بهترین اپلیکیشن نت خوانی برای اندرویید و آی او اس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اجرای بخشی از یک آهنگ یا تمرین موسیقی برایتان دشوار باشد و از آن جایی که تمرین درست و دقیق روی نت ها بسیار مهم است لازم است تا نحوه اجرای صحیح آن را بدانید تا بتوانید به درستی روی آن تمرین کنید امروز قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن نت خوانی بپردازیم و چند تا از بهترین های آن را برای گوشی های اندرویید و ای او اس به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید و اگر اپلیکیشن های بهتر و کاربردی تری می شناسید زیر همین مطلب اضافه نمایید.

نت خوانی

در موسیقی نت خوانی مساله بسیار مهم و اساسی است که بدون آن درک موسیقی میسر نیست.

به همین دلیل بسیار مهم است که هنرجویان و نوازندگان بتوانند نت ها را به درستی بخوانند و اجرا نمایند.

برای این موضوع راهکار های بسیاری وجود دارد که می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مثلا تمرین روی کتاب های نت خوانی یا ریتم خوانی یا شرکت در کلاس های تئوری که معمولا طی یک یا دو جلسه تکنیک های نت خوانی و ریتم خوانی را به شما آموزش می دهند.

اما اگر در یک بخش کوچک مشکل داشته باشید استفاده از اپلیکیشن نت خوانی نیز می تواند مفید باشد.

در هر صورت تسلط روی نت خوانی و ریتم خوانی به شما کمک می کند تا نوازنده حرفه ای تری باشید.

اپلیکیشن نت خوانی چیست ؟

اپلیکیشن نت خوانی در کل یک اپلیکیشن است که به راحتی روی گوشی شما نصب می شود و می توانید با آن مشکلات جزیی نت خود را حل نمایید.

دقت داشته باشید که اپلیکیشن های نت خوانی جای یادگیری خواندن نت ها را نمی گیرند و نمی توان از یادگیری نت ها به بهانه آن عبور کرد.

هر چند که این اپلیکیشن ها کمک می کنند تا شما بتوانید نت مورد نظرتان را تشخیص داده و اجرا کنید اما به هیچ وجه نباید به طور همیشه از ان استفاده کرد چرا که می تواند برای نت خوانی و درک ریتم شما مضر باشد.

استفاده از اپلیکیشن نت خوانی فقط در موارد محدود و جاهایی که به یک جمله سخت تر برخورد می کنید کاربرد دارد ولی در نهایت توصیه ما این است که طریقه درست نت خوانی و اجرای نت ها را بیاموزید.

این اپلیکیشنها به این صورت عمل می کنند که از نت مورد نظرتان عکس می گیرید و در داخل نرم افزار باز می کنید و اپلیکیشن برای شما نت را به صورت صوتی اجرا می کند.

بهترین اپلیکیشن های نت خوانی برای اندرویید و آی او اس

play score 2

یکی از بهترین اپلیکیشن های برای نت خوانی اپلیکیشن نت خوانی play score 2 است این اپلیکیشن که هم برای گوشی های اندرویید و هم ای او اس در دسترس است و بسیار کارآمد و مفید است همچنین کار با این اپلیکیشن بسیار ساده و راحت است و می توانید به راحتی و با یک عکس نت مورد نظرتان را روی اپلیکیشن اجرا نمایید.

دانلود اپلیکیشن play score 2

اپلیکیشن نت خوانی

read music

این اپلیکیشن هم که از اپلیکیشن های خوب موسیقی است بسیار راحت و آسان می تواند به شما برای اجرای نت مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن کمک کند این اپلیکیشن بیشتر مناسب گوسی های اندرویید است و با گوشی های مختلف هم به راحتی سازگار می شود برای کار با این اپلیکیشن نیز کافی است وارد اپلیکیشن نت خوانی شده و نت مورد نظرتان را آپلود نمایید.

لبنک دانلود اپلکیشن read music

اپلیکیشن نت خوانی

sheet music scaner

این اپلیکیشن نیز از قدرتمند ترین اپلیکیش هایی است که دانلود آن را برای هر نوازنده ای توصیه می کنیم از خصوصیات مهم آن این است که بسیار دقیق و با جزییات به شما کمک می کند تا به نت خوانی و ریتم آهنگ برسید و خوبی آن این است که هم برای گوشی های اندرویید و هم برای گوشی های آیفون وجود دارد.

 

لینگ دانلود sheet music scaner

اپلیکیشن نت خوانی

i see note

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است ضمن این که حجم زیادی هم در گوشی شما اشغال نمی کند و کار با آن هم برای همگان راحت و آسان است می توانید عکس مورد نظرتان را از خود اپلیکیشن و یا به طور جداگانه وارد آن نمایید و اجرای با کیفیت آن را در اختیار شما قرار می دهد.

لینک دانلود اپلیکیشن i see note

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *