نت آهنگ منتظرت بودم / آموزشگاه موسیقی منظومه

امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه در پی در خواست عده ای از شما عزیزان نت آهنگ منتظرت بودم را خواهیم داشت که می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید و از نواختن آن با ساز خود لذت ببرید نتی که تنظیم شده است با سطح ساده بوده که برای همگان راحت و قابل اجرا است.

دانلود دیگر قطعات در بخش دانلود نت موسیقی

( عکس از کنسرت هنرجویان منظومه )

نت آهنگ

آهنگ زیبای منتظرت بودم که با این نام شهرت یافته است با نام شب انتظار منتشر گردید تصنیفی بسیار زیبا و پر حس و حال است که آهنگسازی آن را مجید وفادار انجام داده است و با شعری زیبا از محمود سنایی توانست اقبال زیادی بیابد و خیلی سریع روی زبان ها بیفتد امروز در این پست نت آهنگ شب انتظار یا همان منتظرت بودم را خواهیم داشت.

نت منتظرت بودم

نکاتی برای اجرای بهتر نت آهنگ منتظرت بودم

– نتی که امروز در اختیار دارید در سطح ساده تنظیم شده است از این رو حتی در سطوح مبتدی هم قادر خواهید بود آن را به زیبایی بنوازید اما بایستی نکات آن را به درستی رعاین نمایید.

– قطعه را سعی کنید با ضرب درست و با ریتمی یکنواخت بنوازید از آنجایی که قطعه ای با احساس است ریتم خیلی تندی ندارد از این رو سعی کنید بسیار آهسته و درست آن را اجرا نمایید.

– رعایت سکوت ها هر چند که شاید نت خاصی وجود ندارد و صرفا سکوت است ولی رعایت آن ها در ریتم درست قطعه بسیار مهم است از این رو نبایستی در هیج جا و در هیچ قطعه ای نادیده گرفته شود.

– در نواختن قطعه به شنیده های خود بسنده نکنید و سعی کنید قطعه را بر اساس نت ها بنوازید تا دقیق تر درست تر از آب در بیاید.

– بسیار مهم ات که قطعات را پیوسته و بدون مکث با تسلط بنوازید و برای رسیدن به این مهم بایستی تمرین و تکرا کنید تا به پیوستگی برسید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *