آکورد آهنگ های خارجی معروف

آموزش گیتار

در این پست می خواهیم برای شما عزیزان و همراهان همیشگی آموزشگاه موسیقی منظومه تعدادی از آکورد آهنگ های خارجی معروف را معرفی کنیم و در ادامه نیز می توانید با کلیک روی هر آهنگ ، آکورد آن را نیز دریافت نمایید در مطالب قبلی آکورد آهنگهای ایرانی را داشتیم در این جا سعی کردیم این آکورد آهنگ های خارجی را در گام هایی تنظیم کنیم که به راحتی برای همه سطوح قابل اجرا باشند تا بتوانید راحت تر بنوازید و از آن لذت ببرید.

آکورد آهنگ های خارجی معروف

همانطور که می دانید آکورد آهنگ ها می تواند به شکل های مختلف در گام های مختلفی تنظیم شوند و این بستگی به سطح نوازنده دارد که بتواند از پس اجرای آکورد های مختلف بر بیاید ولی اگر گیتار را تازه شروع کرده باشید و در نوازندگی آن مبتدی هستید می توانید آکورد های ساده تر را انتخاب نمایید تا به راحتی بتوانید آن را اجرا نمایید.

جدای از مورد بالا و این که آهنگ ها چطور تنظیم شده باشند در ضمن شما بایستی برای اجرای هر آکورد روی آهنگ های مختلف مواردی را رعایت نمایید تا اجرای بی نقصی داشته باشید.

قبل از هر چیز در اجرای آکورد های مختلف بایستی نت های هر آکورد را بدانید و بتوانید روی سازتان بدون مشکل اجرا نمایید.

در مرحله بعد بایستی بتوانید آکورد های مختلف را به موقع عوض کنید تا در اجرای پیاپی آکورد ها مکث نداشته باشید.

و در ادامه بایستی بتواندی ریتم را روی آکورد به درستی اجرا نماییدو

پس از عبور از این موراد می توانید به اجرای آکرود آهنگ های مختلف بپردازید.

در زیر آکورد آهنگ های خارجی معروف و در واقع تعدادی از راحت ترین آن ها را برای شما عزیزان خواهیم داشت که می توانید با کلیک روی نام هر کدام از آهنگ ها ، آکورد آن آهنگ را نیز داشته باشید.

امیدواریم که از اجرای تک تک این آهنگ ها لذت ببرید.

آکورد آهنگ تایتانیک

آکورد آهنگ مای وی

آکورد آهنگ دسپرادو

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *