اجرای کنسرت های دوره ای در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه هنرجویان در هر دوره می توانند در کنسرت های دوره ای شرکت کنند اجرای کنسرت های دوره ای به منظور به محک گذاشتن توانایی هنرجویان و از سویی هم کسب تجربه برای هنرجویان در اجرا های صحنه ای است و تجربه نشان داده است که اجرا و کنسرت ها در بالا بردن سطح نوازندگی هنرجویان و همچنین ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در آنان تاثیر بسیار زیادی دارد از این رو آموزشگاه هر دوره اقدام به برگزاری کنسرت های آموزشی به شکل های مختلف می نماید.

اجرای کنسرت های دوره ای در آموزشگاه موسیقی منظومه

در هر دوه هنرجویان می توانند در این کنسرت ها شرکت نمایند و در واقع همه هنرجویانی که حتی چند ترم کوتاه هم در آموزشگاه بوده باشند و از آموزش ها بهرمند شده باشند می توانند در این کنسرت ها شرکت نمایند و با نظر و تایید اساتید مربوطه به اجرای قطعات در غالب گروه و یا به صورت تک نوازی یا چند نوازی بپردازند.

معمولا اجراهای تک نوازی با تایید استاد و در نواختن قطعات خاصی صورت می گیرد و همین که هنرجو به مرحله ای برسد که بتواند یک قطعه را بدون نقص اجرا نماید می تواند برای شرکت در کنسرت آموزشگاه آماده باشد.

شکل دیگر اجرا در غالب گروه های چند نفره است و برای هنرجویانی که دوست داشته باشند در این گروه ها اجرا نمایند اساتید مخصوص این گروه ها قطعات خاصی را تنظیم کرده و با هنرجویان تمرین می کنند در این بخش می توان چند نوازنده از یک ساز و یا چند نوازنده از سازهای مختلف به اجرا بپردازند.

اما برای هنرجویان کوشا تر و هنرجویانی که تلاش بیشتری داشته باشند آموشگاه یک ارکستر اجرایی به سرپرستی اساتید خاصی دارد که در آن هنرجویانی که به سطح مطلوبی رسیده باشند می توانند شرکت کرده و به اجرای حرفه ای در یک ارکستر متشکل از سازهای مختلف بپردازند.

5/5

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *