نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی گیتار

نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی، به افراد کمک می کند تا با نت های گیتار آشنا شده و تمرینات مناسبی را انجام دهند. نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی، میتواند آنها را برای نواختن نت های پیچیده تر آماده کند. برای اینکه به یک نوازنده ی حرفه ای گیتار تبدیل شوید، باید ابتدا با نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی گیتار آشنا شده و تمرین و تکرار داشته باشید تا به خوبی به آن ها تسلط پیدا کنید. در ادامه، با ما همراه باشید تا چندین نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی را به شما معرفی کنیم.

آموزش نت های گیتار به فارسی

قبل از اینکه به معرفی نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی گیتار بپردازیم باید این نکته را در نظر داشته باشید که شناختن نت ها و تسلط به آن ها، اولین گام برای آموختن نت ها می باشد. آموزش نت های گیتار به فارسی نیز می تواند برای موفقیت در این زمینه موثر باشد. نت های گیتار را به صورت ساده می توانید در آموزشگاه منظومه فرا گرفته و سپس برای نواختن آهنگ های ساده آماده شوید. شکل نت های گیتار نیز در این آموزش ها به شما گفته می شود. سایت آموزشگاه، می تواند برای موفقیت شما در زمینه ی آموزش گیتار و حرفه ای شدن در این زمینه کمک کننده باشد.

کلاس آنلاین گیتار

خواندن نت در گیتار را باید قبل از نواختن نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی فرا بگیرید!!

خواندن نت در گیتار، باید قبل از هر چیزی آموخته شود. نت های موسیقی بر روی پنج خط حامل کشیده می شوند. هر خط و فضای بین خطوط، یک نت را به شما نشان می دهد. هفت نت موسیقی، شامل: دو، ر، می، فا، سل، لا، سی هستند. علاوه بر این هفت تا نت موسیقی، نت های دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشند که عموما در تبلچر مشخص می شوند.

این نت ها، عموما نیم گام بالاتر یا پایین تر از نت های اصلی هستند. نت های های دیز و بمل، عموما قبل از نت های اصلی قرار گرفته و آن ها را تبدیل به نت های دیگری می کنند. اگر نت دیز (#) در یک میزان قرار بگیرد، می تواند تمامی نت های به کار رفته یکسان در آن میزان را دیز کند. استفاده از مایه نما نیز برای خواندن نت های دیز  بمل مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از مایه نما، تمامی نت ها در یک میزان می توانند بمل شوند.

( عکس از کنسرت 1403 هنرجویان آموزشگاه منظومه )

نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی گیتار

  1. نت آهنگ بلاچاو bella ciao رایگان

2. نت آهنگ نمیشه غصه مارو

3. نت آهنگ ای ایران

4. نت آهنگ آداجیو

5. نت آهنگ رومانس

6. نت آهنگ سکرت گاردن

7. نت آهنگ گل ارکیده

8. نت آهنگ گل گلدون من

9. nنت آهنگ دریاچه قو ( Swan Lake )

10. نت آهنگ بچه های مدرسه والت

یادگیری قطعات موسیقی با نت خوانی

برای یادگیری قطعات موسیقی، باید بلد باشید چگونه نت خوانی کنید. تبلچر ها که راهی برای یادگیری موسیقی بوده و نت ها بر روی آن ها نوشته می شوند، باید قبل از معرفی نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی آموخته شوند. تبلچر ها را از چپ به راست می خوانند. نت پیشنهادی برای نوازندگان مبتدی، آهنگ Merry Had a Little Lamb است که از معروف ترین ترانه های انگلیسی می باشد. این ترانه، می تواند برای یادگیری نت های موسیقی انتخاب مناسبی باشد.

اما قبل از اینکه این نت را بنوازید، باید این ترانه را گوش داده و با ریتم آهنگ آشنا باشید تا در صورت اشتباه نواختن، متوجه این موضوع شوید. علاوه بر این موضوع، کوک بودن گیتار نیز می تواند کمک کند که صدای مناسبی را از گیتار شنیده و بهتر بتوانید نت ها را بنوازید. استفاده از تیونر، می تواند برای کمک گرفتن در ابتدای راه برای نواختن صحیح نت ها مناسب باشد. در این ترانه و هنگام نواختن نت ها، باید به این موضوع توجه داشته باشید که صدای نت دو (C) بم تر از نت سل است. صفر تا صد نت خوانی را می توانید در این سایت، آموزش ببینید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس و مشاوره رایگان