کنسرت ویولن آموزشگاه موسیقی منظومه

نحوه تمرین ویولن

آموزشگاه موسیقی منظومه پیشرو در روش های خاص آموزش ویولن می باشد که در این حیطه اقدام به برگزاری دوره های خاصی در غالب کلاس ویولن نموده است در این دوره ها تمامی اصول آموزشی که برای یک نوازنده حرفه ای شدن نیاز است گنجانده شده است از جمله موارد مهم این دوره ها برگزاری کنسرت ویولن در خلال دوره و در تمامی سبک ها و سطوح مختلف است که آموزشگاه در هر بخش برای هنرجویان در نظر می گیرد.

کنسرت نوازندگان ویولن

همانطور که گفتیم آموزشگاه منظومه فقط به آموزش صرف بسنده نمی کند و برای هنرجویان در سطوح مختلف برای اجرای آموخته ها ، کنسرت هایی را در نظر می گیرد.

این کنسرت ها از دو جهت حائز اهمیت هستند نخست این که این ها بخش مهمی از روند آموزشی می باشند چرا که شاید زیاد دیده باشید هنرجویانی در رشته های مختلف را که فقط آموزش می بینند و هیچ وقت اجرایی درست و شاید جذاب از آموخته های خود نداشته باشند.

ما در اینجا می خواهیم یک نوازنده پرورش دهیم به همین خاطر هنرجویان بایستی از همان ابتدا نوازندگی و اجرا را بیاموزند و با آداب اجرا در کنسرت ها و یا در گروه ها آشنا شوند.

نه این که فقط مدتی کلاس بروند و در نهایت کلاس ها هیچ ثمری نداشته باشد بلکه یک هنرجوی موسیقی از همان شروع کار بایستی بتواند آموخته های خود را به درستی به نمایش بگذارد.

البته برخی هنرجویان نیز دوست ندارند که آموخته های خود را به اجرا در بیاورند ولی باید بدانید که این اجرا ها به آینده نوازندگی هنرجویان کمک شایانی می کند.

مورد مهم دیگر در اجرا های موسیقی برای هنرجویان ایجاد انگیزه است که عامل مهمی در ادامه راه می باشد.

در این کنسرت ها هنرجویان چیزهایی می آموزند که در کلاس های معمولی قابل یادگیری نیست.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *