حذف صدای خواننده از آهنگ

برای هنرجویان کلاس آواز یا حتی سازهای دیگر که می خواهند روی ترک یا آهنگی بخوانند یا بنوازند برخی اوقات بهترین کار این است که روی خود آهنگ تمرین کنند اما تا زمانی که خواننده اصلی روی آهنگ اجرا می کند این کار خیلی جالب از آب در نمی آید و این طور مواقع می توان به راحتی و با برخی ابزار ها اقدام به حذف صدای خواننده از آهنگ کرد تا بتوان به راحتی روی آن تمرین کرد حتی علاقمندان به خوانندگی با این روش می توانند بسیار راحت و آسان روی برخی آهنگ ها بخوانند تا هم روی صدای خود بهتر کار کنند و هم جاهایی را که باید شروع یا تمام کنند را بهتر بشناسند در ادامه با ما باشید تا بهترین راه و روش این کار را با هم بررسی کنیم.

حذف صدای خواننده از آهنگ

حذف صدای خواننده از آهنگ برای علاقمندان به خوانندگی می تواند بسیار جذاب باشد.

از این رو ما روش های مختلف این کار را برای شما در ادامه بیان می کنیم.

این کار توسط ربات ها یا اپلیکیشن هایی صورت می گیرد که صدای خواننده را تشخیص داده و آن را از روی آهنگ حذف می کنند.

طبیعی است که در این پروسه بخشی از کیفیت خود آهنگ هم ممکن از تحت تاثیر قرار بگیرد که البته اگر توسط نرم افزار های بهتر انجام شود به میزان قابل توجهی نخواهد بود و در نهایت می تواند بهترین تمرین باشد چرا که خواننده روی خود اصل آهنگ تمرین می کند.

حتی نوازندگان سازهای مختلف نیز می توانند با این کار تمرینی جالب و جذاب روی ساز خود داشته باشند.

به این ترتیب هم درک بهتری از ریتم پیدا می کنند و هم یاد می گیرند که درست بنوازند.

سایت حذف صدای خواننده از آهنگ

یکی از بهترین سایت هایی که می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به هیچ اپ یا نرم افزار خاصی اقدام به حذف صدای خواننده از آهنگ کنید سایت زیر است.

در ادامه مراحل انجام این کار را یک به یک با هم بررسی می کنیم تا در نهایت بتوانید فایل بی کلام آهنگ را دریافت نموده و از آن در تمرین های کلاس آواز بهره ببرید.

مراحل حذف صدای خواننده از آهنگ :

1.برای این کار ابتدا وارد سایت  https://vocalremover.org/ شوید و طبق ترتیب زیر عمل کنید.

2. حالا روی صفحه ای که باز می شود روی عبارت browse my file  کلیک کنید تا وارد بخش بعدی بشوید.

3. حال فایل مورد نظرتان را از بخشی که می خواهید انتخاب کنید.

4.در این مرحله بایستی صبر کنید تا پروسه به طور کامل تمام شود.

قبل از این که خط آپلود به پایان نرسیده کلیک نکنید.

5. حالا روی بخش save music  کلیک نماید

در اینجا می توانید فایل بدون کلام آهنگتان را دریافت نموده و سیو کنید.

بهترین اپلیکیشن های حذف صدای خواننده

برای آن دسته از کسانی که می خواهند راحت تر این کار را انجام دهند و یا از روی گوشی خود اقدام به حدف صدای خواننده کنند در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن برای موبایل می پردازیم.

شما می توانید با دانلود یکی از این اپلیکیشن های حذف صدای خواننده به راحتی و هر زمانی که خواستید آهنگ مورد نظرتان را انتخاب نموده و صدای خواننده را از روی آن حذف نمایید.

حتی برخی از این اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهند که غیر از صدای خواننده بتوانید همچنین صدای سازهای دیگر را هم تفکیک کرده و حدف نمایید.

مثلا در آهنگی شاید صدای پیانو یا صدای سازهای کوبه ای بلند باشد شما می توانید در فضای برنامه آن صدا را انتخاب نموده و کم یا کلا حذف نمایید.

دانلود برنامه حذف صدای خواننده از آهنگ برای آیفون

اپلیکیشن های زیر بهترین برنامه ها برای گوشی های آیفون هستند که می توانید هر کدام را روی گوشی نصب نمایید و از امکانات آن بهره ببرید.

برخی امکاناتی دارند که می توانند برای منظوری که شما دارید مناسب تر باشند ولی در مجموع همه آن ها به راحتی می توانند برای شما حذف صدا را به تفکیک از آهنگ انجام بدهند.

SplitHit Vocal Remover

Moises

AI Vocal Remover

Vocal Separator – Audio Editor

دانلود برنامه حذف صدای خواننده از آهنگ برای اندرویید

برای گوشی های اندرویید بهترین اپلیکیشنی که وجود دارد اپلیکیشن زیر است که می توانید با کلیک روی آن از گوگل پلی دانلود نمایید.

Vocal Remover for Karaoke

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *