3 بهترین کتاب آموزش هنگ درام

   آیا می خواهید بدانید که بهترین کتاب آموزشی هنگ درام چه نام دارند؟ ما در آموزشگاه منظومه به هنرجویان علاقه مند بهترین کتاب آموزشی هنگ درام را معرفی می کنیم. به شما عزیزانی که در پی یادگیری و افزایش مهارت خود در نواختن ساز می باشید پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه بفرمایید تا از فعالیت های این آموزشگاه مطلع شده و بهره لازم را از آموختن ببرید. این آموزشگاه، جهت ارائه ی آموزش های لازم به شما عزیزان در هر مرحله و مقطعی از یادگیری که باشید، آمادگی خود را اعلام می دارد. کافی است به سایت ما سری بزنید تا از جزئیات آن باخبر شوید.

هنگ درام

   هنگ درام سازی جذاب و کاملا مطابق با تکنولوژی روز ساخته شده است. این ساز، دارای صدایی آرام بخش، گرم و دوست داشتنی است. آسان بودن نواختن به وسیله ی هندپن جزء ویژگی های خاص این نوع موسیقی می باشد. استفاده از آن به گونه ای است که شخص مبتدی و علاقه مند به نواختن به راحتی می تواند آهنگی دلنشین بنوازد و اطرافیان خود را به وجد بیاورد.

   این ساز از نظر هزینه بسیار گران است. علت گرانی آن به سبب پیچیدگی در ساخت و زمان بر بودن آن است. ضمن اینکه تعداد سازندگان آن در دنیا نیز بسیار محدود می باشند.

معرفی 3 نمونه از بهترین کتاب آموزش هنگ درام

   قبل از معرفی بهترین کتاب آموزش هنگ درام، بهتر است بدانید که هنگ درام با تکنولوژی روز، کاملا مطابقت دارد. این ساز بسیار زنده و پویا است. حس جان بخشی و آرامش در آن منحصر به فرد و ویژه می باشد. ما در این آموزشگاه، بهترین کتاب آموزش هنگ درام را به هنرجویان شیفته ی موسیقی معرفی می کنیم. در ادامه ی مطالب، شما را با این سه کتاب آشنا می سازیم.

کتاب ریتم شناسی هنگ درام علیرضا بهرامی


                                                       کتاب ریتم شناسی هنگ درام علیرضا بهرامی       

کتاب ریتم شناسی هنگ درام

   یکی از بهترین کتاب آموزش هنگ درام کتاب ریتم شناسی هنگ درام می باشد. این کتاب، تالیف علیرضا بهرامی است. مطالب موجود در آن، شما را با ضرب ها و آهنگ های گوناگون هنگ درام از نظر نت نگاری آشنا می سازد.

کتاب آموزش هندپن

  مجموعه آموزش هندپن (هنگ درام) توسط عرفان قوی قلب گردآوری شده است. مطالب این کتاب به طور تخصصی، حرفه ای، اصولی و فوق العاده لذت بخش، بروزترین آموزش ها را تقدیم هنرجویان مشتاق به یادگیری می کند. این کتاب در حال حاضر جزء پر فروش ترین کتاب ها به شمار می رود.

آموزش هنگ دارم عرفان قوی قلب


                                           کتاب آموزش هندپن (هنگ درام) توسط عرفان قوی قلب

کتاب آموزش هنگ درام در گام ر مینور

  دوره آموزش هنگ درام در گام ر مینور نوشته ی شیوا تاج پرست است. کتابی است ساده و روان, که در آن ضرب، آهنگ و ریتم در هم تنیده و به هم آمیخته اند. مطالب آموزنده ی این کتاب، بر طبق ریتم های فرامرزی و جهانی؛ همچنین نت های موسیقی نگارش یافته است. شیوایی و روان بودن کلام در این کتاب، سبب تمایل و رغبت بیشتر هنرجویان به خرید و مطالعه ی آن شده است.

کتاب آموزش هنگ درام در گام ر مینور نوشته ی شیوا تاج پرست


                                           کتاب آموزش هنگ درام در گام ر مینور نوشته ی شیوا تاج پرست

کلام آخر

   بسیاری از هنرجویان، نگران سخت بودن نواختن ساز هنگ گرام می باشند. این نگرانی به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. شناخت کافی این موضوع به شما خواهد فهماند که نگرانی شما بی مورد است و با اندکی مطالعه می توانید با ساخت آهنگ و ریتم های جذاب، لحظاتی دلنشین و جذاب را به خود و دیگران هدیه دهید. ما در این مقاله کتاب هایی را به شما معرفی کردیم تا با آرامش خاطر با نواختن مدرن ترین ساز موجود در دنیا، هم خود لذت ببرید هم اطرافیان خود را شگفت زده کنید.

   پیشنهاد می کنیم برای یادگیری از کلاس های هنگ درام آموزشگاه منظومه استفاده کنید؛ همچنین جهت مشاوره رایگان می توانید با ما ارتباط بگیرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *