آموزش سلفژ در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه آموزش سلفژ به طور تخصصی مورد توجه است و در کلاس های مختلف مخصوصا در کلاس آواز بسیار بر آن تاکید می گردد در ادامه مواردی در این بخش و همچنین توضیحاتی در مورد سلفژ و آموزش آن خواهیم داشت که به درک بهتر سلفژ و کارایی آن خواهد انجامید.

سلفژ

سلفژ در حقیقت تکنیک و یا بهتر بگوییم قسمت مهمی از کلاس آواز است که در آن فرد می آموزد که نت ها را چگونه صحیح و درست ادا کند اگر اطلاعات بیشتری در این مورد می خواهید می توانید در بخش کلاس سلفژ چیست ؟ اطلاعات کامل تری راجع به آن ببینید.

سلفژ را معادل سرایش دانسته اند که مجموعه ای از آموزش هایی را شامل می شود که می توانید با استفاده از آن درک بهتر و درست تری از نت ها و صدا ها در موسیقی پیدا کنید ، آموزش سلفژ بخش ضروری برای کسانی است که می خواهند آواز را به طور جدی تر ادامه دهند اما برای نوازندگان نیز در سطح متوسطه و پیشرفته می تواند بسیار مفید باشد و از این روست که بسیار توصیه می گردد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

آموزش سلفژ

در آموزش سلفژ ما بخشهای مهمی از اصول صدا و نت ها را خواهیم داشت که هنرجو می آموزد چگونه نت ها را با توالی یکسان و پیوسته ادا کند که به نوعی تربیت حنجره است و مهم تر آن تربیت گوش.

گفتیم که سلفژ یادگیری نت ها از مقام شنیداری است از این رو می تواند برای هنرجویان ویولن بسیار مفید باشد چرا که در این ساز جای نت ها مشخص نیست و نوازندگی با آن بسیار به شنیداری قوی فرد بستگی دارد.

درسلفژ علاوه بر تاکید روی صدای نت ها همچنین آموزش هایی برای وزن خوانی نیز خواهیم داشت که از رو بسیار مه است که هنرجویان با تسلط بیشتری به دیگر کلاس های می پردازند.

کلاس صداسازی

از جمله کلاس های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه و به طور کاملا تخصصی آموزش داده می گردد کلاس صداسازی است که در

بیشتر »
دوره آواز آموزشگاه موسیقی

دوره آموزش آواز

تئوری موسیقی شامل؛ مبانی اولیه موسیقی، شناخت نُت، حامل، وزن، فاصــله، مُـد و گام، قواعد نُت نویسی و آکورد شناسی، سازشناسی مقدماتی) منابع تئوری موسیقی:

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *