مرکز آموزش پیانو غرب تهران / آموزشگاه موسیقی منظومه

تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران با مجرب ترین اساتید آموزش پیانو در کلیه رده های سنی و در کلیه سبک های آموزشی می باشد. در آموزشگاه برای تمامی روز های هفته و در کلیه سطوح آموزشی از مبتدی تا پیشرفته اساتید در آموزشگاه حضور دارند.

تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران

کلاس ها در مرکز آموزش پیانو غرب تهران

در آموزشگاه منظومه اساتید پیانو در رده های سنی کودک و بزرگسال به طور جداگانه آموزش دارند. کلاس پیانو در آموزشگاه در شکل های مختلف برگزار می گردد.

آموزش پیانو کودک

اساتید موسیقی کودک در رشته پیانو دارای مدرک تخصصی آموزش پیانو و همچنین متخصص در کار با کودکان می باشند همچنین کلیه مدارک دوره های مربوط به موسیقی کودک و روانشناسی کودک را نیز دارا می باشند.

کلاس پیانو آموزشگاه منظومه
(کنسرت 96 آموزشگاه موسیقی منظومه )

آموزش پیانو کودک در آموزشگاه موسیقی منظومه با روشی کاملا متفاوت دنبال می شود به این ترتیب که برای آموزش ها طرح درس های مدونی برنامه ریزی شده است تا هم دوره ها کاملا آکادمیک برگزار گردد و هم از سوی دیگر باعث ایجاد انگیزه و علاقه در کودکان شود.

آموزش پیانو بزرگسالان

برای آموزش پیانو برای رده های سنی بالاتر نیز به دلیل وجود سلیقه های مختلف ، کلیه سبک های آموزشی موجود است تا همگان بتوانند بر اساس علاقه خود وارد کلاس های مجزا شوند و اینگونه نیست که آموزش پیانو برای همگان یکسان باشد بلکه با توجه به علاقه افراد دوره هاای متفاوتی را پیشنهاد می کنیم.

در این دوره ها تمامی سبک های آموزشی ائم از پاپ ، کلاسیک و … وجود دارد تا کسانی که به سبب علاقه یا مشغله های فراوان نمی خواهند وارد جزییات سبکی خاص شوند بتوانند از نواختن پیانو در هر سطحی لذت ببرند.

کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه
(کنسرت 94 آموزشگاه موسیقی منظومه )

تمامی موارد بالا به علاوه برگزاری کنسرت های پیانو نوازی و همچنین برگزاری دوره های خاص باعث شده است تا آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش پیانو غرب تهران فعالیت داشته باشد.

کنسرت های پیانو نوازی

آموزشگاه به طور منظم در هر دوره اقدام به برگزاری کنسرت های منظم نوازندگی پیانو می نماید. دراین دوره ها همگان ائم از کودک و بزرگسال به طور مجزا در برنامه های مختلف اقدام به نوازندگی می کنند تا هم با اجرای صحنه ای از همان ابتدا آشنا شوند و هم اینکه مقاصد آموزشی بهتر برآورده گردد.

(کنسرت 94 آموزشگاه موسیقی منظومه )

دوره های خاص آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزشگاه همچنین اقدام به برگزاری دوره های خاص آموزش پیانو نموده است. این دوره ها به دو منظور طراحی گردیده است نخست آن که برای کسانی که از استعداد های خاص برخوردارند کلاس های فشرده و دوره های خاص برگزار می نماید تا بتوانند بر اساس استعداد و سطح خود از کلاس ها استفاده نمایند.

کلاس پیانو آموزشگاه منظومه
(کنسرت 95 آموزشگاه موسیقی منظومه )

همچنین برای کسانی که می خواهند موسیقی را جدی تر دنبال کنند این دوره های به نحوی آکادمیک تر و همراه با مبانی اصولی موسیقی آموزش داده می شود تا در پایان دوره بتوانند در آزمون های بین المللی این رشته شرکت نمایند.

در مرکز آموزش پیانو غرب تهران غیر از دوره های بالا همچنین دوره هایی نیز متناسب به سطح و علاقه خاص افراد طرح ریزی می گردد که عزیزان می توانند برای اطلاع بیشتر با اساتید و مشاورین آموزشگاه مشاوره تخصصی که به صورت رایگان می باشد ، داشته باشند.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *