کلاس فن بیان / کلاس های ویژه در آموزشگاه موسیقی منظومه

یکی از دوره های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه به طور اختصاصی دنبال می شود کلاس فن بیان است. اهمیت این موضوع و ویژگی خاص آن باعث شده تا این دوره ها در آموزشگاه طراحی و تدریس گردد.

فن بیان از مقوله های مهمی است که در کنار صدا سازی و آواز و حتی بسیاری اوقات به صورت بخشی از کلاس آواز آموزش داده می شود البته شرکت در این دوره ها برای کلیه افراد و در تمامی موضوعات و مسائل مفید بوده و حائز اهمیت است. از جمله در بازیگری و تئاتر اهمیت فن بیان بسیار مهم می نماید، حتی در روابط روزمره نیز بسیار مهم است.

کلاس فن بیان

کلیه تکنیک ها و اصولی که به صدا مربوط می شود در این مقوله می گنجند از صدا سازی گرفته تا تقویت صدا و از صحبت کرده معمولی گرفته تا آواز همگی جنبه هایی از اصول فن بیان را شامل می شود.

در کلاس فن بیان اول از همه فرد می آموزد که چگونه درست سخن بگوید. بسیاری از ما حتی در صحبت معمولی نیز به طور ناخود آگاه اشتباهات رایجی را تکرار می کنیم که به مرور حتی می تواند به صدای ما آسیب برساند.

رعایت این اصول از سویی هم به این قضیه کمک می کند و هم باعث می شود که در محاوره های معمول نیز قدرت تکلم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم.

تقویت تن صدا نیز بخشی از این کلاس فن بیان می بباشد که با تکنیک های خاصی آموزش داده می شود.

در ادامه اصول گویندگی نیز در کلاس کار می شود و مواردی کمک کننده برای ارتباط گیری بهتر با شنونده نیز وجود دارد که همگی در غالب همین کلاس ها می باشند.

کلاس فن بیان برای چه کسانی مفید است ؟

1- افراد معمولی

اول از همه باید بگوییم که کلاس های فن بیان باعث می شود تا بهتر با طرف مقابل ارتباط گرفته و صحبت کنید و از سویی نیز باعث می گردد تا با حس بهتر و اعتماد به نفس بیشتری به خواسته های خود در صحبت کردن بپردازید از این روست که این کلاس ها را نه تنها برای خوانندگان بلکه برای همه توصیه می کنیم.

2- خوانندگان یا هنرجویان رشته آواز

یکی از بخش های مهم آواز صدا سازی و رعایت اصول بیان است که برای خوانندگان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

هر چقدر که در این مرحله توفیق بیشتری داشته باشید در نهایت در اجرا و آواز هم پیشرفت بهتری خواهید داشت.

3-برای بازیگران تئاتر یا علاقه مندان به عرصه سینما

یکی از مورا دمهمی که در این عرصه وجود دارد قدرت فن بیان است که کلاس ها را برای علاقه مندان به این رشته ضروری می کند.

4-کارهای خاصی که با صحبت کردن ارتباط مستقیم دارد

کارهایی مثل بازاریابی یا سخنگوی سازمانی خاص بودن به قدرت تکلم خوب نیاز دارد که اگر فرد داشته باشد با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری می تواند به کارش بپردازد.

از سویی فن بیان مناسب به تاثیر گذاری دو چندان حرف های شما کمک شایانی خواهد کرد از این روست که تسلط در سخن را برای این افراد نیز بسیار مفید می دانیم.

کلاس ای فن بیان فواید بسیاری دیگری نیز دارد که شاید در این بخش نگنجد همانند تاثیری مثبتی که بر حنجره یا تار های صوتی دارد و از این روست که برای سلامتی این بخش مهم بدن نیز ضروری است.

کلاس صداسازی

از جمله کلاس های ویژه ای که در آموزشگاه موسیقی منظومه و به طور کاملا تخصصی آموزش داده می گردد کلاس صداسازی است که در

بیشتر »
دوره آواز آموزشگاه موسیقی

دوره آموزش آواز

تئوری موسیقی شامل؛ مبانی اولیه موسیقی، شناخت نُت، حامل، وزن، فاصــله، مُـد و گام، قواعد نُت نویسی و آکورد شناسی، سازشناسی مقدماتی) منابع تئوری موسیقی:

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *