6 بهترین برند پیانو (+پیشنهاد خرید)

خرید پیانو

بهترین برند پیانو با توجه به هدف و مقتضیات هنرجو انتخاب می‌ شود. بنابراین امکان دارد که یک پیانوی عالی با احراز تمام شرایط برای یک هنرجو گزینه مناسبی نباشد. ما به شما کمک می‌ کنیم تا بتوانید علاوه بر شناخت بهترین برندهای پیانو در جهان، نوع مناسب خودتان را بیابید. برخی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین برندهای پیانو عبارتند از: Steinway، Fazioli و Blüthner. هر کدام از برندهای اخیر از یک خصوصیت منحصر به فرد برخوردارند که عامل تمایز آنها با سایر برند ها است. فناوری اختصاصی آنها در طی سال‌ های متمادی پیشرفت کرده است و آنها توانسته ‌اند تا یک محصول نفیس تولید کنند.

تناسب بهترین برند پیانو باید با چه ملاکی باشد؟

برای شناخت درست بهترین برند پیانو باید به یک مسئله مهم توجه کنید. نکته ی مهم در انتخاب برند این است که هنرجو یا خریدار باید تناسب استفاده از پیانو و برند آن را در نظر داشته باشند. یعنی هر برند به طور تخصصی، ویژگی متفاوتی دارد که هنرجو با توجه به آن ویژگی ها باید برند مورد نظرش را انتخاب کند.

البته بعضی از خریداران به عنوان یک هنرجو از پیانو استفاده نمی‌ کنند و کلکسیونر محسوب می‌ شوند. همچنین ممکن است کسب و کارهای مختلف مانند رستوران ها نیز بخواهند برای تزیینات از یک پیانو استفاده کنند. بنابراین تمام مشتریان پیانو به جهت نواختن موسیقی های جذاب از این ساز استفاده نمی‌ کنند.

بهترین برند پیانو

مهمترین ملاک و تناسب برای هنرجویانی که به دنبال بهترین برند پیانو هستند این است که ارتباط خود را بشناسند. یعنی هنرجو باید بتواند ارتباط عاطفی خود را با انواع برندها در نظر بگیرد و بهترین برند را انتخاب کند. مهمترین برندهایی که در دنیا توانسته‌اند به محبوبیت برسند را برایتان ذکر می‌ کنیم. اولین مورد عبارت است از:

  • Bechstein (بکشتاین): این برند آلمانی از سال ۱۸۵۳ تاکنون به تولید پیانوهای با کیفیتی پرداخته است. اوج محبوبیت این برند در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم میلادی در خانواده‌ های اشرافی و شاهزادگان سلطنتی اروپا بود.
  • Blüthner (بلوتنر): این برند آلمانی نیز در سال ۱۸۵۳ میلادی آغاز به کار کرد و پیانوهای فوق العاده نفیسی تولید کرده است. این کمپانی توانسته است نوآوری خاص خود را با استفاده از علم ریاضیات ایجاد کند.

آیا انواع بهترین برند پیانو را در جهان می‌شناسید؟

بوزندورفر (Bösendorfer) یکی از انواع بهترین برند پیانو در دنیاست. این برند اتریشی، قدیمی‌ ترین برند تولید پیانو در جهان است که از سال ۱۸۲۳ میلادی تاکنون مشغول به تولید است. پیانوهای این برند، ظاهری ساده دارند و می‌ توانند برای تمرین کردن گزینه مناسبی باشند. البته لازم است بدانید که این مارک توسط یاماها خریداری شده و متعلق به اوست. برند بعدی فاتسیولی (FAZIOLI) می‌باشد که در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده و تاکنون توانسته است نوآوری‌های خاصی در موسیقی پیانو داشته باشد. این برند توسط یک فرد مهندس و علاقمند به موسیقی تاسیس شد که این موضوع باعث متفاوت بودن طراحی پیانو های او می باشد. یعنی در این مارک از پدال‌ هایی استفاده شده که باعث می‌شوند موسیقی به طور یکنواخت و بدون هیچگونه لرزشی نواخته شود. برند اخیر یکی از لاکچری‌ترین و نفیس‌ترین برندها برای تزیین هتل ‌ها و سایر کسب و کارها می ‌باشد.

بهترین برند پیانو

از میان انواع برندهای پیانو کدام نوع را خریداری کنیم؟

برای شناخت بهترین برند پیانو که متناسب با سطح شما باشد باید از استادتان کمک بگیرید. همچنین میزان بودجه‌ ای که برای تهیه پیانو دارید نیز باید به عنوان یک ملاک اساسی برای خرید باشد. البته تعیین بودجه برای بسیاری از هنرجویان رعایت شود ولی کسب و کارها محدودیتی نخواهند داشت. اولین برند مناسب برای هنرجویان، برند یاماها است. برندی که گفتیم از سال ۱۹۰۰ تاکنون توانسته است تا پیانوهای آکوستیک مختلفی را تولید کند. برند دیگری که می توانید از آن استفاده کنید، برند استاین‌وی و پسران (Steinway & Sons) است.این مدل از سال ۱۸۵۳ تاکنون به تولید انواع مختلف پیانوها پرداخته است. شرکت اخیر ادعا می‌ کند که بیش از ۹۷ هنرمندان دنیا از این برند استفاده می‌ کنند.

منابع:

  1. https://www.pianote.com/blog/piano-brands/
  2. https://www.pianodreamers.com/best-digital-pianos-and-keyboards/
  3. https://luxury-pianos.com/best-piano-brands-in-the-world/
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *