5 بهترین آهنگ ‌های اجرا شده با پیانو

آموزشگاه یوسف آباد

بهترین آهنگ ‌های اجرا شده با پیانو برای اشخاص بسیاری مانند یک رویا است. تفاوت این رویا با سایر خواب‌ ها این است که در این رویا به طور واقعی همه چیز را تجربه می‌ کنید. به طور مثال، سمفونی‌ های موتزارت یکی از واقعی‌ ترین رویاهای هر انسان است که می‌ توانید حداقل یک بار شنیدن آن را تجربه کنید. علت اینکه یک موسیقی می‌ تواند دقیقاً مانند یک رویا باشد، در روح هنرمند نهفته است. یعنی روح هنرمند به اندازه‌ ای رشد پیدا کرده که می‌ تواند موسیقی‌ هایی خلق کند تا با سایر روح‌ ها ارتباط برقرار کند. در مدرسه موسیقی موتزارت نیز برای آموزش هنرجویان از مولفه‌ های خاصی برای پروراندن روح افراد استفاده می‌ شود.

علت محبوبیت بهترین آهنگ‌ های اجرا شده با پیانو در میان مردم چیست؟

بهترین آهنگ ‌های اجرا شده با پیانو توانسته‌ اند به جایگاه ویژه ای دست یابند. بنابراین می‌ توان نتیجه گرفت که ساز پیانو در میان مردم محبوب است. حتی می‌ توان گفت که بسیاری از مردم جهان خاطره‌ های زیادی با آهنگ‌ های پیانو دارند. آیا شما خوانندگان گرامی نیز تا به حال خاطره‌ ای با یکی از محبوب‌ ترین آهنگ‌ های پیانو داشته‌ اید؟ شاید بسیاری از افراد، خاطره‌ های متعددی با آهنگ‌ های پیانو داشته اند؛ اما اسم آهنگ را به خاطر ندارند. اجازه دهید تا قبل از اینکه لیست کاملی از بهترین آهنگ‌ های پیانو به شما بدهیم نکاتی را بگوییم.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

نکات بهترین آهنگ ‌های اجرا شده با پیانو مربوط به خود ساز می‌ شود. یعنی سازهای اندکی وجود دارند که قابلیت اجرا و انتقال ژانرهای مختلف را داشته باشند. پیانو یکی از همین سازهای محبوب است که می‌تواند احساسات و ژانرهای مختلفی را به مخاطبانش منتقل کند. بنابراین کاملاً طبیعی است که اشخاص زیادی به آهنگ‌ های ساز پیانو علاقمند باشند. مثلاً یکی از موسیقی‌ های تاریخی پیانو مربوط به آهنگ Changes از David Bowie می‌ شود. این آهنگ نه تنها توانست به محبوبیت برسد؛ بلکه تسلط درخشان نوازنده نیز برای مخاطبان دیدنی بود. قبل از آنکه لیستی از آهنگ‌ های متعدد پیانو را برایتان بگوییم لازم است که موضوع دیگری را بدانید. این موضوع چنین است که در میان آهنگ‌ های ایرانی نیز آثار درخشانی وجود دارند که با یادگیری نت آنها می‌توانید این آهنگ ها را بنوازید.

کدام آهنگ‌ ها در لیست بهترین آهنگ‌ های اجرا شده با پیانو قرار دارند؟

اولین آهنگ از لیست بهترین آهنگ‌ های اجرا شده با پیانو عبارت است از: Piano Man. این آهنگ توسط جناب Billy Joel نواخته شده و نکته جالب توجه آن مربوط به تجربیات واقعی نوازنده می شود. یعنی نوازنده دقیقاً تجربیات واقعی خود را به حالت موسیقی برای مردم بیان کرده است. آهنگ بعدی که توانست محبوبیت ویژه‌ ای کسب کند، Let It Be می باشد. این آهنگ توسط The Beatles با الهام گرفتن از مادرش ساخته شد که البته آهنگ احساسی محسوب می‌ شود. پل مک کارتنی زمانی که مادرش را از دست داد این آهنگ را نوشت و مضامین آن، تشویق برای حرکت رو به جلو است. آهنگ بعدی مخصوص تمام عاشقان و روابط دوستانه تمام افراد جامعه است. آهنگ All of Me از John Legend که آن را برای همسرش نوشت یکی از محبوب‌ ترین آهنگ‌ های پیانو است.

بهترین آهنگ‌ اجرا شده با پیانو

این آهنگ به ما یاد می‌دهد که پارتنر یا شریک عاطفی خود را با تمام ویژگی‌ های بد و خوبش بپذیرید و دوستش داشته باشید. مورد بعدی از لیست بهترین آهنگ‌ های اجرا شده با پیانو ، مربوط به دوران کودکی و خاطرات کودکانه می‌ شود. آهنگ Nightswimming  از R.E.M می باشد که مربوط به خاطرات شنای شبانه دوران کودکی است. آهنگ بعدی از لیست بهترین آهنگ‌ های اجرا شده با پیانو، آهنگ Birdy از Skinny Love  که تجربه ی یک عشق رویایی اما غیر قابل پذیرفتن را بیان می کند.

قطعات احساسی نواخته شده با پیانو

ملودی Fallin یکی از بهترین آهنگ ‌های اجرا شده با پیانو می باشد که توسط Alicia Keys نواخته شده است. این آهنگ الهام گرفته از احساسات واقعی و بدون پیچیدگی از عشق است

منابع:

  1. https://zinginstruments.com/best-piano-songs/
  2. https://www.pianote.com/blog/50-best-piano-songs/
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *