آموزش موسیقی مجازی

آموزش مجازی موسیقی

برای یادگیری موضوعات مختلف در موسیقی ، روش های متعددی وجود دارد از آموزش حضوری گرفته تا آموزش موسیقی مجازی . ولی معمولا برای یادگیری نوازندگی و بخش عملی موسیقی روال به این شکل است که در آموزشگاه موسیقی و یا در مراکز یا مکان های دیگر ، استاد به آموزش رودررو می پردازد و از گذشته نیز به این شکل معمول بوده است که در کلاس های خصوصی یا بعضا چند نفره آموزش به صورت حضوری صورت می گرفته است.

به این ترتیب هر کسی نیاز به آموزش داشته باشد یا آموزش های استاد خاصی را مد نظر داشته باشد بایستی چه نزدیک چه دور خود را به کلاس استاد مورد نظر برساند.

در نهایت نیز ما آموزش رودررو را توصیه می کنیم ولی بعضا افراد از محل آموزش بسیار دور هستند و چون کلاس های آموزشی در هفته یک جلسه برگزار می شود شاید اندکی برایشان سخت باشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان میسر شده تا از راه دور نیز بتوان به این مهم پرداخت ، از این رو در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره های آموزش موسیقی مجازی راه اندازی گردیده است.

آموزش موسیقی مجازی

در آموزش موسیقی مجازی روند کار به این شکل است که با استفاده از نرم افزار های مختلفی که اکنون روی گوشی ها یا کامپیوتر های شخصی به راحتی نصب می شود ، استاد به آموزش و رفع اشکال می پردازد.

همانطور که گفتیم معمولا آموزش های حضوری نتیجه بهتری در بر خواهد داشت اما با توجه به شرایط افراد و در برخی شرایط خاص می توان به بهترین شکل از آموزش های مجازی بهره گرفت فقط بایستی که نواقص و مشکلات آن بر طرف گردد که در آموزشگاه منظومه بر این مهم تاکید داریم.

( عکس از اجرای هنرجویان آموزشگاه منظومه )

با مرتفع نمودن محدودیت ها ، به راحتی می توان از آموزش آنلاین موسیقی بهره برد و موسیقی را راحت تر از گذشته فرا گرفت.

آموزش موسیقی مجازی در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه با بررسی دقیق و برنامه ریزی های مدون ، دوره های آموزش غیر حضوری در برخی رشته های آموزشی راه اندازی گردید.

چونکه امکان حضور اساتید با تجربه آموزشگاه در دیگر شهرها یا دیگر آموزشگاه ها وجود ندارد و از سویی برخی هنردوستان از مسافت های بسیار دور مجبور به حضور در کلاس ها بودند ، ما با کمک اساتید اقدام به ارائه این کلاس ها نمودیم.

در برخی موارد هم چون آموزشی حضوری با خطراتی همراه است ( مانند هنگام شیوع اپیدمی و یا بیمارهای خاص ) برای اینکه هنرجویان از آموزش ها عقب نمانند بهترین گزینه می تواند آموزش های غیر حض.ری مانند آموزش آنلاین و یا آموزش آفلاین باشد .

برای بر طرف کردن نواقص و مسائلی که در این روش آموزشی وجود دارد ، آموزشگاه به ارائه راه حل هایی پرداخته است تا این نواقص را به راحتی مرتفع نماید.

هم اکنون در رشته های زیر می توانید به صورت مجازی و آنلاین آموزش داشته باشید :

دوره های :

سازدهنی 

گیتار 

آواز 

پیانو 

ویولن 

 

برای اطلاع از برنامه و نحوه ثبت نام در دوره ها می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید و با کمک گرفتن از مشاورین آموزشگاه بهترین شیوه را برای آموزش انتخاب نمایید.

88715340   –   88715542

یا می توانید از طریق آی دی تلگرام زیر مشاوره داشته باشید.

https://t.me/manzoomemusic

و یا شماره واتساپ زیر :

09038121636

شیوه های آموزش موسیقی مجازی

1-شیوه نیمه حضوری

در شیوه آموزش نیمه حضوری اکثر جلسات به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود ولی گاهی هم تک جلسه ای به صورت حضوری برگزار می شود برای ارتباط بهتر و مرتفع نمودن یک سری موارد خاص که بیشتر برای رفع اشکال و نکات ضروری می باشد.

2-شیوه غیرحضوری

در شیوه نخست که به نام دوره های نیمه حضوری برنامه ریزی شده است ، آموزش برای کسانی است که از محل آموزشگاه دور هستند و به سختی می توانند هر هفته یکبار به آموزشگاه بیایند از این رو آموزش مجازی برای آنها انجام می شود و فقط ماهی یکبار به آموزشگاه مراجعه می کنند تا هم اشکالات به صورت حضوری رفع شوند و هم موضوعاتی که به آموزش رودررو نیاز دارند را بگیرند وباقی جلسات در ماه به صورت مجازی برگزار می گردد.

شیوه غیر حضوری اما برای افرادی است که مسافت زیادی با آموزشگاه دارند و یا به دلایل مختلف اصلا امکان حضور در کلاس را ندارند که در این روش کلیه جلسات به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

مزایای آموزش مجازی

1-عدم نیاز به حضور فیزیکی در کلاس

2-زمان بندی و تایم آزاد تر برای کلاس ها

3-امکان برگزاری کلاس از مسافت های بسیار دور

4-دسترسی به اساتید خبره تر و با تجربه

5-محدود نبودن به شرایط آب و هوایی

6-ادامه روند آموزش حتی در مواردی که لازم است در خانه بمانیم

دانلود فیلم آموزش موسیقی گیتار

نتایج آموزش مجازی

در کل رودررو بودن هنرجو و استاد ، حس خاص آموزشی را برقرار می کند . در برخی موارد نیز مشکلاتی در روند نوازندگی وجود دارد که نیاز به آموزش حضوری را بیشتر نمایان می کند.

اما در برخی شرایط بهترین گزینه همان آموزش غیر حضوری می باشد تا ادامه کلاس ها در شرایط بهتری دنبال شود با رعایت مواردی در آمزوش می توان معایب روش غیرحضوری را به حداقل رساند که در آموزشگاه منظومه با بر این مورد تاکید داریم.

نتایج آموزش های غیرحضوری در آموزشگاه منظومه تا کنون نشان داده است که در بعضی هنرجویان نتایج حتی بهتر از آموزش های حضوری بوده است و بسیاری هنرجویان از این کلاس ها با اشتیاق بیشتری استقبال کرده اند دلیل ان هم می تواند به این برگردد که می توان آموزش ها را در تایم های دلخواه پیش برد و حتی برخی فیلم های جلسات را می توان بارها و بارها تکرار کرد که این خود باعث درک بهتر می شگردد.

در کل اگر می توانید حداقل کلاسهای نیمه حضوری را انتخاب نمایید تا هم از فواید آموزش مجازی بهره ببرید و هم با آموزش هر چند جلسه یکبار به صورت حضوری از مزایای این آموزش نیز استفاده نمایید.

در آموزشگاه موسیقی منظومه سعی ما بر این بوده تا با انتخاب اساتید با تجربه و همچنین متخصص در رشته خود ، بهترین آموزش را ارائه دهیم تا هنرجویان بتوانند از راه دور و به صورت آنلاین از بهترین آموزش موسیقی مجازی بهره ببرند.

 

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *