3 بهترین بک ترک آهنگ برای خواننده‌ ها

وجود بک ترک آهنگ برای خواننده‌ ها لازم است و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند تمرین کنند. یک خواننده زمانی می‌تواند بدون هیچگونه اشتباهی به خواندن در اجراها ادامه دهد که تمرین کرده باشد. بنابراین بدون تمرین کردن احتمال فالش خوانی بسیار زیاد است و قطعاً  مخاطبان از این موضوع راضی نخواهند بود. اگر مخاطبان یک خواننده از نوع خواندن یک آهنگ رضایت نداشته باشند قطعاً محبوبیت آن خواننده افت می‌کند. بک ترک، موضوع مهمی است و باید ویژگی‌ های مختلفی در آن رعایت شده باشد. مثلاً اولین ویژگی که بک ترک باید داشته باشد شبیه سازی و کیفیت بالای موسیقی است. بک ترک‌ های بی‌ کیفیت فقط باعث خستگی گوش هنرمند می‌ شوند.

دوره آواز آموزشگاه موسیقی

دلیل استفاده از بک ترک آهنگ برای خواننده چیست؟

دلیل استفاده از بک ترک آهنگ برای خواننده این است که او بتواند بر نت‌ ها مسلط شود. اما در صورتی یک هنرمند می‌ تواند به خوبی بر موسیقی‌ ها مسلط شود که شبیه‌ سازی خوبی داشته باشد. بنابراین اگر بک ترک کیفیت بدی داشته باشد و یا قابلیت‌های خوبی برای استفاده از آن وجود نداشته باشند، بک ترک بی فایده است. اهمیت دیگری که استفاده از بک ترک برای خواننده‌ ها دارد، تحریرها و نقاط حساس آهنگ است. اگر نقاط اوج آهنگ تمرین نشده و یا اصلاً به خوبی فهمیده نشوند، امکان اجرای آنها وجود ندارد. در صورتی که نقاط اوج آهنگ به خوبی اجرا نشود، مخاطبان فقط صدای فریاد کشیدن خواننده را می‌شنوند و نه هنر موسیقی او را.

دلیل دیگر استفاده از بک ترک آهنگ برای خواننده‌ ها این است که بتوانند تقلید کنند. یعنی بعضی از هنرجویان فقط از یک خواننده ی خاص تقلید می‌ کنند و تمایل دارند سبک همان خواننده را ادامه دهند. بنابراین این دسته از هنرجویان باید آهنگ‌ های زیادی از آن خواننده را گوش کنند و تمرینات خود را انجام دهند. مثلاً یک هنرجو تمایل دارد از سبک رضا یزدانی و یا هنرجوی دیگری تمایل دارد تا از سبک شادمهر عقیلی پیروی کند. در این صورت دقت کنید که برای بیشتر تمرین کردن از بک ترک‌ های هنرمند های متفاوت استفاده نکنید. زیرا سبک جناب یزدانی، جاز و سبک جناب عقیلی، پاپ است که با یکدیگر تفاوت‌ های زیادی دارند.

ویژگی‌ های لازم برای استفاده از بک ترک آهنگ برای خواننده چیست؟

هدف استفاده از بک ترک آهنگ برای خواننده، تمرین کردن اوست. بنابراین بک ترک باید بتواند مانند یک استودیو برای هنرجو باشد. البته خود موزیک به تنهایی نمی‌ تواند تمام ویژگی‌ های استودیو را برای هنرجو فراهم کند و فقط باید کیفیت داشته باشد. بنابراین بعد از بررسی ویژگی با کیفیت بودن بک ترک، باید ابزارهای سایت را مد نظر قرار دهید. منظورمان از ابزارهای سایت این است که امکان کنترل بر روی آهنگ برای هنرجو وجود داشته باشد. البته برخی از اپلیکیشن‌ های تخصصی وجود دارند که دسترسی‌های فوق العاده عالی را برای هنرمندان فراهم کردند. در صورتی که امکان استفاده از اپلیکیشن را ندارید باید از همان سایت‌ های موزیک استفاده کنید.

نکته دیگری که در مورد ویژگی‌ های مربوط به بک ترک آهنگ برای خواننده وجود دارد مربوط به سفارشی سازی بک ترک است. هنرجو می‌تواند پس از انتخاب سبک هنری مورد نظرش به تقلید از خوانندگان خاصی تمرین را آغاز کند. بنابراین برای هدفمندسازی تمرین‌ های هنرجو، می‌ توانید از ترک‌ هایی که سفارشی شده‌ اند استفاده کنید. بک ترک‌ های خاص دارای ویژگی‌ های انحصاری هستند که فقط برای سفارش دهنده فعال می‌ باشند.

آموزش چنگ رومی

از کدام بک ترک‌ها برای تمرین استفاده کنم؟

بهترین بک ترک آهنگ برای خواننده باید با توجه به سبک او انتخاب شود. بنابراین در مرحله اول باید سبک هنری خواننده مشخص شود و سپس او اقدام به جمع آوری بک ترک‌های متناسب خود کند. دقت کنید که بعضی از نت‌ های موسیقی جهت تمرین هستند و با سازهای متفاوتی اجرا شده‌ اند. مثلاً برخی از آهنگ‌ ها با سازهایی مانند: پیانو، گیتار و حتی هارمونیکا نیز نواخته شده‌ اند. تمرین کردن با آنها هیچ مشکلی ندارد و آسیبی به حنجره خواننده وارد نمی‌ کنند. نکته ی دیگر در مورد تمرین کردن با آهنگ‌ های یکسانی که با سازهای متفاوتی نواخته شدند، این است که به خواننده کمک می‌ کنند تا بر نت ها مسلط شود.

3 بهترین بک ترک آهنگ برای خواننده ها

در اینجا 3 تا از بهترین بک ترک آهنگ برای خواننده ها را برای شما قررا می دهیم که می توانید دانلود نمایید و روی آن ها به راحتی و زیبایی اجرا نمایید.

دقت داشته باشید که بک ترک آهنگ ها ممکن است با تنظیم های مختلف و در گام های مختلفی ارائه شود ولی در هر صورت اگر سعی کنید هماهنگ و درست بخوانید می تواند بسیار مفید باشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *