بهترین آموزشگاه یوسف آباد ۱

آموزشگاه یوسف آباد

بهترین آموزشگاه یوسف آباد ۱

افتخار داریم که با مجرب ترین اساتید در حوزه موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی سال هاست به ارائه خدمت می پردازیم.

از اهداف آموزشگاه همیشه این بوده است که فضایی ایجاد نماید تا همگان با هر سطح توانایی و یا سنی بتوانند از لذت نوازندگی به بهترین شکل بهره ببرند. واز این موهبت الهی برای بهتر شدن زندگی و آرامش بیشتر استفاده کنند.

در این راستا سعی نموده ایم تا با ساده کردن موسیقی و قابل فهم کردن آن این زمینه را برای همگان ایجاد نماییم.

برای رسیدن به این هدف بود که به طراحی دوره های آموزشی ویژه پرداختیم.

دوره هایی که در آن هم توانایی هنرجو مورد ارزیابی قرار می گیرد و هم سن ،جنس و سایر مولفه هایی که روی یادگیری تاثیر می گذارند.

با توجه به تمامی این مولفه ها سه دوره خاص طراحی کرده ایم که هر کدام با اهداف و برنامه های متفاوت پیش می روند.

و تا کنون بهترین نتیجه را در بین هنرجویان داشته است.

دوره های مخصوص کودکان

در دوره نخست که برای کودکان طراحی شده است موارد متعددی از جمله توانایی کودک برای یادگیری و ایجاد انگیزه و علاقه در آنها مد نظر قرار گرفته است.

آموزشگاه یوسف آباد

با این توجه در آموزشگاه یوسف آباد دوره هایی برنامه ریزی گردیده که در آن کودک به هیچ وجه محدود به کودکان دیگر و یا محدود به زمانی خاص نیست و یادگیری فقط و فقط بر اساس توانایی فردی اوست. که می تواند ناشی از استعداد و یا تمرین خوب و پشتکار باشد.در آموزشگاه موسیقی ما هر زمان که کودک مفاهیم مربوط به دوره را فراگیرد همان جا پایان دوره خواهد بود و اصلا لازم نیست که دوره را در مدت زمان مشخصی به پایان رساند.

در اینجا یادگیری کاملا بر اساس استعداد و ممارست است به همین علت توانایی کودک به طور کامل شکوفا می گردد و نیازی نیست کودکان با استعداد منتظر دیگران بمانند تا هم سطح پیش روند.

تلاش ما بر این است تا با جلسات اضافی و بیهوده که برای خیلی از کودکان خسته کننده می شود. استعداد را از بین نبریم و باعث سرخوردگی نگردیم.

برای دستیابی به این مهم  آموزشگاه موسیقی منظومه از اساتید نمونه و برگزیده این رشته کمک گرفته است و اساتیدی را انتخاب نموده ایم که علاوه بر تخصص و مهارت در موسیقی در روانشناسی کودک نیز دوره دیده باشند.

و نحوه برخورد صحیح با کودک را بدانند. اساتیدی که در ارتباط برقرار کردن با کودکان و انتقال مفاهیم تبحر داشته باشند.

 

دوره های مخصوص نوجوانان

در دوره دیگر که برای سنین متوسطه یعنی نوجوانان طرح ریزی شده تلاش بر این بوده است تا دنیای پر هیاهو و پر انرژی نوجوانان به طریقی صحیح و کاملا اصولی پر گردد تا هم از انرژی خوب این سنین بهره ببریم و هم علاقه و انگیزه ای در آنان به وجود آوریم تا با جذب درست آنها به موسیقی باعث جلوگیری از آسیب هایی شویم که در این سن با آن مواجه می گردند.

 

برنامه هایی نظیر کنسرت های منظم و با شکوه هنرجویی که هم در داخل آموزشگاه و هم در سالن های بزرگ شهر تهران برگزار می گردد.

دوره های مخصوص بزرگسالان

در دوره دیگر که مختص بزرگسالان طراحی شده است سعی نموده ایم با برنامه ریزی ساده و قابل اجرا برای هنرآموزان فضایی صمیمی و راحت ایجاد نماییم تا بزرگسالان با وجود درگیری های مختلف شغلی باز هم بتوانند به سادگی موسیقی یاد بگیرند و در ساعات بیکاری بتوانند با نوازندگی خیلی خیلی ساده آرامش بگیرند.

آموزشگاه یوسف آباد

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *