4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌ ها

کلاس آنلاین گیتار

شناخت 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌ ها می‌ تواند سرعت یادگیری آنها را به طور چشمگیری افزایش دهد. بسیاری از مبتدیان امکان تمرین دائمی را ندارند. یعنی اصلاً فضای فیزیکی مناسبی را برای تمرین در اختیار ندارند و این موضوع اصلاً خوب نیست. هنرجو برای یادگیری کامل گیتار نیاز دارد تا تمرین‌ های زیادی انجام دهد و به نت‌ ها مسلط شود. همچنین امکان دارد شرایط زمانی هر فرد به گونه‌ ای باشد که امکان تمرین برای او فراهم نباشد. حال مسئله اینجاست که چنین افرادی چگونه می‌ توانند تمرین خود را انجام دهند تا نواختن گیتار را یاد بگیرند؟ 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌ ها به عنوان یک ابزار در اختیار هنرجویان قرار دارند تا از آنها استفاده کنند.

 

اهمیت شناخت 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست

شناخت 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست، ضروری است. یعنی هنرجو برای اینکه بتواند موسیقی دلخواه خود را از ساز گیتار بشنود، باید تمرین کند. همانگونه که توضیح دادیم امکان تمرین کردن برای بسیاری از هنرجوها وجود ندارد. شرایط بسیاری از هنرجویان به این صورت است که زمان زیادی را در طول مسیر هستند. این مسیر همان مسافت روزانه‌ ای است که توسط هر هنرجو طی می‌ شود. حال اگر ابزارهایی وجود داشته باشند که هنرجو از طریق آنها بتواند تمرین کند، آیا بهتر نیست که آنها را شناخت و از آنها استفاده کرد؟ اپلیکیشن‌ های گیتار دقیقاً همان ابزاری هستند که یک گیتاریست نیاز دارد. این اپلیکیشن‌ ها در دسته‌ بندی‌ های مختلفی هستند که مهمترین موارد آنها را برایتان ذکر می‌ کنیم.

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست های مبتدی

آیا 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست را می‌ شناسید؟

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست را به شما معرفی می کنیم. این اپلیکیشن‌ ها دارای ابزارهای متفاوتی هستند که هر گیتاریست می‌تواند با در نظر گرفتن سطح خود از آنها استفاده کند. اپلیکیشن Real Guitar، اولین برنامه کاربردی برای گیتاریست‌ها است. این برنامه به خوبی نوع گیتارهای الکترونیک و آکوستیک را شبیه سازی کرده است. بنابراین هنرجو می‌تواند مطابق با نوع گیتار خود تمرین‌ های لازم را انجام دهد. اپلیکیشن دوم، GUITAR TRICKS است. برنامه اخیر برای مبتدیان و حرفه‌ ای ‌ها می باشد؛ بر همین اساس ابزارهای پیشرفته‌ ای در آن قرار داده شده‌ اند. این اپلیکیشن دارای سه گزینه اصلی است که هر کدام به طور حرفه‌ ای طراحی شدند.

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست حرفه ای

تاکنون دو اپلیکیشن از میان 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست را ذکر کرده ایم. البته لازم است بدانید که این اپلیکیشن‌ ها انحصاری نیستند و فقط جنبه تمثیلی دارند. بنابراین سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام می‌توانند مفید باشند. به طور مثال سایت Guitar.com نیز اپلیکیشن‌ ها و آموزش‌ های کاربردی زیادی را معرفی می‌ کند. اپلیکیشن Guitar Zoom یکی از برنامه‌ های کاربردی برای انواع گیتاریست‌هاست. در این برنامه درس‌ هایی از Steve Stine برای هنرجویان در سطح ‌های مختلفی قرار داده شده تا مطابق با آنها تمرین کنند. برای یادگیری ریتم موسیقی نیز می توانید از Perfect Ear استفاده کنید.

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌

قیمت 4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست

مهمترین هدف نسبت به استفاده از انواع اپلیکیشن ‌ها چیست؟

4 اپلیکیشن لازم برای گیتاریست‌ ها ذکر شدند و موارد بیشتری را برایتان ذکر می‌ کنیم. اما قبل از ذکر کردن برنامه‌ های بیشتر، لازم است تا نکته‌ ای را بدانید. این نکته مربوط به وضعیت و شرایط هنرجو می‌ باشد. یعنی هنرجو قبل از استفاده از اپلیکیشن‌ ها باید سطحی که در آن قرار دارد و سطحی که می‌ خواهد به آن برسد را در نظر داشته باشد. این نکته‌ ای که ذکر شد باعث می‌شود که هنرجو با دقت بیشتری از اپلیکیشن‌ ها استفاده کند. اپلیکیشن بعدی، Ultimate Guitar است. این اپلیکیشن، فوق العاده کاربردی است و تقریباً تمام گیتاریست‌ های حرفه‌ ای جهان به طور کامل از آن استفاده کردند. به طور دقیق اپلیکیشن اخیر بیش از یک میلیون برگه موسیقی دارد و دامنه وسیعی را برای تمرین فراهم می‌ کند. اپلیکیشن بعدی، GuitarTuna است. این اپلیکیشن برای کسانی که می‌ خواهند با کوک کردن ساز گیتار آشنا شوند مفید است.

منابع:

  1. https://guitar.com/guides/buyers-guide/best-guitar-learning-apps/
  2. https://www.singularsound.com/blogs/news/5-apps-for-guitarists

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *