3 بهترین بک ترک آهنگ برای ویولن

کلاس ویولن آنلاین

یکی از بهترین تمرین ها هم برای نوازندگان مبتدی و هم برای نوازندگان پیشرفته تمرین قطعات و آهنگ ها روی بک ترک است با داشتن چند بک ترک آهنگ برای ویولن هم می توانید به ریتم خود در نوازندگی کمک کنید و هم می توانید درک بهتری از هم نوازی در کنار سازهای دیگر داشته باشید البته گروه نوازی هم بسیار مفید است و ما توصیه می کنیم حتما در کنار سازهای دیگر هم تمرین کنید اما کار روی بک ترک ها می تواند پیش زمینه خوبی برای این کار هم باشد.

مزیت نوازندگی روی بک ترک ها

نوازندگی روی بک ترک مزایای زیادی دارد اولین و مهم ترن آن ها این است که به شما درک بهتر و درست تری از ریتم آهنگ ها می دهد.

با اندکی تمرین روی بک ترک ها ذهن تان به راحتی ریتم را تشخیص می دهد و این کار نه تنها در آن آهنگی که روی بک ترکش تمرین کرده اید بلکه روی باقی قطعات هم از لحاظ ریتم تاثیر بسیار مثبتی دارد به گونه ای که اگر مدتی روی آن ها کار کنید می توانید ریتم درست تر و بهتری پیدا کنید.

مزیت دیگر بک ترک نسبت به نوازندگی با یک فرد و یا یک ساز دیگر این است که بک ترک کاملا در اختیار ماست یعنی اگر جایی را مشکل داشتید می توانید بارها و بارها پلی کنید تا روی آن تسلط پیدا کنید در حالی که در نوازندگی گروهی بیش از چند بار تکرار یک آهنگ شاید برای همه خوشایند نباشد.

دیگر مزیت مهم بک ترک ها این است که نواقص کار خود در نوازندگی ائم از ریتم و یا اشکال در اجرا را بهتر تشخیص می دهیم و راحت تر می توانیم آن ها را رفع کنیم در حالی که شاید در نوازندگی بدون ترک هیچ گاه به این مشکلات پی نبریم.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

3 بک ترک آهنگ برای ویولن

در ادامه 3 بهترین بک ترک آهنگ برای ویولن را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید دانلود کرده و روی آن تمرین کنید.

تنها موردی که باید توجه کنید این است که قبل از نوازندگی روی بک ترک آهنگ برای ویولن بایستی روی آهنگ هایی که می خواهید اجرا کنید تسلط کافی داشته باشید.

مثلا اگر قرار است روی بک ترک آهنگ گل گلدون اجرا داشته باشید بایستی ابتدا خود قطعه را به تنهایی و درست بتوانید اجرا کنید که اگر اینگونه نیست نخست تا می توانید روی آن تمرین کنید و تنها زمانی که توانستید آهنگ را بدون غلط بزنید به سراغ بک ترک آهنگ برای ویولن آن قطعه بروید.

بک-ترک-لاواستوری

بک-ترک-سلطان-قلب-ها

بک ترک گل گلدون من

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

بک ترک آهنگ برای ویولن

نوازندگی در گروه و کنار سازهای دیگر

نواختن روی بک ترک آهنگ کار بسیار مفید و مهمی است که می تواند پیش زمینه نوازندگی در گروه باشد.

ما در آموزشگاه منظومه پس از این که هنرجویان اندکی در کلاس های تخصصی سازشان پیشرفت کردند آن ها را وارد گروه های آموزشگاه و در نهایت وارد ارکستر آموزشگاه می کنیم.

تجربه نوازندگی در گروه تجربه خاص و بسیار هیجان انگیزی است که می تواند برای هر نوازنده ای جذاب و خاص باشد.

همچنین پس از تمرین در گروه ما هر دوره برای هنرجویان کنسرت برگزار می کنیم تا بتوانند روی سن اجرا داشته باشند و از این تجربه خاص و لذت بخش بهره ببرند.

همچنین شما می توانید اگر در نوازندگی سازی دوره های اولیه را گذرانده ای حتی بدون شرکت در کلاس های خصوصی می توانید در گروه های آموزشگاه وارد شوید.

برای این کار میتوانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان