نت آهنگ بچه های مدرسه والت

نت آهنگ بجه های مدرسه والت

برای دریافت نت آهنگ بچه های مدرسه والت و همچنین نکاتی برای اجرای بهتر این قطعه در ادامه با ما همراه باشید. برای این که بهتر بتوانید این قطعه زیبا و به یاد ماندنی را بنوازید بایستی تا نکاتی را رعایت نمایید که باعث زیباتر شدن آن خواهد شد.

دانلود نت آهنگ بچه های مدرسه والت

در زیر می توانید نت آهنگ بچه های مدرسه والت را دریافت نمایید. این قطعه زیبا که همراه با کارتونی به یاد ماندنی پخش گردیده بسیار شنیدنی و اجرای آن بسیار جذابو و شیرین خواهد بود.

تنظیم این نت بسیار مناسب نوازندگی سازدهنی می باشد که البته اجرای آن با ساز های دیگر نیز زیبایی خاص خود را دارد.

برای نواختن این قطعه با سازدهنی می توانید حتی در سطوح ابتدایی ، آن را به زیبایی اجرا کنید چرا که نتی که در زیر تنظیم توسط استاد مهدی زنگنه تنظیم گردیده است بسیار ساده تنظیم شده تا همگان با هر سطح نوازندگی بتوانند از اجرای آن بهره ببرند.

نت آهنگ بجه های مدرسه والت

با مراجعه به بخش دانلود نت موسیقی می توانید با دیگر نت های زیبا و ساده آشنا شوید و از نواختن آن ها لذت ببرید.

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

– قبل از هر چیز هنگامی که بخواهید نت جدیدی را بنوازید بایستی تا نت خوانی درستی از قطعه داشته باشید. این نت خوانی مقدم بر هر چیز دیگری است و برای هر سازی نیز همین گونه است که ابتدا نت های قطعه را با رعایت وزن درست و ریتم درست قطعه می خوانیم.

این کار بسیار به شما کمک خواهد کرد تا در ادامه نیز نت های جدید را بهتر و سریعتر بنوازید. می توانید این کار را با ضرب پا یا حتی مترونوم انجام دهید که بسیار دقیق تر و معقول تر خواهد بود.

دانلود نت آهنگ بجه های مدرسه والت

-پس از نت خوانی درست می رسیم به اجرای قطعه ، در این بخش بهتر است که با سرعت بسیار پایین و آهسته شروع به نوازندگی کنید و سعی کنید تا نت ها را درست اجرا نمایید.

– در این بخش و پس از این که چند با قطعه را با سرعت پایین نواختید می توانید اندکی سرعت را بالاتر ببرید. و باید روی روان نواختن قطعه کار کنید. روان نواختن مولفه از رعایت تمامی موارد نوازندگی در کنار یکدیگر است یهنی باید هم ریتم درست ، هم سرعت مناسب ، هم ضرب آهنگ یکنواخت و هم اجرای صحیح نت ها را در کنار یکدیگر داشته باشیم و البته تمرن و تکرار تا جایی که بتوانید بی نقص قطعه را اجرا نمایید.

در این بخش است که می توانید به نسبت ساز خود ، تکنیک های مختلف را نیز همراه نمایید تا به زیبایی بیشتر ان بیانجامد.

دقت داشته باشید که اجرای تکنیک ها وقتی میسر خواهد بود که بتوانید قطعه را نرم و روان بنوازید و فط در این صورت است که می توانید قطعه ای زیبا ، با احساس و بدون نقص بنازید.

امیدواریم که با دریافت نت آهنگ بچه های مدرسه والت بتوانید از اجرای آن لذت ببرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *