به ترتیب طی کنیم که در ادامه مطلب می توانید این مراحل و مدت زمان آموزش هر یک را بدانید.

 

مدت زمان تمرین

تمرین در موسیقی حرف اول را می زند و این به آن معنی است که حتی استداد هم به بحوی تحت تاثیر آن قرار خواهد گرفت اگر تمرینات کلاس را به درستی انجام هید و زمان کافی برای ان صرف کنید قطعا نتیجه کار بسیار سریع تر خواهد بود و این طور نیست که مدت زمان مشخصی برای همه افراد تعریف شود بلکه مدت زمان تمرین هر فرد است که زمان دوره را تعیین می کند.

سبک آموزشی

بکار گیری روش درست و اصولی و متناسب با روحیه و شرایط هر فرد مطمئنا در طول دوره پیانو بسیار موثر است اگر استادی که برای آموزش برگزیده اید در این زمینه تبحر داشته باشد هم در مسیر آموزش راه جذاب تری خواهید داشت و هم د طی دوره زودتر به نتیجه خواهید رسید.

دوره های آموزش تخصصی پیانو

برای آموزش اصولی و صحیح پیانو چند دوره خواهیم داشت که در آموزشگاه موسیقی منظومه این دوره ها توسط تیم اساتید پیانو بر اساس سطوح بین المللی در آموزش پیانو طراحی گردیده است.

سطح یک :
این سطح از آموزش پیانو شامل آموزش مبتدی پیانو از پایه می گردد که آموزش نت خوانی و تربیت انگشتان دست روی پیانو را در بر دارد در این دوره هنرجو می آموزد چگونه درست و صحیح نوازندگی کند ضمن گذراندن این دوره یک سری آموزش های کلاسیک پیانو را همراه با آموشز برخی آهنگ های پاپ خواهیم داشت این دوره تقریبا دو تا سه ترم آموزشی طول خواهد کشید.

سطح دو :
آموزش حرفه ای تر پیان ودر سطح دو را پیش خواهیم برد با آموزش دقیق تر و هرما هبا حساسیت بیشتر معمولا هنرجویانی که وارد این بخش می شوند با هدف اینکه آموزش ها پایدار تر باشد سخت گیری های خاص خود را خواهیم داشت در طی این دوره سبک اصلی آموزش نیز مشخص می گردد آموزشا ین بخش نیز سه تا چهار ترم آموزشی طول خواهد کشید.

سطح سه :
سطح حرفه ای آموزش پیانو تمامی مهارت های حرفه ای برای نوازندگی پیانو به همراه تکنیک های خاص آموزش پیانو در این بخش است در این قسمت تمرین های مشخص تری را با اهداف خاص پیش می بریم این دوره نیز حدودا سه ترم آموزشی زمان لازم خواهد داشت.

کلاس آموزش پیانو

کلاس پیانو

اگر به دنبال کلاس پیانو و فراگیری حرفه ای پیانو هستید بهتر است قبل از هر چیز با خود پیانو آشنا شوید؛ پیانو جزو دسته

بیشتر »
دوره آموزش پیانو

آموزش پیانو

پیانو سازی است که شاید نسبت به دیگر سازها اهمیت و توجه بیشتری را به خود جلب کرده است و دلیل این اهمیت هم البته

بیشتر »
معرفی پیانو

معرفی ساز پیانو

در این مقاله با ساز زیبای پیانو بیشتر آشنا می شویم این ساز یکی از سازهای پایه ای در آموزش موسیقی محسوب می شود که

بیشتر »
نحوه کوک پیانو

کوک پیانو

امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با شما عزیزان همراه هستیم با توضیحاتی درباره کوک پیانو و نحوه درست و زمان مناسب برای این

بیشتر »
انواع پیانو

انواع پیانو با قیمت

برای آن دسته عزیزان و هنرجویان پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه و یا علاقمندانی که قصد تهیه ساز زیبای پیانو را دارند این جلسه قصد

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *