نت آهنگ رومئو و ژولیت و نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

نت گل سنگ

بنا به درخواست عده ای از دوستان در این پست نت آهنگ رومئو و ژولیت را خواهیم داشت. این آهنگ از قطعات با احساس و خاطره انگیز است که در تنظیم ها و شکل های مختلفی نوشته شده است که در این پست قصد داریم تنظیمی زیبا و ساده را که بتوان با کلیه ساز ها و در هر سطح نوازندگی نواخت ، داشته باشیم.

نت آهنگ رومئو و ژولیت

در زیر می توانید نت آهنگ رومئو و ژولیت را دانلود کنید و بنوازید فقط تاکید می کنیم که برای نواختن آن از نکاتی که در ادامه مطلب آمده حتما کمک بگیرید و در نواختن همه قطعات دقت و تمرین کافی را داشته باشید.

نت آهنگ رومئو و ژولیت

در ضمن علاقمندان عزیز می توانند با مراجعه به بخش دانلود نت موسیقی ، دیگر قطعات خاطره انگیز را نیز دانلود نمایند.

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

در نواختن همه قطعات بایستی مواردی را مد نظر داشت که با رعایت آن ها می توان هم قطعه را درست تر و صحیح تر نواخت و هم رعایت برخی نکات به زیبایی بیشتر قطعه کمک خواهد کرد. در زیر برخی موارد مهم تر که می تواند به نواختن زیباتر این قطعه و همچنین دیگر قطعات کمک کند را مرور خواهیم کرد.

انتخاب قطعه

اول از همه و قبل از هر چیز بایستی قطعاتی را برای نواختن انتخاب کنید که در سطح نوازندگی شما باشد. نواختن قطعاتی که جلوتر از سطح نوازندگی ماست می تواند به آینده نوازندگی مان لطمه بزند ضمن اینکه نواختن هر قطعه اصولی دارد که باید آموخته باشید. پس بهتر است که برای نواختن نت ها و آهنگ هایی که دوست دارید از استاد خود راهنمایی بگیرید.

نت خوانی

سعی کنید قبل از اقدام به نواختن با ساز کمی نت ها را مرور کرده و از لحاظ زمان و نیز جای نت ها روی ساز مروری اولیه نمایید تا در مرحله بعد بتوانید بهتر آن ها را روی ساز پیاده نمایید.

نت خوانی مهارتی است که اگر به مرور رویآن تسلط پیدا کنید می تواند در نواختن قطعات جدید بسیار به شما کمک کند.

ریتم پایین

برای نواختن نت هایی که تازه تصمیم به نوازندگی آن ها دارید بهتر است تا با ریتم بسیار پایین و آهسته شروع کنید و سعی کنید تا زمان بندی درست آن را داشته باشید و در ابتدا سعی نکنید تا بر اساس شنیده های خود از قطعه پیش روید بلکه تلاش کنید تا همانطور که در نت ها آمده قطعه را بنوازید.

( عکس مربوط به کنسرت های هر دوره آموزشگاه موسیقی منظومه )

تکرار

تنها رمز نوازندگی بدون نقص ، تمرین و تمرین است. سعی کنید تا بخش های مختلف را بارها و بارها تکرار کنید و تا در هر بخش مسلط نشده اید وارد بخش های بعدی نشوید. اگر در قسکتی مشکل داشتید بهتر است آن را به بخش های کوچک تر تقسیم کرده و سعی کنید بر اساس زمان درست آن را تمرین کنید.

نت آهنگ رومئو و ژولیت که در بالا داشتیم تنظیمی ساده و زیبا بود که در آموزشگاه موسیقی منظومه در سطح مبتدی آموزش داده می شود که امیدواریم از نواختن آن لذت ببرید برای دانلود نت های بیشتر به بخش دانلود نت موسیقی مراجعه نمایید.

 

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *