3 بک ترک آهنگ برای سازدهنی

بهترین مدل سازدهنی

بک ترک آهنگ برای سازدهنی یکی از بهترین روش‌های آموزش است. هنرجویان انواع سازها از جمله هارمونیکا در زمانی که نتوانند آموخته‌ های خود را عملی کنند، در حقیقت درسی نیاموختند. برای اینکه بتوانید مطالب آموزشی‌تان را کاربردی کنید و لذت موسیقی را بچشید باید تمرین‌های عملی انجام دهید. یکی از بهترین راه‌ های آموزش، استفاده از ابزارهای جدید است که در اختیار تمام هنرجویان قرار دارند. این ابزارهای آموزشی در قسمت‌ های مختلفی وجود دارند که بخشی از آنها مربوط به بک ترک‌ های مخصوص تمرین کردن است. این بک ترک‌ ها در یک ملودی آسان تنظیم شده‌ اند تا هنرجو بتواند نت‌ ها را تشخیص دهد و نوازندگی را آغاز کند.

اهمیت استفاده از بک ترک آهنگ برای سازدهنی

بک ترک آهنگ برای سازدهنی مانند یک نقشه راه برای هنرجو است. اجازه دهید تا از مثال رانندگی استفاده کنیم تا توضیحات کاملی را ارائه دهیم. یک راننده در صورتی می‌تواند در شغل خود یعنی رانندگی موفق باشد که بر مهارت رانندگی و بر تمام خیابان‌ ها تسلط داشته باشد. حال سوال اینجاست که این تسلط از چه طریقی برای راننده حاصل می‌ شود؟ آیا فقط نقشه خوانی و سرچ کردن در نقشه‌ های اینترنتی می‌ توانند تسلط کافی را به راننده بدهند؟ خیر، تا زمانی که راننده به طور واقعی در خیابان‌ های یک شهر رانندگی نکند و آنها را نشناسد نمی‌تواند راننده خوبی باشد. نوازندگی نیز دقیقاً مانند همین مثال اخیر است و شما باید آهنگ‌ های مختلفی را تمرین کنید.

بک ترک آهنگ برای سازدهنی دقیقاً تمام آموخته‌ های هنرجو در کلاس درس را عملی می‌کند. یعنی هنرجو در کلاس درس، نت‌های موسیقی را یاد می‌گیرد و می‌داند که هر کدام را در چه نوعی باید بنوازد. اما نقش بک ترک یا ملودی تمرین چیست؟ بک ترک یا ملودی باید وجود داشته باشند تا هنرجو بتواند با شنیدن آنها، آهنگی را بنوازد. این تمرین یا نواختن آهنگ باعث تسلط بیشتر نوازنده بر روی نت‌ های موسیقی می‌ شود. قطعاً به هر میزان که تعداد بک ترک‌ ها بیشتر باشد، مهارت نوازنده نیز بیشتر خواهد شد.

از کدام سایت برای بک ترک آهنگ برای سازدهنی استفاده کنم؟

سایت‌ های مختلفی هستند که انواع بک ترک آهنگ برای سازدهنی را منتشر می‌کنند. اما نکته‌ ای که در مورد بک ترک‌ ها وجود دارد مربوط به طبقه‌بندی آنهاست. سعی کنید از سایت‌ هایی استفاده کنید که بک ترک‌ های خود را طبقه بندی کرده اند تا هنرجویان بتوانند راحت‌ تر تمرین کنند. منظورمان از طبقه‌بندی این است که هر کدام از موزیک ها دارای رتبه هستند. یعنی رتبه ۱ برای هنرجویان حرفه‌ ای و رتبه ۲ برای هنرجویان متوسط و رتبه ۳ برای هنرجویان مبتدی وجود داشته باشند. در این صورت می‌توانید به راحتی به لیست کاملی از آهنگ‌ های متفاوت و متناسب با سطح خود دسترسی داشته باشید.

اما بعضی از سایت‌ ها هیچ نوع طبقه‌بندی جهت دسته بندی بک ترک آهنگ برای سازدهنی ندارند. سایت ‌های اخیر لیست جامعی از انواع آهنگ‌ های مختلفی را دارند و هیچ کدام مشابه دیگری نمی‌ باشند. سایت‌ های اخیر اگرچه می‌توانند آهنگ‌ های زیادی را برای هنرجویان قرار دهند؛ اما معمولا هنرجویان نمی‌ توانند با آهنگ‌ های آنها تمرین کنند. به طور مثال یکی از انواع سایت‌ های اخیر، سایت bluesblast.com می باشد که آهنگ‌ های زیادی دارد. برخی از آهنگ‌ هایی که ملودی آرامی دارند و هنرجویان می‌ توانند با آنها تمرین کنند را برایتان ذکر می‌ کنیم. به عنوان نکته باید به شما بگوییم که در زمان تمرین کردن در جلوی دوربین قرار بگیرید تا بتوانید نقاط قوت و ضعف‌تان را شناسایی کنید.

کدام آهنگ‌ ها مناسب بک ترک هارمونیکا هستند؟

در مجموع همه آهنگ ها را می توان با سازدهنی نواخت و بیشتر آن ها را نیز می شود روی بک ترک اجرا کرد این شامل آهنگ های ایرانی و خارجی می شود و هیچ محدودیتی در سبک هم نیست.

در این جا برخی از انواع بک ترک آهنگ برای سازدهنی را برایتان ذکر می‌کنیم. اولین آهنگی که می‌ توانید از ملودی های آن برای تمرین استفاده کنید قطعه سلطان قلب ها می‌باشد. آهنگ بعدی که می‌ توانید برای تمرین استفاده کنید قطعه آهنگ گل گلدون من است. آهنگ بعدی قطعه Love Story می باشد که بسیار معروف است و اکثر هنرجویان می توانند ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

بک-ترک-سلطان-قلب-ها

بک ترک گل گلدون من

بک-ترک-لاواستوری

منابع:

  1. https://bluesblast.com/
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *