4+1  گیتاری که در شروع یادگیری نباید بخرید

گیتار مناسب برای شروع

گیتاری که در شروع یادگیری نباید بخرید کدام است؟ این اولین سوالی می باشد که هر هنرجوی مبتدی لازم است پاسخ آن را بداند این موضوع بدان جهت. اهمیت دارد که با خرید آلت موسیقی مفید، بستری مناسب برای استمرار در آموختن و به دنبال آن کسب موفقیت و رتبه های عالی در زمینه ی موسیقی برای هنرجویان فراهم می شود. در همین راستا، آموزشگاه منظومه آماده ی ارائه ی اطلاعات مفید و دادن مشاوره ی رایگان به شما مخاطبین عزیز می باشد.

   قبل از اینکه بدانید چه گیتاری مناسب افراد مبتدی نیست؛ ابتدا انواع گیتارها را به شما معرفی می کنیم. به طور کلی گیتارها سه دسته هستند. دسته اول الکترونیک، دسته دوم آکوستیک و دسته ی سوم کلاسیک می باشد. این سازها در دسته ی خود هر کدام به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در بخش بعدی مقاله به شما خواهیم گفت که در شروع یادگیری این ساز چه گیتاری را نباید بخرید.

یک مدل                                                            گیتاری که در شروع یادگیری نباید بخرید

پنج مورد از خصوصیات گیتاری که در شروع یادگیری نباید بخرید

   اشخاص مبتدی هنگام خرید گیتار باید نکات مهم و اصولی را مورد توجه و دقت قرار دهند. اگر در انتخاب، دقت کافی را نداشته باشید بعد از مدت کوتاهی، به تدریج کار برایتان کسل و خسته کننده خواهد شد و سرانجام یادگیری را رها می کنید. در اینجا برای راهنمایی شما هنرجویان در هنگام خرید، نکاتی را یادآور می شویم که به شرح زیر است؛

– در هنگام خرید، گیتاری که دارای سیم فولادی است را نخرید. گیتار آکوستیک از این گونه سازها محسوب می شود.

-ساز را با سلیقه ی دیگران نخرید.

– در زمان خرید ساز به اندازه ی آن توجه کنید و سایز بزرگ را انتخاب نکنید.

– هنگام خرید گیتار به کیفیت آن دقت داشته باشید. تمرین با ساز بی کیفیت شما را پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خسته می سازد. این امر سبب از دادن انگیزه برای ادامه ی یادگیری خواهد شد.

– در هنگام خرید ساز دسته دوم توجه داشته باشید که ساز شکستگی و نقص نداشته باشد.

 چند نمونه  از ساز که شخص مبتدی ، نباید آن را بخرد

   گیتار فلامنکو: نحوه ی نواختن با این ساز دشوار است. فاصله ی سیم ها تا فرتبورد این ساز نسبت به ساز گیتار کلاسیک و آکوستیک کمتر است. سبک فلامنکو بسیار سخت و حرفه ای می باشد. یادگیری آن نیاز به ممارست و تمرین زیاد دارد. هنگام نواختن با این ساز باید به آن تسلط کامل داشت. خرید این نوع از گیتار مناسب افراد مبتدی نیست ولی اندکی که در یادگیری پیش رفتید می توانید این گیتار را انتخاب کنید و باید بگوییم که در جای درست اتفاقا گیتار جذابی است.

گیتار آکوستیک: نوازندگی با این ساز برای هنرجویان مبتدی به دلیل وجود سیم فولادی در ساختار آن، بسیار سخت و دشوار است در عوض برای نواندگی حرفه ای می تواند مناسب باشد توصیه ما این است که در شروع یادگیری گیتار کلاسیک را انتخاب کنید و در مراحل بعد سراغ دیگر انواع آن بروید.

کلام آخر

   توجه داشته باشید که پیش از خرید، اطلاعات کافی را در مورد گیتار از منابع معتبر جستجو کنید تا آگاهی کافی را در زمان خرید به دست آورید. پس از کسب معلومات لازم بر اساس نیاز، سلیقه و با در نظر گرفتن هزینه، اقدام به خرید کنید. در این صورت می توانید از خریدتان رضایت خاطر داشته و خریدی مطمئن را تجربه کنید. این امر، موجب می شود تا در آینده شاهد موفقیت های بسیار چشمگیری شوید و با نواختن ساز گیتار لحظات شاد و مفرحی را برای خود و دیگران فراهم سازید.

   ما در آموزشگاه منظومه طبق نظر اساتید و متخصصان این مجموعه، برای ارتقای سطح اطلاعات شما 1+4 گیتاری که در شروع یادگیری نباید بخرید را تشریح کردیم. دقت و توجه به نکات گفته شده سبب استمرار در کار و موفقیت بیشتر شما در یادگیری موسیقی می شود. جهت مشاوره ی رایگان با همکاران ما در تماس باشید. ما تا رسیدنتان به موفقیت، شما را همراهی خواهیم کرد. ا

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *