سه اپلیکیشن خوانندگی ، جذاب و کاربردی !

آموزش پیانو مجازی

اپلیکیشن خوانندگی برای هنرجویان و کسب و کارها کارایی دارد. هنرجویان به جهت تمرین کردن با آهنگ‌ های مختلف می‌ توانند از اپلیکیشن‌ ها استفاده کنند. این تمرین کردن به آنها کمک می‌ کند تا آثار بی‌نظیری را خلق نمایند. شاید برایتان این سوال مطرح شود که چگونه کسب و کارها می‌توانند از اپلیکیشن‌ های مربوط به خوانندگی استفاده کنند. بعضی از کسب و کارهای خاص مانند: هتل‌ ها، کافه‌ ها و یا رستوران‌ ها می‌ توانند از اپلیکیشن‌ های مختلف خوانندگی استفاده کنند. البته این کسب و کارها باید اکانت اختصاصی خود را فقط در جهت ایجاد لحظات شاد تشکیل دهند. یعنی مشتریان و کسانی که در کافه هستند می‌توانند از اپلیکیشن استفاده کنند و لحظات شادی را خلق کنند.

اپلیکیشن خوانندگی چیست و چه کاربردی برای هنرمندان دارد؟

اپلیکیشن خوانندگی برای تمرین کردن و افزایش مهارت‌ های هر خواننده است. بیشتر اپلیکیشن‌ های مربوط به خوانندگی، خارجی هستند و به همین جهت بهترین‌های آنها را برایتان ذکر می‌کنیم. اولین اپلیکیشن که برای سیستم عامل‌های اندروید و ios کاربرد دارد، اپلیکیشن کارائوکه (Karaoke) است. این برنامه بیش از ۸۰۰ هزار آهنگ را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و امکان تمرین کردن را در هر محلی برای آنها فراهم می‌کند. بنابراین یکی از بهترین ویژگی‌ های تمام اپلیکیشن‌ ها مربوط به امکان دسترسی به آهنگ‌ ها است. زمانی که هنرمند بتواند لیست کاملی از آهنگ‌ های سبک مورد نظرش داشته باشد، بهتر می‌تواند تمرین‌ های خود را انجام دهد.  ویژگی دیگری که اپلیکیشن‌ ها دارند مربوط به امکان دسترسی است. یعنی فقط با متصل شدن به اینترنت و دانلود اپلیکیشن می‌توانید به لیست کامل آهنگ‌ های هر خواننده دسترسی داشته باشید و هر جایی تمرین کنید.

بهترین اپلیکیشن خوانندگی

فایده دیگری که اپلیکیشن خوانندگی برای هنرمندان دارد مربوط به شناخت سبک‌ های هنری می‌ شود. یعنی هنرمند میتواند با سبک‌ های مختلف خوانندگی که در آهنگ‌ های متفاوت وجود دارند آشنا شود. مثلا خوانندگان زیادی در سبک پاپ وجود دارند که همگی در یک سبک فعالیت می‌کنند؛ اما نوع خواندن هر کدام متفاوت است. آشنا شدن با نوع خوانندگی های متفاوت باعث می‌شود که هنرمند به سبک انحصاری خود بپردازد و مشابه سایر هنرمندان نباشد. در صورتی که هنرمند دارای سبک انحصاری خود باشد، برای مخاطبان جذابیت خاصی خواهد داشت و به محبوبیت خواهد رسید.

از کدام اپلیکیشن خوانندگی استفاده کنیم؟

دسته‌ بندی اپلیکیشن خوانندگی مختلف است و هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند. برخی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ ها و ویژگی‌ های آنها را برایتان ذکر می‌کنیم تا متناسب با آنها بتوانید انتخاب کنید. اولین اپلیکیشنی که نام آن را در قسمت بالا ذکر کردیم دارای ویژگی‌های مختلفی است. اولین ویژگی آن، مربوط به دارا بودن تمام سبک‌ های هنری در میان آهنگ‌هایش است. بنابراین امکان ندارد که اپلیکیشن را نصب کنید و در میان آهنگ‌هایش نتوانید لیست مورد نظر خود را کامل کنید. ویژگی دیگری که اپلیکیشن Karaoke دارد امکان ضبط کردن صدایتان است. با امکان ضبط کردن می‌ توانید صدای خود را بشنوید و یا برای دوستانتان پخش کنید تا در مورد صدایتان نظر دهند.

اپلیکیشن خوانندگی برای مبتدیان

برنامه بعدی که علاقمندان به موسیقی و هنرمندان می‌توانند از آن استفاده کنند، اپلیکیشن VoCo Vocal Coach می‌باشد. اپلیکیشن اخیر فقط مختص به گوشی‌های آیفون است و این خبر می‌تواند برای دارندگان گوشی‌ های آیفون خوشحال کننده باشد. این برنامه قابلیت این موضوع را دارد تا هم مبتدیان و هم حرفه‌ای‌ ها از آن استفاده کنند. همچنین قابلیت‌ هایی مانند: تمرین‌ های گرم کردن صدا نیز در این اپلیکیشن وجود دارند. بنابراین این اپلیکیشن می‌تواند مانند یک استاد شخصی باشد و با آن تمرین کنید. برنامه بعدی که برای کسانی که تمایل به آواز خوانی دارند مناسب است، اپلیکیشن Singer’s Friend می‌ باشد.

آیا اپلیکیشنی برای گرم کردن صدا وجود دارد؟

یکی از فایده‌ های مهم اپلیکیشن خوانندگی مربوط به آماده سازی خواننده برای کنسرت و یا اجراهای محلی است. بنابراین هنرجویان باید به دنبال اپلیکیشن‌ هایی برای گرم کردن و آماده‌ سازی صدا باشند. اپلیکیشن Warm Me Up For Singers، یک برنامه خوب برای اندروید و ios هست که می‌توانید برای گرم کردن صدا از آن استفاده کنید.

منابع:https://www.musicgrotto.com/best-apps-for-singers/

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *